Hakutulokset

1. kaalimaaankakara

Heinäkuun hellemasut-HEINÄKUUSSA!

Moikka. Kotona on ollut pikkumiehen kanssa mutta olen niin herkkä ja tunteellinen koska tää imetys touhu ei menny niinku elokuvissa... eli mulle määrättiin tiputuksena 3kertaa vrk antibiottia sen vakavan kohtutulehduksen takia. Sen takia vauvan on vaikeaa syödä mun rinnoista koska maidosta...
  2. kaalimaaankakara

Heinäkuun Hellemasut -15 *kesäkuussa*

Huomenta. Nyt ollaan kotona. Päästiin kotiin 30.6. Huh. Yli viikon olin sairaalassa... ihanaa olla kotona ja terve vauva kainalossa. Synnytys kertomus on 4 sivuinen huh. Mulla oli vakava kohtutulehduksesta joka siis huomattiin kohonneilla tulehdusarvot llä ennen kun sektioon päädyttiin...
  3. kaalimaaankakara

Tulehdusarvot olivat laskeneet 50:llä mikä hyvin. Nyt ne on 170 kun normaalit tulehdusarvot on n20 tai alle. Mulla joka paha tulehdus.. ja sitkeä. Antibiootti jatkuu suoneen huomiseen ja katsotaan sit kun laskee alle sadan niin saan suunkautta otettavat antibiotit ni pitäs kotiin päästä. Viikon...
  4. kaalimaaankakara

Ihan tosi hyvin olen parantunut sektiosta. Verenvuoto vähäistä haava normaali.mulle tehtiin samalla sterilisaatio niin siitä vielä lisäkipua munajohtimiin. :LOL: Kipupumppu poistettiin eilen jo. En tiedä koska päästään kotiin... sitten kun antibiotit alkaa tehota tulehdukseen ja näin ei ole...
  5. kaalimaaankakara

Juu poika saa lisämaitoa koska mulla ei oo maito vielä noussut. .. sektio vaikuttaa siihen jonkunverran. Vauvan imuotetta hukassa ja sitä harjoitellaan täällä... kielellä työntää nänniä pois niin ettei imuotetta ole oikea. Muutamia tippoja heru mutta kyllä se tästä nousee.
  6. kaalimaaankakara

Kiitos tsempeistä niitä tarvitaan!! Tiedän ettei minussa ole vikaa. Tää purkautuu vaan tällaisena kun alusta asti ollut todella vaikeaa... ja nyt vauva vielä vaativa tapaus. Kyllä kaikki järjestyy. :geek:

Yhteistyössä