Hakutulokset

1. M

Mitä teidän perheenne tekee nyt?

Mies on töissä ja tyttö vielä päiväunilla...Eli mä saan istua ihan omassa ylhäisessä yksinäisyydessäni hetken rauhassa koneella... :p
  2. M

onkohan kirpparille vienti karannut käsistä?

:laugh: Meillä neiti keräsi palapelin palat laukkuun ja kun pyysin sitä laittamaan ne laatikkoon ja laatikon paikalleen niin tyttö katto mua toruvasti ja totesin "Ei, laitan pakastimeen ja syödään ne myöhemmin..." Mitähän sitä nyt siihenkin sitten sanoisin..ja ikää neidillä mahtavat 2.
  3. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

yöperhonen :hug:
  4. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

kp 1 ja yk15 Perhana!
  5. M

Sanokaa mulle että täytekakun tekemiseen ei tartte olla mestarikokki?

Täällä näköjään olikin tuo peruskakkuohje jota meilläkin käytetään. Mä paistan sen yleensä n. 180 asteessa ja katon tulitikulla milloin on valmista, riippuu ihan kakun koosta kauanko menee. Jos haluat helpon pohjan niin tee uunin pellillä ja leikkaa kakku sitten yhtä suuriin osiin kypsänä niin...
  6. M

HUOMENTA

Huisin hyvää huomenta myös meiltä! Fiilikset on hyvät, tosin olenkin ainoana meidän perheestä hereillä joten mikäs tässä on ollessa ja aamukahvia juodessa.
  7. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

adama pahoittelut tädistä! :hug: Mä vietän täällä "omaa aamua" ja ai että on ihanan rauhallista ja hiljaista. Tyttö vielä nukkuu kun heräsi kolmen aikaan puuhastelemaan omiaan niin ei taida huvittaa herätä nyt vaikka varmaan unen läpi jo vähän kuulee että täällä on joku kolistelemassa. Saan...
  8. M

umahaliin 1,4v lapsen kanssa

Taitaa vähän vaihdella uimahalli kohtaisesti. Kannattaa soittaa uimahalliin ja kysyä sieltä mikä käytäntö niillä on. Itse soittelin uimahalliin kun kävin tytön kanssa "uimassa" silloin kun oli vauva (ei siis käyty varsinaisessa vauvauinnissa). Täällä riitti että oli hyvä uimapuku joka piti...
  9. M

*huoh*

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty... ;) Eli kun nyt suunnittelet siivouksen hyvin niin voit siirtää itse toteutuksen vaikka huomiseksi... Näin mä oon koittanut itelleni uskotella.. :laugh:
  10. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

Voihan särky ja jomotus. Oon yrittänyt olla syömättä kauheesti särkylääkkeitä tässä kierrossa, mutta huonosti meinaa onnistua... Olkapää ja hartiat ja niska alkaa olemaan sillä mallilla että ei meinaa oikeen mikään onnistumaan. :kieh: Mietin et pitäskö mun soittaa lääkärille vai hierojalle vai...
  11. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

Jojon prinsessalle sylin täydeltä synttärionnea! :flower: :heart: :flower:
  12. M

Milloin vietätte pikkujoulut?

Mä sain inspiksen tuosta jouluvalo-ketjusta että haluun viettää perheen omat pikkujoulut... Mutta mutta, milloinkas se pikkujoulukausi alkaa ja milloin te vietätte perheen pikkujoulua vai vietättekö ollenkaan? :xmas:
  13. M

Huomentapäivää!! :D

Täällä myös vähän huonosti nukuttu yö takana... Meinaa hartiat ja niskat kolottaa ja aina kun käännyin yhtään oikealle kyljelle sattui olkapäähän niin että havahduin ja sain taas tovin etsiä asentoa. Kaiken kruunaa tukkoinen nenä ja alkava flunssa joka lisää kolotuksia. Neiti päätti aloittaa...
  14. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

Kun täällä lukee teidän juttuja niin joskus tulee sellainen olo kuin olisin itse kirjoittanut osan noista jutuista... :o On tavallaan terapeuttista huomata että muutkin painiskelee samanlaisten asioiden ja ajatusten kanssa kuin mitä itsekin ajattelee mutta ei osaa puhua kenellekään. Itseinho on...
  15. M

millä voi värjätä marsipaania mustaksi?

Juu, tiedän että ajatuksenaei kovin ihanteellisen kuuloinen. Mutta mutta...se ei oikeastaan maistu miltään ja ideahan on se ettei sitä laiteta määrättömiä määriä. Lääkehiilen tarkoitus lienee siis lääkkeenäkin vain se että jos lapsi on ottanut lääkkeitä joita ei pitäisi niin silloin annetaan...
  16. M

millä voi värjätä marsipaania mustaksi?

Apteekissa myytävällä lääkehiilellä voit värjätä esim. sokerikuorutuksen mustaksi. Miten onnistuu marsipaanin kanssa niin en tiedä. Eihän se siihen tarkoitukseen ole ja ei siellä ainoassa apteekissa ehkä kannata sanoa mihin olet sen ajatellut käyttää, mutta ei pitäisi olla mitenkään vaarallista...
  17. M

veroilmoitus,koska viimestään pitäs tulla?

Mekin vielä miehen kanssa ootellaan niitä lappuja et nähtäisiin saadaanko veronpalautuksia matkakustannusten jälkeen...
  18. M

ketään toista jonka mies on ensi yön töissä???

:wave: 4 yötä pitäs nyt nukkua yksin ja koittaa potkia sinnikästä sänkyyn pyrkivää koiraa alas. Kumma miten koira yrittää väkisin sänkyyn silloin jos siellä on vaan toinen meistä... :kieh:
  19. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

jojo :hug:
  20. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

Täällä kipujen perusteella ovuloidaan.. Hitto mulla tulee nää ovikset tosi myöhään... :kieh: Oon jo varautunut että kierto venyy parilla päivällä kun kävin luovuttamassa verta, se on yleensä tehnyt sen että menkat on pari päivää myöhässä. Nyt sit vaan koitetaan pupuilla ja toivotaan tärppiä...

Yhteistyössä