Hakutulokset

1. M

Tiimarissa eilen nähtyä...

Juuh, mäkin huomasin tiimarin penkojaisissa jo viime vuoden joulujuttuja alennuksessa... :heart: En vaan osannut vielä ostaa mitään koristemeininkejä... Joulukortiti on nyt sit kiitos tiimarin alen askarreltu.. :D Ja no itseasiassa suurin osa joululahjoistakin on jo hankittuna... :saint:
  2. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

Jojolle myöhästyneet onnittelut! :flower: Kyllä se mies muisti mua pienellä lahjalla. Oli laittanut sen tyynyn alle kun halusi nähdä suutunko... :o Täytyy sanoa että aika rohkee mies mulla... Sano vielä että kiva nähdä etten ois suuttunut kun en eilen avautunut sille asiasta... :ashamed...
  3. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

Anu tervetuloa mukaan. R86 onnitteluiden sekaiset pahoittelut tädistä.. Hienoa ettei kierto venynyt ja hormoonit lähtevät toimimaan oikealla tavalla. Nyt vaan tärppiä oottamaan. Bebek toivottavasti teillä ei jouduta kovin kauaa odottamaan plussaa. Oikeastaan toivottavasti kenenkään täällä...
  4. M

Äiti töihin kun vauva on 9kk - kokemuksia ja vinkkejä?!

Mä menin kanssa töihin kun tyttö oli 9kk. Kyllä meinasi olla vähän huono omatunto kun mieskin oli tuolloin töissä, molemmat oli vielä kolmivuorotöissä. Meillä kävi onni kun mummu otti tytön hoitoon. Kyllä se siitä pikku hiljaa alkoi helpottaa kun tiesin että perhe todella tarvitsee rahan jonka...
  5. M

päivähoitomaksuista, tai isovanhempi hoitajana

Molemmissa on puolensa... Jos viet lapset päiväkotiin niin menetät kotihoidontuen ja maksat päivähoitomaksut. Jos viet anopille lapset niin saat kotihoidontuen ja maksat anopille niin kuin sovitte (joka on tod.näk. taloudellisesti edullisempaa). Päiväkodissa lapset saavat varmaan enemmän...
  6. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

Selis ihanaa! Onnea ja paljon tarrasukkia! Tajusin että oon paljon aidommin iloinen sun plussasta täällä kuin joidenkin "irl-tuttujeni" raskauksista. Nyt pidän kyllä kaikki peukut ja varpaat pystyssä ja luen teiän perheelle oman iltarukouksen. jojo et ole mitenkään paska ihminen, olet vain...
  7. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

Menkkoja ootellessa... Ei oireita vielä ja nyt alkaa vähän jännittää. Tekis mieli rynnätä johonkin ostamaan raskaustesti... Tosin en tiedä missä täällä on edes lähin apteekki tms josta saisin testin. Hienoa olla maalaisena kaupungissa... :laugh: Toisaalta ois hyvä jos malttaisi olla nyt...
  8. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

kp pahoittelut tädistä! :hug: Täällä kärvistellään vikoja päiviä. Ei mitään oireita tai tuntemuksia. Toisaalta toivon että täti tulisi nyt ajallaan niin tietäisin kierron olevan kohdillaan. Jos nyt tärppäisi niin oisin varmaan ihan hysteerinen ja vaatisin aikaisempaa ultraa että onko...
  9. M

Pitää osata tulkita...

:heart:

Yhteistyössä