APUA:( Synnytyksestä 3,5viikkoa ja emättimestä tursuaa jotain,help

• Viestiketjun aloittaja miuuussskis
  • Ensimmäinen viesti
...
Kyllä sinuna menisin heti huomenna lääkäriin. Jos kipuja yms. sitten jo päivystykseen. Voi hyvinkin olla jokin laskeuma ja itse haluaisin kyllä värkkini normaalin näköiseksi! Toivotaan ettei ole mitään vakavaa :)

Kuulostaa jurikin kohdunlaskumalta. Sen tosiaan voi ja pitääkin työntää puhtain sormin takasin sinne missä pippuri kasvaa :whistle: Ja lantionpohjanlihaksiahan oot tietenki jo harjottanu ihan synnytyksestä lähtien ;) Ei kannate kyllä lenkille lähteä, ainakaan juoksemaan. Ei ne lääkärissä sille mitään tee. Sitte ku lapset on tehty ni ne voi tehdä korjausleikkauksia jos ei parane itestään. Mulla nyt viimesimmän jälkeen tuntu sellanen ikävä paineentunne aika pitkäänki synytyksestä, mutta on onneks palautunu normaaliks.

iuhoh
Jaiks, järkyttävää lukea näitä... :O Oon kuullut monen miehen valittavan, etteivät saa seksiä muutamaan viikkoon synnytyksen jälkeen ja en kyllä yhtään ihmettele miksi! Kamalaa jos saisi lapsen ja sen jälkeen seksi sattuisi aina joidenkin komplikaatioiden takia.

sh
Hyvin luultavasti lievää emättimen etuseinämän tai takaseinamän laskeumaa. On ihan normaalia, että ylhäällä ollessa sitä ihopoimua laskeutuu hieman siihen emättimen suulle, kun synnytyksestä noin vähän aikaa. Jumppaa vaan ja jälkitarkastukseen mennessä lienee jo korjaantunut.

Yhteistyössä