Näin on , jännä kun kahvi ei maistu yhtään samalle päivällä. Harvemmin tuleekin päivällä edes juotua.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:OIkeassa olet sekä kahvin että lauantaiaamun suhteen. Aamukahvi on parasta, ei se näin hyvälle maistu enää päivällä. *hörppää mukista*
Kiitokset, kivaa varmasti tuleekin. Ollaan muuten arkiaamuisin täällä palstalla aina samaan aikaan, joskus ennen seiskaa suunnilleen. Aamukahvilla molemmat Siitä mun nikki.Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Kivaa risteilyä aamututulle
Meillä ei kummempaa suunnitelmaa. Täysin vapaapäivä, paitsi iltapäivällä itse suuntaan kampaajalle
Pöh. Siis ennen kuutta No, enivei. Kuitenkin aamukahviseurana oot ollut mulle arkisin ennen töihin lähtöäAlkuperäinen kirjoittaja aamututtu:Kiitokset, kivaa varmasti tuleekin. Ollaan muuten arkiaamuisin täällä palstalla aina samaan aikaan, joskus ennen seiskaa suunnilleen. Aamukahvilla molemmat Siitä mun nikki.Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Kivaa risteilyä aamututulle
Meillä ei kummempaa suunnitelmaa. Täysin vapaapäivä, paitsi iltapäivällä itse suuntaan kampaajalle
Mukavaa kampaajareissua sulle, ja ihanaa lauantaipäivää kaikille
Juu, tulee täällä piipahdettu arkiaamuisin kahvin kanssaAlkuperäinen kirjoittaja aamututtu:Pöh. Siis ennen kuutta No, enivei. Kuitenkin aamukahviseurana oot ollut mulle arkisin ennen töihin lähtöäAlkuperäinen kirjoittaja aamututtu:Kiitokset, kivaa varmasti tuleekin. Ollaan muuten arkiaamuisin täällä palstalla aina samaan aikaan, joskus ennen seiskaa suunnilleen. Aamukahvilla molemmat Siitä mun nikki.Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Kivaa risteilyä aamututulle
Mukavaa kampaajareissua sulle, ja ihanaa lauantaipäivää kaikille
Ootko kipeeksi tulossa?Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Kumma juttu, mut miulla ei oikeen tee mieli kahvia tänä aamuna..teetä join jo kupillisen
En tiiä. Vähän on tukkoinen olo.. Joskus juon kyl muutenkin teetäkin, enemmän silti kahvia.Alkuperäinen kirjoittaja v:Ootko kipeeksi tulossa?
Mäkään en voi juoda kahvia jos oon sairastumassa tai kipeenä. Silloin menee teetä.