Hakutulokset

1. Kx3

Supistus alkuraskaudesta - keskenmeno?

Ei lisää.
  2. Kx3

Apua testien tulkintaan

Mullekin tuli toi Ainokin ehdotus mieleen.
  3. Kx3

Apua testien tulkintaan

Raskausoireita en usko että on, jos raskaustesti on nega. Oireisiin tarvii yleensä sen verran hormonipitoisuuksia, että testissäkin näkyy. Ellei tekemäsi raskaustesti sitten ole viallinen (mikä ei oo kovin tod.näk., kun siinä kuitenkin on kontrolliviiva).
  4. Kx3

Apua testien tulkintaan

Raskaustesti näyttää kyllä yleensä plussan aikasemmin mun tietääkseni. Mutta outoa on, että ovistesti on plussa. Kokeile raskaustestiä uudestaan parin päivän päästä. Tiedän, että odottaminen on hirveetä, mut en osaa muuta neuvoa.
  5. Kx3

Onko osa lapsista

Kaikki biologisia. 2000 syntyneet kaksoset ja 2004 syntyneet kuutoset. Hedelmöityshoitojen tuloksia, äidillä on PCOS.
  6. Kx3

Täällä kun on niitä hyvin englantia osaavia niin...

Niin, jäi toi kansainvälinen pois mun kännöksestä. Hups!
  7. Kx3

Täällä kun on niitä hyvin englantia osaavia niin...

State of the art - sanonnalla ei ole mitään tekemistä taiteen kanssa. Se tarkoittaa "viimeistä huutoa" olevaa / "uusia tuulia" / uusinta tietoa jne. Käännös: "a) Kuvaile tältä alueelta olemassa olevien pedagogisten materiaalien tämänhetkisiä "uusia tuulia" (uusinta tietoa) ja yhteenvetoa...
  8. Kx3

Milloin olette viimeksi itkeneet ja miksi?

Bad Virgin - Itkin ihan samaa juttua just äsken. Varsinkin jutut joissa rikoksen uhri on jotenkin lähellä oman lapsen ikää on pahimmat lukea.
  9. Kx3

Ihan hirveetä. Palelee, oksettaa ja väsyttää koko ajan.

Ootko mittauttanu hemoglobiinis? Liian matala hb aiheuttaa tollasia oireita. Liian korkealla hb:llä voi myös olla sama vaikutus (tosin harvemmin on niin korkea).
  10. Kx3

Masennustako?

Tai ota suoraan yhteys vaikka terveyskeskuksen psykologiin (jos sellainen löytyy). Hänen ainakin pitäisi osata neuvoa, mistä saisit apua nopeasti.
  11. Kx3

Masennustako?

Kysy lääkäriltä terveyskeskuksesta mitä psykologipalveluita paikkakunnallasi on. Sellaisia siis, jotka tarjoavat nopeaa ja lyhytaikaista apua.
  12. Kx3

Masennustako?

Voi oireilla noinkin. Mainitse asiasta neuvolassa seuraavalla käynnillä tai käy lääkärin puheilla.
  13. Kx3

Alkuraskauden toispuoleisesta kivusta..

Kuulostaa tutulta toi kipu. Voithan kumminkin pyytää sitä ultraan pääsyä nyt jo, jos huolestuttaa. Etenkin, kun sulle on edellisellä kerralla käyny noin ikävästi. Mulla se ultra oli sillon rv 6+6 ja siellä näky syke. Oli aiempi km takana ja olin ihan varma, että taas menee. Mut ei menny =)...
  14. Kx3

Alkuraskauden toispuoleisesta kivusta..

Voi johtua. Mulla oli sitä aika kovana viikon 7 paikkeilla (säteili reiteen asti). Pääsin ultraan ja kaikki oli hyvin. Ei saatu selville mistä johtu. Mee lääkäriin ja sano, että haluat ultran, kun kivut on kovat. Kyllä ne tarkistaa sen. PS Mulla on nyt siis terve 7 kk poika :)
  15. Kx3

Sanooko kukaan muu "laittaa nukkumaan"?

Sukua on Kemijärvi/Salla-akselilta ja siellä kans laitetaan itsensäkin nukkumaan. :)
  16. Kx3

Vuokralainen jätti karmeat jäljet - poliisi tutkii koiran ulosteita

No on varmasti laiminlyönyt hoidon jos tollasta jälkee on! :o
  17. Kx3

Kehtaako mennä jalkahoitoon...

No ehdottomasti sillon just pitää mennä jalkahoitoon! =)
  18. Kx3

Äidinmaidon korvike

Meidän poika (7kk) ei oo ikinä suostunu juomaan tuttelia, joka on lämpimämpää kun huoneenlämpö, vaikka ekat 4 kk rintamaidolla olikin. En tiä mikä sitä siinä risoo, mut jos tutteli on liian lämmintä, poika sylkee tutin pois suusta! Pitää olla vähän viileetä hänelle. Hassu tapaus toi meiän...
  19. Kx3

Huolissaan

Hyvä, jos oli apua. Musta tuntuu aina pahalta kun lapsia kohdellaan huonosti, vaikka en kyseistä lasta edes tunne / oo koskaan nähnykään, siksi haluan auttaa, jos vaan voin. Toivottavasti asiat kääntyy parhain päin kaikkien asianosaisten kannalta. :)
  20. Kx3

Huolissaan

Miksei voisi nimettömänäkin soittaa, kokeile. Lapsen yksin kotiin jättämisestä tässä vastaus lastensuojelun keskusliitolta: "Minkä ikäisen lapsen saa jättää yksin kotiin? T & J 21.04.2004 Vastauksemme Lapsen yksin oleminen kotona on asia, jota kaikkia vanhemmat joutuvat useaan...

Yhteistyössä