Mitä teijän 11-12 vuotiaat POJAT haluavat joululahjaksi???

• Viestiketjun aloittaja voi kettu
  • Ensimmäinen viesti
voi kettu
[QUOTE="vieras";22570286]Ennen lahjoja toivottiin. Nykyään siis 'mä HALUUUUN!'.[/QUOTE]

no tän ikäset harvoin enää uskoo joulupukkiin ja tietävät sen et vanhemmat sun muut ne ostavat. ja usein meilläkin on et yks isompi toivelahja ja sit harkinnalla muita toiveita :)

vg
12- vuotias jutteli aamulla, että hänellä on kolme toivetta; uusi kännykkä (sen saa), nettiyhteys omaan koneeseen (ei saa), ja kolmannen toiveen kohdalla huomasi, että on myöhästymässä bussista, ja lähti juoksemaan, joten se jäi salaisuudeksi :D

Ollaan ostettu lisäksi muutama merkkivaate, iso legopakkaus josta jutteli aikaisemmin, ja meinasin jotain urheiluvälineitä vielä, mutta ehkä lahjakortti olisi parempi...

10 v pojalle mietin myös, mitä ostan lahjaksi ni sano, että ihan mitä vaan, ei oo väliä, vaikka saan pelkän karkkipussin ni oon tyytyväinen=) Ostan jääkiekkokypärän maskilla ja guinnesin ennätyskirjan.

vv
Uuden kännykän (sen saa kyllä jo huomenna koska vanha on rikki, eikä meill ole lankapuhelinta), tietokoneen (sitä ei todellakaan saa), Bakuganeja ja pelialustan, Brion labyrintin. Ja joka joulu on saanut koottavan lentokone-pienoismallin.

Legoja (lähinnä kai Star Wars) ja Bioniclejä mietti, mutta vaikka leikkiikin vielä vanhoilla niin totesi että ei enää tarvii sen sortin leluja. Ja tänä aamuna sanoi että pipo kiristää ( :D ) joten taidan ostaa uuden pipon.

peesi
[QUOTE="vieras";22570302]En puhunutkaan pukista. Yleensä toiveen lahjasta voi esittää sen antajallekin, jos lapsi on hyvin kasvatettu, eikä mikään minä minä -tapaus.[/QUOTE]

peesi. Mutta joillain nämä lökäpöksyvellihousut vaan haluavat, ei tapoja, ei käytöstä.

apapap
Alkuperäinen kirjoittaja csödvu;22570532:
Voi voi... montako 10 -> ikäistä sulla on? Mulla 3. Mua ärsytti suunnattomasti kaikki teini-ikäiset kunnes omani tulivat siihen ikään.

Nykyään en ymmärrä miten joku antaa esim. kaupassa pikkulasten kiukutella....
tuskin ainuttakaan ;)

"tiina"
meillä ei ole listassa kun yksi peli. mietin että mitä oikein ostais, haastava ikä, kun ei oikein enää leiki millään..
Mun lauantaina 12v täyttävä poika saa legopaketin, Guinessin ennätys-kirjan, usko-tai älä kirjan,Nintendoon pelin, muutaman DVD:n ja pleikkapelejä, ne ostin osan käytettynä parilla eurolla työkaverilta, hupparin ja sit jotain tulee vielä sukulaisilta.

Yhteistyössä