Jyväskyläläisiä!

• Viestiketjun aloittaja mamma-80
  • Ensimmäinen viesti
mamma-80
Olisiko täällä uusia äitejä & lapsia meille ystäväksi? Olen 26 v äiti, lapset tyttö 3v9kk ja poika 1v3kk ja masussa köllii pikkuinen rv 20+2. Mailailkaa, kauneus.terveys@netti.fi :flower:

tiipeli
Oiskohan aikomusta silleen oikeesti kokoontua/tavata?? Nyt kun kesä ja hyvät kelitkin (toiveissa ainakin;)) lähenee, niin vois järkätä jonkun puisto/pikniktapaamisen?

Tiipeli & pojat

ps. julia05, me asutaan kans keskussairaalan lähistöllä... mäki-matin puisto, käyräpuisto (tunnetaan paremmin nimellä rekku-puisto) ja voionmaankadun salen takainen puisto (mikä lie nimeltään?) on lähellä. niistä kahviloista en niin tiiä...tai keskustassa on tourutupa, mut se menee kesäks kiinni.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 12:13 tiipeli kirjoitti:
Oiskohan aikomusta silleen oikeesti kokoontua/tavata?? Nyt kun kesä ja hyvät kelitkin (toiveissa ainakin;)) lähenee, niin vois järkätä jonkun puisto/pikniktapaamisen?

Tiipeli & pojat

ps. julia05, me asutaan kans keskussairaalan lähistöllä... mäki-matin puisto, käyräpuisto (tunnetaan paremmin nimellä rekku-puisto) ja voionmaankadun salen takainen puisto (mikä lie nimeltään?) on lähellä. niistä kahviloista en niin tiiä...tai keskustassa on tourutupa, mut se menee kesäks kiinni.
Mä oon vähän huono lähtemään isommassa porukassa mihinkään :ashamed: Kai mä vähän ujostelen alkuun..

Synnevi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 12:13 tiipeli kirjoitti:

Tiipeli & pojat
:wave: täältä ainakin tahtois mukaan. (vaikken Jkl:ssä asukaan, mut sen verran lähellä kuitenkin.)

tiipeli
Heips!

Tuumailtiin synnevin kanssa, että tavataan Viitaniemessä, siellä aivan kärjessä parkkiksen tienoilla, maanantaina 4.6. klo 10. Tulkoon mukaan, ken haluaa ja kykenee! Mahtiskeli tilauksessa... :wave:

hymynaama83
Me muutetaan tiistaina Jyskylään ihan mäki-matin puiston viereen. Mekin tullaan viitaniemeen(jos osataan) ja muistetaan muuttohässäkän keskellä. Muuten meihin törmää mäki-matissa aika varmasti jossain vaiheessa kuhan keritään. Meillä äiti 23 vee jatyttölapsi 1v 5 kk

synnevi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 13:07 nintzu kirjoitti:
missä päin Jkylää on Viitaniemi? Ei sano mulle mitään...
Jos keskikaupungilta päin tuut, niin esim. Väinönkatu-Sepänkatu-Viitaniementie (jota oikealle päähän saakka) Siellä oletettavasti pitäis nähdä...toivottavasti oon suunnistamassa oikeeseen paikkaan. Jelppaa Tiipeli, jos oon väärään paikkaan menossa!

Nyt hävettää :ashamed: Paraskin neuvomaan kun en erota oikeata vasemmasta!!<br><br>

tiipeli
Synnevi on kartalla :D
Nintzu, kato vaikka eniron sivuilta haulla Viitaniementie. Keskustasta ei oo pitkä matka, oisko 1-1,5km. Mistä päin oot tulossa? Kävellen? Laita vaikka YV:tä, jos satut olee vaik samalta suunnalta, niin voidaan mennä yhtä matkaa. :)

pupumamma
hei mutzi81!
tääl 25 vuotias 7 kuukautisen pojan äiti on muutamas heinälammelle kesäkuun alussa ja uudet mammatuttavuudet ovat tervetulleita!laita sähköpostii:helena.24@suomi24.fi

synnevi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 16:45 mutzi81 kirjoitti:
Mitä tapahtuu ja missä???!!! Tämä kaipaa kovasti uusia ystäviä!!! Poika kohta 4v ja tyttö 2kk. :wave: Asutaan heinälammella.
Mä käyn viemässä sillon ekaks miehen Ritoniemeen porukoilleen remonttia tekemään, voin napata teidät samalla kyytiin jos tarvii.

Alkuperäinen kirjoittaja synnevi:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 16:45 mutzi81 kirjoitti:
Mitä tapahtuu ja missä???!!! Tämä kaipaa kovasti uusia ystäviä!!! Poika kohta 4v ja tyttö 2kk. :wave: Asutaan heinälammella.
Mä käyn viemässä sillon ekaks miehen Ritoniemeen porukoilleen remonttia tekemään, voin napata teidät samalla kyytiin jos tarvii.
Hui kun oli uuden näköinen koko kaks plussa!!! Miehellä alkaa maanantaina loma joten voi varmasti meidät heittää. Eikös lapset ota kaikki mukaan??? Onko tarkoitus olla ulkona vai miten?

synnevi
aurinkoinen81 ja Pirkkis, kyllähän porukkaan olis mukaan mahtunut, ehdittiin vaan jo kokoontua. Puhuttiin vähän josko otetaan uusiks tässä kesän mittaan, jossain puistossa tai rantsussa... Että ei kun ehdotuksia vaan ajasta ja paikasta, jos vaikka useampi pääsisi tulemaan silloin. Mukavaa oli ekassa tapaamisessa!

Yhteistyössä