Hakutulokset

1. nintzu

Oletko koskaan aavistellut, että sinuun on ihastunut joku ihminen, vaikka tämä ei sanallakaan paljastanut sitä?

sen vaan todellakin tietää ;) Kun tarkkailee sen ihmisen käytöstä esim. tapaa katsoa. Joskus on käynyt niin inhottavasti, että kun pitää toista hyvänä ystävä niin tämä haluaisikin alkaa seurustelemaan. Vaikeaa jotenkin tollaisen uutisen jälkeen jatkaa kavereina, kun tietää että toinen haluaisi...
  2. nintzu

onko teidän perheellä yhteistä harrastusta?

Me ollaan aloitettu kans perhelenkit eli ukko ajaa pyörällä ja neiti istuu kyydissä ja mä juoksen koiran kanssa =)
  3. nintzu

Jyväskyläläisiä!

no, eipä oo vissii ketään tulossa...Mä en saakaan autoa :headwall: Ukko luuli, et tarkoitan seuraavaa viikkoa...Mites ois sit tuo to, jos huominen ei sit toteudu? Tai pitäskö sit ottaa pyörä ja hikoilla Mäki-matin puistoon Tiipelin seuraksi, jos sen puiston löydän. En oo nimittäin koskaan...
  4. nintzu

Jyväskyläläisiä!

ketä tohon tapaamiseen (siis jos se pidetään HUOMENNA) olisi tulossa???? Tiipeli ainakin, mut muita?
  5. nintzu

Jyväskyläläisiä!

mä taas ajattelin ehdottaa, jos siirrettäis sitä tapaamista esim. to. Huomiselle kun on luvattu taas vesisadetta.
  6. nintzu

Laskekaas minkä arvoisia olette...

5075$ B)
  7. nintzu

Jyväskyläläisiä!

käviskö sillo ti vaik klo 9.30 taikka klo 10?
  8. nintzu

Jyväskyläläisiä!

onko jossain siis tapaaminen???? siis seur.vkon tiistaina eli 10.7? Mäkin voisin tulla tyttöni on 1vee 8kk :wave:
  9. nintzu

kuinka usein suihkussa/kylvyssä 1 ½ v ?

Pyllypesu on joka aamu ja ilta, ruokailujen jälkeen suu- ja käsipesu ja tietty aina kun tullaan sisälle niin pestään kädet. Kylvyssä neiti 1v 8kk käy n. 3-5 kertaa/vko (suihkussa käydään, jos kylvyssä on käytetty pesuainetta) ja saunassa n. kerran vkossa.
  10. nintzu

Paljonko teillä on lapsia ja eläimiä?

1 tenava (10/2005) ja 1 koira (02/04) :heart:
  11. nintzu

Onko koirasi käyttäytynyt oudosti raskausaikanasi?

Mun koira (suursnautseri narttu) oli ihan mahdoton perskärpänen eli aina piti joka paikkaan tulla mukana (vessassakin istuttiin aina yhdessä),päätä piti mun mahan päällä ja käänteli ihmeissään päätään, kun vauva liikkuu masussa ja sit joskus jopa nuoli mun vatsaa. Koira sai sit juoksujen jälkeen...
  12. nintzu

NÄISTÄ NIMISTÄ MIELIPIDETTÄ!!

no, en ainakaan omalle lapselleni noita nimiä antais...Kaneli on ehkä edes jotenkin siedettävä ihmisen nimenä...
  13. nintzu

Minkä kokoisia 1,5 vuotiaita?

Neiti oli 82cm ja 11kg :heart:
  14. nintzu

G:perheen koko, asuinneliöt ja iät?

Rivarineliössä 97m2 (2-kerroksinen) majailee minä, mies, tyttö 1v 8kk ja iso koiruli
  15. nintzu

oisko tämmönen ihan ruma sohvakalusto?

ihan ok, mutten itse ostais noin vaaleita.
  16. nintzu

Lasten nimet pinoon ja seuraava kommentoi edellisen lasten nimiä.

Mä meinasin antaa omalle tytölleni ensin nimeksi Erika (ihana nimi oli sit yhdellä tai kahdella e-kirjaimella), mut päädyttiin sit nimeen Venla ERIN Sofia. Käytämme kutsumanimenä Eriniä.
  17. nintzu

Juomisen vaikeudesta..

Meillä juominen sujui siihen asti tosi hyvin, kunnes päätimme jättää tuttipullon pois, koska tyttö oli jo 1,5-vuotias. No, melkein 4 päivään tyttö ei sit juonut oikeastaan mitään, vaikka osasi juoda nokkamukista ja tavallisesta mukista. Kun iltapissiä eikä seuraavana aamunakaan kuulunut pissiä...
  18. nintzu

Kukonlauluista normiaamuihin

Täällä kans yksi aamuvirkun äiti. Meillä on ollut neidin 1v 8kk iässä muutama viikko, jolloin aamulla on unta riittänyt välillä jopa klo 8 saakka, mutta muuten ylös heretään viim. klo 7. Yleensä vaan herätys on kuitenkin siinä klo 6 aikoihin |O Viime kesänä oli jopa 3kk:n ajan niinkin aikaisia...
  19. nintzu

Missä iässä teillä opitiin itse syömään?

Täysin itsenäisesti neiti on syönyt joitakin ruokia päivässä (yleensä päiväruoka) vasta n. kk ajan ja ikää on 1v 8kk. Pienestä pitäen on lusikka ollut kädessä ja 1-vuotispäivästä lähtien on suuhun eksynyt enempi tai vähempi ruokaa.

Yhteistyössä