Ah aamukahvii :P

aamututtu
No huomenta :)

Veitpä mietteet mielestäni.. ;) Samat ajatukset täälläkin. Mitäs teillä on tänään ohjelmassa?
Mulla on tulossa jänskä päivä. Eka muuttohulinaa ja viimeistään tuossa klo 14 ajattelin alkaa valmistautumaan työporukan pikkujouluristeilylle :D Pitää laittaa tosi upeat rakennekynnet ja hiukset ja meikki ja uudet bilevaatteet.. bussilla lähdetään yhtämatkaa kohti satamaa illalla. Nyt jo lähes hepulissa tämä nainen täällä. Mun ihan ekat työpaikan pikkujoulut ikinä :D

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
OIkeassa olet sekä kahvin että lauantaiaamun suhteen. Aamukahvi on parasta, ei se näin hyvälle maistu enää päivällä. *hörppää mukista* :p
Näin on , jännä kun kahvi ei maistu yhtään samalle päivällä. Harvemmin tuleekin päivällä edes juotua. :p

aamututtu
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
:) Kivaa risteilyä aamututulle ;)
Meillä ei kummempaa suunnitelmaa. Täysin vapaapäivä, paitsi iltapäivällä itse suuntaan kampaajalle :D
Kiitokset, kivaa varmasti tuleekin. Ollaan muuten arkiaamuisin täällä palstalla aina samaan aikaan, joskus ennen seiskaa suunnilleen. Aamukahvilla molemmat :D Siitä mun nikki.
Mukavaa kampaajareissua sulle, ja ihanaa lauantaipäivää kaikille :)

aamututtu
Alkuperäinen kirjoittaja aamututtu:
Meillä ei kummempaa suunnitelmaa. Täysin vapaapäivä, paitsi iltapäivällä itse suuntaan kampaajalle :D
Kiitokset, kivaa varmasti tuleekin. Ollaan muuten arkiaamuisin täällä palstalla aina samaan aikaan, joskus ennen seiskaa suunnilleen. Aamukahvilla molemmat :D Siitä mun nikki.
Pöh. Siis ennen kuutta :D No, enivei. Kuitenkin aamukahviseurana oot ollut mulle arkisin ennen töihin lähtöä :D

Pöh. Siis ennen kuutta :D No, enivei. Kuitenkin aamukahviseurana oot ollut mulle arkisin ennen töihin lähtöä :D
Juu, tulee täällä piipahdettu arkiaamuisin kahvin kanssa :D:D

Yhteistyössä