mamma-80
Olisiko täällä uusia äitejä & lapsia meille ystäväksi? Olen 26 v äiti, lapset tyttö 3v9kk ja poika 1v3kk ja masussa köllii pikkuinen rv 20+2. Mailailkaa, kauneus.terveys@netti.fi :flower:
Mä oon vähän huono lähtemään isommassa porukassa mihinkään :ashamed: Kai mä vähän ujostelen alkuun..Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 12:13 tiipeli kirjoitti:Oiskohan aikomusta silleen oikeesti kokoontua/tavata?? Nyt kun kesä ja hyvät kelitkin (toiveissa ainakin) lähenee, niin vois järkätä jonkun puisto/pikniktapaamisen?
Tiipeli & pojat
ps. julia05, me asutaan kans keskussairaalan lähistöllä... mäki-matin puisto, käyräpuisto (tunnetaan paremmin nimellä rekku-puisto) ja voionmaankadun salen takainen puisto (mikä lie nimeltään?) on lähellä. niistä kahviloista en niin tiiä...tai keskustassa on tourutupa, mut se menee kesäks kiinni.
:wave: täältä ainakin tahtois mukaan. (vaikken Jkl:ssä asukaan, mut sen verran lähellä kuitenkin.)Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 12:13 tiipeli kirjoitti:Oiskohan aikomusta silleen oikeesti kokoontua/tavata?? Nyt kun kesä ja hyvät kelitkin (toiveissa ainakin) lähenee, niin vois järkätä jonkun puisto/pikniktapaamisen?
Tiipeli & pojat
Jos keskikaupungilta päin tuut, niin esim. Väinönkatu-Sepänkatu-Viitaniementie (jota oikealle päähän saakka) Siellä oletettavasti pitäis nähdä...toivottavasti oon suunnistamassa oikeeseen paikkaan. Jelppaa Tiipeli, jos oon väärään paikkaan menossa!Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 13:07 nintzu kirjoitti:missä päin Jkylää on Viitaniemi? Ei sano mulle mitään...
Mä käyn viemässä sillon ekaks miehen Ritoniemeen porukoilleen remonttia tekemään, voin napata teidät samalla kyytiin jos tarvii.Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 16:45 mutzi81 kirjoitti:Mitä tapahtuu ja missä???!!! Tämä kaipaa kovasti uusia ystäviä!!! Poika kohta 4v ja tyttö 2kk. :wave: Asutaan heinälammella.
Hui kun oli uuden näköinen koko kaks plussa!!! Miehellä alkaa maanantaina loma joten voi varmasti meidät heittää. Eikös lapset ota kaikki mukaan??? Onko tarkoitus olla ulkona vai miten?Alkuperäinen kirjoittaja synnevi:\Mä käyn viemässä sillon ekaks miehen Ritoniemeen porukoilleen remonttia tekemään, voin napata teidät samalla kyytiin jos tarvii.Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 16:45 mutzi81 kirjoitti:Mitä tapahtuu ja missä???!!! Tämä kaipaa kovasti uusia ystäviä!!! Poika kohta 4v ja tyttö 2kk. :wave: Asutaan heinälammella.