Hakutulokset

1. nintzu

KUINKA SAAN taaperoni potalle /wc-pytylle?

meillä yleensä pientä vastarintaa potalle mennessä, mutta laitan vaan neidin potalle (siis 1v 8kk) ja annan kirjan käteen, jota sitten siinä lueskellaan ja kuin huomaamattaan pissi/kakka tipahtaa pottaan. Joskus neiti jopa juokseen vessaan ja hokee tähän, tähän ja osoittaa pottaa =)
  2. nintzu

Onko Jyväskyläläisiä mammoja

KARENINA mäkään en tiedä missä pääsee yv:tä kirjoittemaan, mut mulla on sun puh.nro, joten mä laittelen sulle viestiä niin saat mun numeron :p
  3. nintzu

Onko Jyväskyläläisiä mammoja

:wave: Minä 25vee ja tyttö 1vee 7kk, Halssilassa majaillaan :p
  4. nintzu

Jyväskyläläisiä!

missä päin Jkylää on Viitaniemi? Ei sano mulle mitään...
  5. nintzu

Jyväskyläläisiä!

juu, me tullaan ainakin tapaamiseen jos vaan sellainen on :wave:
  6. nintzu

murkkuikä raskauden jälkeen???

mulle kävi taas niin, että jo rv 11 lähtien mun naama rupesi kukkimaan ihan innoissaan! Olipa siinä kivaa sit kivaa nauttia raskaanaolosta, kun olisi tehny mieli vetää paperipussi päähän. Mun iho on aina ollut ihan hyvä eli näppyjä tulee tosi harvoin, mut tuo raskausaika :ashamed: Pari viikkoa...
  7. nintzu

murkkuikä raskauden jälkeen???

mulle kävi taas niin, että jo rv 11 lähtien mun naama rupesi kukkimaan ihan innoissaan! Olipa siinä sit kivaa nauttia raskaanaolosta, kun olisi tehny mieli vetää paperipussi päähän. Mun iho on aina ollut ihan hyvä eli näppyjä tulee tosi harvoin, mut tuo raskausaika :ashamed: Pari viikkoa...
  8. nintzu

Miten päin nimet??

voithan sä laittaa Oliverin ihan hyvin toiseksi nimeksi ja käyttää sitä silti kutsumanimenä. Meidänkin tytön kutsumanimenä on hänen toinen nimensä.
  9. nintzu

Jyväskyläläisiä!

täälläkin olis yksi äiti ja tyttö 1,5 vuotta seuraa päiväseuraa vailla. Laita yv tännekin päin!<br><br>
  10. nintzu

1v 4kk ja maito pullosta, muita?

Tyttömme 1v 5 kk päätti sit olla juomatta melkein kokonaan n. 4 päivää, kun en antanut hänelle tuttipulloa. Tyttö osaa juoda hyvin nokkamukista ja hörppii myös ihan tavallisesta mukistakin, mutta jostain syystä ne eivät vaan kelpaa. Kun tytöltä ei tullut iltapissiä eikä seuraavana aamunakaan...

Yhteistyössä