Hakutulokset

1. Kx3

Meilläkin teki!

Ei varmasti saakaan. Minulla on kyllä ollut pahempiakin kuin sinun kuvailemiasi vaikeuksia. Juuri tuon masennuksen takia kehotankin hakemaan ammattiapua. Masennus on sairaus ja se voidaan hoitaa. Tiedän todellakin kokemuksesta tämän.
  2. Kx3

Meilläkin teki!

Tuo "luulee" oli erittäin hyvä ilmaisu. Tämän vuoksi kehotankin hakeen ammattiapua. Olen itse sitä hakenut ja saanut (vaikka sen saaminen ei aluksi helppoa ollutkaan) ja auttanut on.
  3. Kx3

Meilläkin teki!

Ehkä mä oon osannu etsiä muun ulospääsyn. Helposta en menis sanoon. Apua kannattaa hakee sitten vaikka ammattilaisilta, jos tuolta tuntuu. Itsari ei voi koskaan olla ainoa "ratkaisu". Minä en siihen usko.
  4. Kx3

Meilläkin teki!

Tiedän, mutta se on minusta käsittämätöntä. Olen itsekin kyllä ollut tosi tiukoilla monta kertaa elämässäni, mutta itsari ei ole käynyt mielessäkään. Ja vielä vähemmän nyt, kun on lapsi.
  5. Kx3

Meilläkin teki!

Itsemurha etenkin rahatilanteen takia on kyllä typerin "ratkaisu" ikinä. En voi ymmärtää. Erityisesti pienten lasten vanhemmalta se on ääretöntä itsekkyyttä minun mielestäni. Lasten takia on jaksettava etsiä joku rakentava ratkaisu, jos ei itsen takia.
  6. Kx3

Mikä on sellainen kohta vuokrasopimuksessa...

Vielä siitä kohdasta vuokrasopimuksessa, joka kieltää puolison/muiden henkilöiden muuttamisen asuntoon: sellainen ehto sopimuksessa on Suomen lain mukaan mitätön. FINLEX sanoo: 26 § Kielletyt ehdot asuinhuoneiston käytöstä, kunnosta, kunnossapidosta ja vastuusta Sellainen ehto on...
  7. Kx3

Vesimaksuasiat on ihan eri juttu. Vuokrasopimusasiat ei muuten kuulu isännöitsijälle mitenkään. Vesimaksuasiat taas kuuluu. Sekavaa, joo.
  8. Kx3

Kaikki jotka väitätte ettei saa muuttaa, lukekaa FINLEX. Siinä on mustaa valkoisella Suomen laista.
  9. Kx3

Jos mies ei ole kirjoilla sinun asunnossasi, ei pitäisi mitään ongelmaa olla. Mikä kyttääjä siellä sun naapurissa asuu. Pitäis huolen omista asioistaan ja ostaisi elämäkaupasta elämän.
  10. Kx3

Minusta tuo edellä mainittu pykälä 17 nimenomaan sanoo, ettei vuokranantajan lupaa tarvitse kysyä puolison asunnossa asumisesta. Tai minä ainakin ymmärrän tämän näin. Tässä teksti: 17 § Asuinhuoneiston luovuttaminen toisen käytettäväksi Vuokralainen saa käyttää asuinhuoneistoa omana tai...
  11. Kx3

Asunnon saa huoneenvuokralain mukaan jopa vuokrata määräajaksi (muistaakseni enintään 2 vuotta) toiselle henkilölle. Mielestäni tällainen kohta vuokrasopimuksessa ei ole lain mukainen. Katso täältä: http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1995/19950481 (esim. pykälä 17)
  12. Kx3

että mies on

Ei muuten menis läpi meillä ollenkaan tollanen peli.
  13. Kx3

Tunnetko ketään "irlantilaisia kaksosia"?

Mun äiti ja sen sisko (11 kk eroa).
  14. Kx3

En kestä tota miestä!

Mitä se haittaa, jos suuttuu? Ei maailma ole ennenkään suuttumiseen kaatunu.
  15. Kx3

ensi joulua ajatellen, mitä suosittelet neli henkiselle perheelle

jaa-a: Miksi ette mene yöjunalla Lappiin? Me kuljettiin äidin kanssa tosi paljon niin kun olin lapsi. On taatusti helpompaa matkustamista kuin autolla ja luultavasti jonkin verran halvempi kuin lentäminen.
  16. Kx3

En kestä tota miestä!

On kyllä pakko sanoo, että en kattelis. Ei aikuinen voi toiselle sanella että mitä saa tehdä ja mitä ei saa, varsinkin jos itse ottaa vapauksia tollain. Ystäväni sanoi joskus tosi viisaan asian ja olen häntä siitä kiittänyt monet kerrat. Hän kysyi: Eikö ole parempi olla yksin yksin kuin kaksin...
  17. Kx3

olenko masentunut??

Puhukaa neuvolassa näistä! Masennus voidaan ja pitää hoitaa. Älkää jääkö yksin. :hug:
  18. Kx3

Onko kukaan täälä raskautunut ovisplussan jälkeisen päivän peittojen heiluttelusta`?

Luottaisin ennemmin omiin tuntemuksiin. Ei ne ovistestit niin tarkkoja oo (ne on enemmän vaan suuntaa-antavia). Onnea yritykseen!
  19. Kx3

Onko tämä haamu?

Ei ne lämmöt mitään meinaa. Se lämpöero on oikeesti niin pieni, ettei raskautta kannata missään tapauksessa "tuomita menetetyks" vaikka lämmöt laskiskin. Ei todellakaan oo niin tarkka mittari. Kävisin kyl itsekin verikokeessa, jos oisin sinä. Saa varmuuden ja ei tarvi tuhlata enempää rahaa...
  20. Kx3

Millanen turvaistuin pojalle 6kk? Mahd. pitkäikänen.

Meillä on siinä istuimessa mm. istuimeen kiinnitettävä lisätyyny, joka suojaa päätä sivuilta. Et mielestäni perustele kovin hyvin kantaasi edelleenkään.

Yhteistyössä