naimisissa
Heippa! Olen 24 vuotias. Mulla on kolme tyttöä. Kaikki syntyneet neljän vuoden sisällä, eli raskaudet olivat aika peräkkäin. Nuorin on nyt yksivuotias. Imetin pienintä 9 kk. Nyt on hiukset uskomattoman rasvaiset. Kerran päivässä peseminen ei näytä olevan tarpeeksi. Iho rasvoittuu myös todella äkkiä ja finnejä ja mustapäitä on alkanut siunaantua. Ennen raskauksia ja raskauksien aikana iho oli hyvä. Mulla ei ole hormonikierukkaa enkä käytä e-pillereitä.
Onko kukaan kokenut mitään vastaavaa?? Mikä tähän auttaisi? Pitäisikös ottaa joku hormonaalinen ehkäisy käyttöön? Myös mieliala ailahtelee enemmän kuin raskaana ollessa. Olen laihtunut jonkin verran, mutta en kuitenkaan ole paljoa hoikempi kuin ennen ekaa raskautta. Voikos laihtuminen aiheuttaa tällaista? Siis apuaaaaa!!!!
Onko kukaan kokenut mitään vastaavaa?? Mikä tähän auttaisi? Pitäisikös ottaa joku hormonaalinen ehkäisy käyttöön? Myös mieliala ailahtelee enemmän kuin raskaana ollessa. Olen laihtunut jonkin verran, mutta en kuitenkaan ole paljoa hoikempi kuin ennen ekaa raskautta. Voikos laihtuminen aiheuttaa tällaista? Siis apuaaaaa!!!!