Hakutulokset

1. Kx3

Huolissaan

Lapsen edun mukaista olis, että puuttuisit. Sillä ei näytä olevan ketään, joka puolustaisi sitä tässä tilanteessa. Kerro sille koulun terkalle, se ei sun nimeäs mainitse. Ei saa muuten sossukaan mielestäni kertoa, kuka ilmoituksen on tehnyt, ellei henkilö itse anna lupaa kertoa.
  2. Kx3

Huolissaan

Alkoholistien ja "muiden viinaan menevien" (jotka siis eivät tunnusta alkoholin olevan ongelma) lapset yleensä on pikkuvanhoja, kun joutuvat huolehtimaan itsestään liian varhain (kokemuksesta tiedän, itse lapsena olen katsellut vanhemman juomista). Lastensuojeluilmoitus ei sinänsä vielä merkitse...
  3. Kx3

Huolissaan

Ei ole ok. Minusta on lastensuojeluasia. Lastensuojelulaissa puhutaan "iän ja kehitystason mukaisen huolenpidon ja valvonnan turvaamisesta" jokaiselle lapselle ja minusta 12-vuotias on liian nuori ollakseen jatkuvasti öitä yksin kotona. Hän ei ole vielä tarpeeksi kehittynyt (vaikka kuinka älykäs...
  4. Kx3

onkohan tämä paniikkihäiriö vai mikä?

PS Todennäköisesti se, että häpeät asiaa pahentaa oireita. Myös näistä häpeäntunteista keskustelu ammattilaisen kanssa voisi auttaa.
  5. Kx3

onkohan tämä paniikkihäiriö vai mikä?

No ei kuulosta paniikkihäiriöltä, se on paljon laaja-alaisempi. Kuulostaa sosiaaliselta jännittämiseltä. Neuvontapsykologin juttusilla käynti voisi auttaa. Tällaisesta vaivasta voi päästä suht nopeastikin eroon, jos saa hyviä neuvoja ja keinoja sen korjaamiseksi.
  6. Kx3

Tuttipulloasiaa, ykkönen ja kakkonen

Siis miksi ei voisi käyttää, jos pullot desinfioidaan (keitetään) käytön jälkeen?
  7. Kx3

Tuttipulloasiaa, ykkönen ja kakkonen

Ovatko käytössä yhtäaikaa siis molemmilla?
  8. Kx3

tuskanen olo.. yli-aikaa mennää

Voimahali! Mun poika synty 41+5 ja tuskaisaa oli viimeset päivät/viikot. Ei sinne mahaan onneks oo kukaan vielä jääny, vaikka itsekin luulin, että niin käy.
  9. Kx3

Onks kellään muulla ollut raskausaikana pahoinvointia 24/7?

Mulla oli ja jatkui viikolle 17 asti (alkoi viikolla 5). Aivan hirveetä oli, olin tiputuksessakin viikolla 11 kolme päivää, kun ei pysyny ees vesi sisällä. Viikon 17 jälkeen helpotti ja loppuraskaus olikin aika lailla oireeton (ei turvotuksia, eikä muutakaan). Poika on nyt 6 kk ja pahoinvointi...
  10. Kx3

mitä mieltä olette?

No ei kai tähän muuta voi sanoo, kun että en ymmärrä miks niin usein pitää mennä. Itse en mee tällä tavalla eikä mun mieskään (meidän lapsi myös alle 1v.). Hyvä tosin, että lapset ilmeisesti muuten hoidetaan hyvin.

Yhteistyössä