Sallalle tsemppiä! Toivotaan mieluisaa lopputulosta
Aika ristiriitaiset on nää loppuhetket kyllä täälläkin. Fiilis on kaikenaikaa "Jee, ihan kohta, mutta KÄÄK!"
Minnielle ja Pajunkissalle tsempit kypsyttelyhommiin!
Toivottavasti aikas vauhdikkaasti teillä on tultu maailmaan! Mukava kuulla, että arki on alkanut hyvin ja vauva viihtyy
toivotaan, että jatkuu samalla menolla!
( . )
Melkoista menoa on ollut jo kaksi päivää, mutta ei vaan ota tuulta alleen. Alkuun tuli kipeää supparia vaan rasituksessa, nyt niitä on tullut jo sit istuessa ja välillä levossakin. Mutta edelleen vaan muutamia päivässä ja siihen päälle sitten tosi napakat mutta fiilikseltään erilaiset harjoitussupparit. Pohdin kyllä, että jos perjantaiaamuun mennessä ei oo ottanut kunnolla tuulta alleen, meen näytille ihan vaan että tietää onko siellä jotain tapahtunut.
Sen sijaan noi liitoskivut on lähteneet ihan uusiin sfääreihin. Tähän asti, ja esikoisenkin raskaudessa ihan loppuun asti, ne kiusas lähinnä kun käänsi kylkeä sängyssä. Nyt säteilee jo pitkälle sisäreiteen ja tuntuu ihan koko jalkovälissä. Au. Mutta sekin kipu on ihan selkeesti siitä liitoksesta johtuvaa, eikä supistuksista.
Viimeisten hetkien kunniaksi mä oonkin sit ruvennut tuuppaamaan kalenteria aivan täyteen menoja. Ois vähän leffaa ja ostosreissua ja kyläilyä ja mansikkamaallekin pitäis edelleen mennä
Sovittiin jo kavereiden kanssa päivällinenkin siihen ravintolaan, jossa kävin puuskuttamassa esikoisen suppareita lounaan merkeissä. Kaverit silloin reilu 3 vuotta sitten kattoi mua vähän pitkään, että pitäiskö mun olla menossa johki sairaalaan vaikka...Kokeillaan toimisko se tänkin tulokkaan kanssa
Lääkkeistä oon taas vähentänyt metformiiniannosta ja huomenna se jääkin kokonaan pois. Samaan aikaan sokeriarvot on tulleet alaspäin. Tekis mieli sanoa, että mitäs helsvettiä...
Kodin todo-lista alkaa uhkaavasti lyhentyä kun viime yönä jynssäsin jo unen puutteessa vessan putkia ja seiniä myöten tiskiharjalla ja rätillä (no seiniin käytin vaan rättiä). Enää ois sauna ja ikkunat
Kehdon petasin tänään loppuun kun sunnuntaina sain sinne pehmusteet valmiiksi ja nyt on aivan kaikki vauvan vaatteetkin jo pesty äitiyspakkauksen kamppeita myöten.
Ihanaa loppuviikko kaikille! Toivotaan, että aurinko vähän pilkistelee samaan tapaan kuin tänään. Oli aika ihana päivä, vaikka olikin vähän viileää.
Anskutin ja Muikku 38+4