Hakutulokset

1. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

Mä muutin eilen illalla meidän olkkariin...neidillä on oksutauti niin laitettiin olkkariin sairaspunkka että saan seurata neidin vointia ja oksentelua, ettei niitä oksuja oo vähän siellä sun täällä ja ettei neiti nuku oksennuksessaan, tms... On se rankkaa pienelle ihmiselle sairastaminen kun...
  2. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

moumou onnittelut! :flower: Ompa kiva kuulla sinustakin jojo. Meillä on autotallissa sellainen kuntokeskus vai mikä lie onkaan kun mies alkoi harrastamaan. Ja kyllä se maksaa itsensä takaisin kun katsoo minkä verran punttikselle menisi rahaa. Tänne ei mitään ihmeellistä. Tän kierron oon...
  3. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

Onnittelut Kiharapää!
  4. M

Mitä on romantiikka?

Mä rakastan romantiikkaa...ja kaikista ihanimpia on ne pienet asiat jotka tekee arjesta mukavaa ja joista huomaat toisen ajatelleen sinua silloinkin kun et ole paikalla. Pienetkin eleet tekee iloiseksi, esim mieheni oli todella iloinen kun olin siivotessa vaihtanut suihkussa hänen pesusienensä...
  5. M

Ei voi olla totta! <3

:heart: onnea! :heart:
  6. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

la 19.12. kp1 ja yk17
  7. M

mistä kannattas jatkaa joulusiivousta, et ois järkevää..eilen vein petivaatteet ulos..??

Pese uuni. Perussiivous (matot ulos, pölyjen pyyhkiminen, imurointi ja moppaus...meillä perusteellisempi siivous tehty jo marraskuun lopussa). Pese vessa ja sauna. Jos virtaa riittä niin keittiön lusikkalaatikon pesu jos et jaksa kaikkia kaappeja siivota. Jouluaattona vielä aamulla...
  8. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

Täällä alkanut muutama päivä oviksen jälkeen alamahan jomottelu. Ensin oli vain iltaisin nukkumaan mennessä, mutta nyt on alkanut jomottelemaan muutenkin. Muuten ei sitten olekaan mitään oireita mihinkään suuntaan. Yritän hillitä itteeni ajattelemasta et nyt ois tärpänny... Kauheesti sitä silti...
  9. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

piglet toivottavasti ei olisi tuulimuna! :hug: Tänne ei mitään uutta...kotitöitä, kotitöitä ja kotitöitä. Vauvakuume on toisinaan kova ja toisinaan olen alkanut miettimään onko tässä mitään järkeä ja onkohan kohta jo tunnustettava että meille ei suoda tätä yhtä ihanaista enempää. :(...
  10. M

Ah aamukahvii :P

hyvät huomenet. Aamukahvi vaan on niin järkyttävän hyvää. :heart: Päivällä paloasemalle avoimiin oviin, mutta nyt kiireetön aamu.
  11. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

adamalle oikein paljon onnea plussasta! :flower:
  12. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

kp 1 ja yk 16 Kerpele!
  13. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

Tervetuloa mukaan orwokki ja naive88! Mukavaa saada lisää väkeä. On ollut viime aikoina vähän hiljaista tässä pinossa, mutta josko se tästä taas jossain vaiheessa vilkastuisi. Taitaa tämä pimeä aika vaikuttaa vauvakuumeiluunkin. Tai sitten kaikki kuumeilijat ovat käpertyneet puolisoineen sohvan...
  14. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

Jahas, oli toiveajattelua että vauvakuume olisi pysynyt edes vähän pois mielestä kyläillessä. Eilen vietettiin pikkupikkujoulua ja paistettiin joulutorttuja pellillinen. Ihmettelin kun keittiössä haisi tosi pahalle ja oudolle ja luulin jo kastikkeen menneen jotenkin pilalle tai kanamunien olevan...
  15. M

Meidän pihalla kävi taas irrallaan oleva koira

Jos tiedät omistajan tai koiralla on puhelinnumero niin ota omistajaan yhteys ja sano asiasta niin josko auttaisi.
  16. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

bebek hienoa että viiva vahvistui! Onnea, pidän peukkuja että kaikki menee hyvin ja saatte terveen ihanan nyytin syliin ensi vuonna! jojo pahoittelut tädistä! :hug: hanityttö tervetuloa joukkoon! Täällä ovis oli ja meni ja päästiimpä vieläpä hyödyntämään se miehen kanssa. Enää en ole...
  17. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

bebek varovaiset onnittelut. :flower: Pidän peukkuja että viiva siitä vahvistuu! Olipa ihana alku isänpäivälle. :heart:
  18. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

Nyt taas karkaa vauvakuume vähän käsistä... Mulla on ollut jo viikonpäivät tärppi olo ja välillä oon suorastaan päättänyt olevani raskaana... Siis todella pelottavan päättäväinen olo ollut varsinkin kun ottaa huomioon että oviskin taitaa olla nyt vasta loppu viikosta... Testejäkin kolahti tänään...
  19. M

~~ Great Girls ~~ vol.3

kiharapää :hug: pahoittelut.

Yhteistyössä