Hakutulokset

1. M i l j a

Astmasta kysyttävää

En tiiä sitä, voiko diagnoosia koskaan ns. vetää takasin, mutta oireettomaksi voi ainakin muuttua. Varsinkin jos lapsella todetaan astma. Hyvin suurella todennäköisyydellä siitä paranee, siis lapsiastmasta. Itellä todettiin 15-vuotiaana. Jätin kaikki lääkkeet pois kun aloin odottaa esikoista...
  2. M i l j a

Mitähän tämä ihminen oikein ajattelee???

Mitä ihmettä, meni mun omaan profiiliin :D En kait mä nyt niin epätasapaino oo, vaikka dippailen munakennoja steariinissa :laugh:
  3. M i l j a

G: Mitä söit iltapalaksi?

Paistettuja wokkivihanneksia, pekonia, jäävuorisalaattia, valkosipulisalaatinkasteiketta (itetehtyä) ja laittimehua. Ja tää oli mun tänpäivän eka oikee ruoka.
  4. M i l j a

APUA:( Synnytyksestä 3,5viikkoa ja emättimestä tursuaa jotain,help

Kuulostaa jurikin kohdunlaskumalta. Sen tosiaan voi ja pitääkin työntää puhtain sormin takasin sinne missä pippuri kasvaa :whistle: Ja lantionpohjanlihaksiahan oot tietenki jo harjottanu ihan synnytyksestä lähtien ;) Ei kannate kyllä lenkille lähteä, ainakaan juoksemaan. Ei ne lääkärissä sille...
  5. M i l j a

Siskoni on hullu

Mä soittaisin sen paikkakunnan neuvolaan, missä siskosi tulee käymään ja antaisin tulla kaikki huoleni. Luulisin, että ottavat tarkkailun alle kun neuvolaan tulee. Ei kait siinä muu auta. Jos sun puhetta ei muuten usko. Vaikka joka kerta varmaan muistuttaisin asiasta ja hermon menessä varmaan...
  6. M i l j a

Blogin pidosta ja henkilöllisyyden salaamisesta??

Toki voi pitää blogia anonyyminä. Ei niistä ihmisiä kovin helposti tunnista. Lasten lukumäärääkään ei tarvi kertoa jos ei halua tai ihan pikkusen huijaa ni ei ainakaan uteliainkaan naapuri jäljitä ;D
  7. M i l j a

lastensuojeluilmoitus

Jos meille olis tullu tuollanen lappu, niin soittaisin sinne sossuun ja pyytäisin, että tulukaa ihan paikanpäälle ni jutellaan. Näkevät samantien, ettei aihetta huoleen ole ja saat selitettyä asian oikean laidan.
  8. M i l j a

Juulialle toinen nimi

Meillä Julia Aleksandra :heart:
  9. M i l j a

Juhlavieraat ja oksutauti?

Tää oksennustauti, mikä meillä nyt on niin eka lapsi oksensi pari kertaa yöllä, meni kolme päivää, ja kaks lasta oksensi pari kertaa yöllä, meni taas kolme päivää ja isompi poika oli ripulilla illan, meni kaks päivää ni isompi tyttö oksensi pari kolme kertaa illan ja yön aikana. Nyt on jo neljäs...
  10. M i l j a

HopLoppiin joku menossa lähiaikoina???

EIkö tosiaan kukaan tarvi??
  11. M i l j a

Huutisbongaus

Juu, elikkä nostan hattua veljelleni, en siis tälle miehelle, joka vaimolta kysymättä tekee noin :D Ei kait nyt kukaan sais tuollasia päätöksiä itekseen tehä, eikä vähä pienempiäkään ;)
  12. M i l j a

Huutisbongaus

Mun veli teki noin keväällä. Möi kaiken omaisuutena, sano työpaikkansa irti,osti hyvän asuntoauton ja hyppäs rattiin ja menee sine minne mieli halajaa :D Eikä ole vaimoa eikä lapsia, joten ihan oman itsensä herra. Hattua nostan, miksi olla siellä, missä ei halua ja miksi tehä sitä työtä, mistä...
  13. M i l j a

HopLoppiin joku menossa lähiaikoina???

Täällä olis tarjolla kaks kuponkia 2 lasta yhden hinnalla. Voimassa tammikuun loppuun. Laita viestillä osote ni nopein saa jos OIKEESTI tarvii.
  14. M i l j a

No, nyt on jo pakko myöntää *turhautunutta purkautumista äijän taudista ym, siis VAROITUS*

En voi sanoa muutaku : Tiijän tismalleen, mitä meinaat!! Kun mies on väliin siinä kunnossa, että ei saa ite sukkiaan jalakaan, eikä voi nostaa pientä syliin ite, niin olo on välilä aika loppu. Nyt ei enää oo meillä tilanne ihan niin huono, mutta tuoreessa muistissa, lääkitykset ku tuo oman...
  15. M i l j a

Mitä teijän 11-12 vuotiaat POJAT haluavat joululahjaksi???

10 v pojalle mietin myös, mitä ostan lahjaksi ni sano, että ihan mitä vaan, ei oo väliä, vaikka saan pelkän karkkipussin ni oon tyytyväinen=) Ostan jääkiekkokypärän maskilla ja guinnesin ennätyskirjan.
  16. M i l j a

Pienen lapsen pahat (isot) palovammat, miten parantuneet?

Kuulostipa ihan ku olisin ite kirjottanu alotuksen 2 ja puol vuotta sitten. Mun tyttö, silloin 2,4 v lipsahti keittiöjakkaralta hellanvieressä ja sai noin litran kiehuvaa vettä päällensä. Teholle suoraan ja alustavasti 25% ihosta paloi. 17& tehtiin ihonsiirrot, eli toinen jalka on lähestulkoon...
  17. M i l j a

Sanokaa mille olis kysyntää netissä myytynä?(jotain pikamyyntiä)

Jos sulla oli Barbie Tähkäpää, cd-rom niin ostaisin ;)
  18. M i l j a

Vauvan mahallaan nukuttaminen

Oon nukuttanu kaikki kuus mahallaan. Ja parhaat pitkät unet silleen saa. Ei ne oo kukaan varttia pitempää selällään nukkunu. On vauvallaki jo senverran itsesuojeluvaistoa, ettei se patjaan tukehdu. Vai onko joku kuullu, että olis joskus tukehtunu ku mahallaan nukutettu? Mää en ainakaan.
  19. M i l j a

Kukaan tullut raskaaksi Cerazetesta ja imetyksestä huolimatta??

Söin cerazetteä yhden kesän ja mull aoli yhden kesänmittaiset menkat :headwall: Vaihdettiin YAZ eihin ja oon tyytyväinen, menkat on säännölliset, eikä muitakaan sivuoireita
  20. M i l j a

Mä oon köyhä ja se masentaa :(

Mää oon kans köyhä, jos tiliä katotaan, mutta muulta elämältäni äärettömän rikas!!!! Lapsia, ihana mies jne. Köyhyyttä ei voi mitata vain rahojen perusteella.

Yhteistyössä