mun piti nyt vielä kommentoida tähän, jos vielä ap käy lukemassa
Ensinnäkin suuret tsempit sinulle, tunnut vahvalta ja hyvältä äidiltä. Lapsesi on nyt parhaassa mahdollisessa hoidossa ja hyvää vauhtia paranemassa.
Sinun äitinä on toki mahdoton ajatus jättää lapsesi "yksin" osastolle, mutta kuten jo totesit on se joskus pakko, onhan sinulla vauvakin. Kun en ole osastolla, niin voithan yrittää jos isä tai mummo tms. pääsisi paikalle, mutta siltikään vaikka he eivät pääsisi, lapsesi ei ole yksin siellä. Lastenosastojen miehitys on hyvä ja siellä on tarpeeksi hoitajia lapsia varten. Lisäksi osastolla on paljon opiskelijoitan. Olen itse ollut lastenklinikalla opiskelijana ja usein aamutoimien jälkeen olin sen lapsen kanssa jonka äiti tai läheinen ei ollut paikalla. Katsottiin videoita, luettiin kirjoja tai leikittiin. Sängyssä tai huoneen lattialla, miten lapsen tila salli. Kuitenkin, tarkoitan, että lasten ei annettu yksin itkeä, vaan kyllä siellä huolta pidettiin.
Ja niille ketkä moralisoivat, että kyllä kaikki yöt ja päivät pitää olla lapsen kanssa, niin se ei ole mahdollista. Sillä osastolla missä olin, oli 25potilaspaikkaa ja vanhemmille kaksi patjaa ja yksi sohva. Laskekaa, pystyvätkö kaikki vanhemmat jäämään yöksi??? ei pystyneet, vaikka olisivat halunneetkin. Potilas huoneessa oli jopa kuusi lasta, ei kuutta vanhempaa voinut laittaa lattialle nukkumaan, eihän huoneessa olisi mahtunut kulkemaan.
Tsemmpiä sinulle ja perheellesi!!
ja tosiaan, pidä huolta itsestäsi, kyllä poikasi pian kotona:hug: