Jyväskyläläisiä!

• Viestiketjun aloittaja mamma-80
  • Ensimmäinen viesti
hymynaama83
Mäki-Matin perhepuistossa on joka päivä paljonihmisiä. Me ollaan siellä nyt käyty tällä viikolla joka päivä ja monta kertaa. Siellä on esim. tiistaisin avoin muskarihetki kello 10 ja muinakin päivinä erilaista toimintaa 10.30 Perjantaisin on nuotiopäivä ja siellä voi paistaa omia tai sieltä ostettuja makkaroita. Leluja on paljon, pyöriä autoja hiekkaleluja ja hyvät liukumäet. En voi muuta kun suositella.

Unohdin tuon edellisen tapaamisen ja meillä ei vieläkään oo nettiä kotona. Anoppilassa nyt kirjottelen=)

tiipeli
Hymynaama83: me käydään melkein päivittäin Mäki-Matin puistossa... Onhan siellä paljon porukkaa, mut en mä ainakaan oo kehenkään siellä tutustunut :ashamed: Hyvä puisto on kyllä muuten, paljon toimintaa ja leluja. Joskus tosin joutuu paimentamaan muidenkin lapsia, isommat ei paljoo väistele noita pienempiä. Mut ehkäpä siellä tietämättämme törmätään, ellei jo olla törmätty ;)

Hei kaikki te jotka suunnittelette tapaamista. Olisin kovasti vailla seuraa poikani kanssa. Olen 25 ja poika 1,8v ja asustellaan kuokkalassa. Ei autoa joten kauhean kauaksi en pystyisi tulemaan. Laittakaa vaikka yv viestiä jos joku haluaa kuokkalassa nähdä.

Heips kaikki! Tulkaa tutustumaan toisiin äiteihin Jyväsmammat-listalle, jos ette ole jo listalla mukana :) Jyväsmammat on keskustelupalsta Jyvässeudun äideille ja odottajille. Jäsenet myös halutessaan tapaavat erilaisissa merkeissä eri kokoonpanoilla, sekä lasten kera että ilman. Keskustelemme listalla omilla nimillämme luottamuksella. Aina mahtuu mukaan lisää!

Osoite on:
http://groups.yahoo.com/group/jyvasmammat/

synnevi
Mulle käy kans ens viikko, paitsi maanantai...kuis olis tiistaina aamupäivästä? Missä? Mä tuun jokatapauksessa autolla, joten autottomat vois ehdottaa paikkaa mihin pääsevät.

No nyt mäkin tulin tänne kurkkaamaan. Me ollaan ens viikko reissussa, joten ei päästä. Laittelinkin tuossa jo Synneville yytä, että me ollaan tällä viikolla tai perjantaihin saakka joka päivä Kivilammen uimarannalla kun tytöt on uimakoulussa klo 12-13. Jos kiinnostaa, niin piipahtakaa sinne, muukin aika vois kyllä passata jos lämpöä riittää B) :wave:

tiipeli
Alkuperäinen kirjoittaja nintzu:
onko jossain siis tapaaminen???? siis seur.vkon tiistaina eli 10.7? Mäkin voisin tulla tyttöni on 1vee 8kk :wave:
Jees 10.7. aamupäivällä. Moneltako se olisi? Paikkaa voipi ehdotella. Meillä on myös tarvittaessa auto käytössä, niin päästään kauemmaksikin.

tiipeli
No kuis se huominen? Onko tulijoita? Viitaniemi oli ok, kun oli hyvä keli. Käveltiin liikennepuistoon, joka tosin oli kiinni, mutta isommat leikki hiekkalaatikolla ja kiipeilytelineessä, pienemmät lähinnä söi :D Viitaniemi on myös hyvä piknik- ja uintipaikka, mutta keli ei taida olla nyt suosiollinen siihen hommaan...?

synnevi
Surkee keli tosiaan luvassa, kannattasko suosiolla siirtää? Mutta mulla on jo to ja pe ohjelmaa... Ehkä mä sitten tuun taas sitä seuraavaan tapaamiseen mukaan, ei kannata nyt alkaa tätä kovin pitkän ajan päähän siirtelemään.

tiipeli
Ilmatiteenlaitoksen nettisivujen mukaan huomenna ei sada vettä. Mut Keskisuomalaisen mukaan sataa. Me lähdetään ulos joka tapauksessa, satoi tai paistoi, joten jos tapaaminen järjestetään huonosta säästä huolimatta, tullaan paikalle. Muussa tapauksessa mennään Mäki-Matin puistoon, joten jos joku haluaa sinne tulla, niin meiät tunnistaa sini-mustista tuplarattaista. Mutta siis muutakin tapaamispaikkaa voi ehdottaa edelleenkin (mun täytyy tosin noin seiskaan mennessä tietää, tarvitsenko autoa....mies menee kasiin töihin ja pääsee vasta huomenna aamupäivällä ja se menee autolla, jos en noin seiskalta sano, että tarvitaan... :) ).

Torstaina saatetaan päästä, mummo tulee kylään, muttei olla ajasta vielä sovittu sen kanssa. :wave:

no, eipä oo vissii ketään tulossa...Mä en saakaan autoa :headwall: Ukko luuli, et tarkoitan seuraavaa viikkoa...Mites ois sit tuo to, jos huominen ei sit toteudu? Tai pitäskö sit ottaa pyörä ja hikoilla Mäki-matin puistoon Tiipelin seuraksi, jos sen puiston löydän. En oo nimittäin koskaan siellä käyny...

tiipeli
Nintzku, mäkimatin perhepuisto on Mäki-Matissa, Norssin lukion takana (jkl:n sivuilla on kartta). Kuokkalasta pääsee linkeillä 18 ja 19 puiston viereen, kun jää konservatorion pysäkillä pois (1kerrostalo jää väliin). Kävellenkin jaksaa...me käydään joskus kävellen suuruspään puistossa, asutaan taas mäkimatin puistosta vähän sairaalalle päin. Meille käy tapaaminen myös kuokkalassa, vaik yrttisuolla tai suuruspäässä (siel tosin on aina ollu kamalan paljon porukkaa joten "omalla porukalla tapaminen on vähän hassua..."), voidaan tulla bussilla, autolla tai kävellen. Niin että siis joskus vielä tapaamista järkätään... :wave:

Yhteistyössä