Mä oon köyhä ja se masentaa :(

• Viestiketjun aloittaja köyhyys
  • Ensimmäinen viesti
köyhä, mutta hauska äiti
Mä oon kans ja pitäs silti löytyy rahaa lapsille, jotka huostaanotettiin. Pitää asuu omakotitalos vaik rahat riittää työttömänä yksiöön jne jne,pitää olla auto, jos haluaa tavata lapia, koska ne pitää hakee kotiin ja asun maalla. Pitää ostaa lahjoja, vaik oon työtön. Olen yh ja lapsii 8.

"nelikymppinen"
Oletko miettinyt, mitä voisit asian hyväksi tehdä?

Minäkin olen ollut köyhä. Olen sinnikkäästi seurannut unelmaani ja paiskinut kovasti töitä sen eteen. Nyt lopultakin saan nauttia unelmaelämästäni.

"vieras"
Niin mäkin, mutta aikansa kutakin. nyt teen niin kuin sydän sanoo ja olen lasten kanssa kotona. ehtii sitä hiukan myöhemminkin tienaamaan. oikeastaan en siis ole köyhä kuin rahallisesti, koska jonkin sortin rikkautta on myös saada seurata lasten kasvua :)

Laulava Lomittaja
Köyhä oon itekkin-mutta en kipee...kolmen lapsen yh.

Sanonta ei raha onnea tuo,pitää paikkaansa.Ite suunnittelen ja koitan saada työttömyyspäivärahani riittämään elämiseen ja asumiseen..Tähän asti koen onnistuneeni,päivääkään ei ole leivätöntä päivää ja lapsetkin suhteellisen terveinä olleet.

Ajatus siitä,että kohta loppuu kelan päivärahat pelottaa..millä sitten eletään?
Aina ei jaksa tuudittautua ajatukseen "asioilla on tapana järjestyä"..

"Jupukka"
Mää oon kans köyhä, jos tiliä katotaan, mutta muulta elämältäni äärettömän rikas!!!! Lapsia, ihana mies jne. Köyhyyttä ei voi mitata vain rahojen perusteella.
Niin totta. Kyllä ihmisen onni yleensäkin on korvien välissä, ei siitä mihinkään pääse. Tunnustan vastahakoisesti että koen usein kateuden piikkejä kun kuulen miten rahakkaammilla tutuilla on varaa siihen ja tuohon, mutta kun piikki menee ohi niin sitten taas näen selkeästi kuinka hyvin mulla onkaan asiat monelta muulta kantilta ja tunnen itseni tosi onnelliseksi.

Yhteistyössä