En kestä tota miestä!

• Viestiketjun aloittaja Auttakaa ny joku
  • Ensimmäinen viesti
Auttakaa ny joku
Se latelee mulle ehdoks että jos haluan lähteä kavereiden kanssa viihteelle, mun on lähdettävä klo 21 jälkeen kun esikoinen on saatu nukkumaan ja mun on oltava aamulla apuna lasten kanssa tai toinen lapsista on vietävä mummolaan yöksi, hän ei kuulema pärjää kahden kanssa. Harrastamaan pääsen jos en viivy kauaa, yleensä sitte en pysty jumpassa rentoutuun saati jäämään rentouttavaan porekylpyyn tunnin jälkeen ku päässä tykyttää kiire kotiin. Ite se on painanu koko Joulukuun 15-20 tuntisia työpäiviä, ok töilleen ei mitään voi ja hyvähän se on että niitä tekee mut sit lupas mulle että Tammikuussa helpottaa; paskat, nyt sillä on yks viikoloppu kaverin kytkimen vaihto autoon, toisena viikonloppuna on kalaporukan "pikkujoulut" ja kaiken kukkuraks keskellä viikkoa työpaikan risteily johon menee 16 tuntia jouluuussa ansaittuja tunteja, niilläkin olis saanu pari vapaa päivää perheelle. Mitä hittoa mä teen. Oon jo niin katkera ja kyyninen et en tiedä rakastanko miestäni enää. Miten aikuinen ihminen kehtaa asettaa mulle ehtoja ja ite mennä miten huvittaa. Eikä auta keskustelu, menee vaan tappeluks oon yrittäny hyvällä ja pahalla.

Kx3
On kyllä pakko sanoo, että en kattelis. Ei aikuinen voi toiselle sanella että mitä saa tehdä ja mitä ei saa, varsinkin jos itse ottaa vapauksia tollain. Ystäväni sanoi joskus tosi viisaan asian ja olen häntä siitä kiittänyt monet kerrat. Hän kysyi: Eikö ole parempi olla yksin yksin kuin kaksin yksin? Minusta sinä kyllä olet tuossa suhteessa "kaksin yksin".

ap
Mitä ihmettä mä sit teen? Jos vaan lähden ni se kiikuttaa toisen muksun mummolaan ja suuttuu ja toki suuttuisin minäkin jos ilmoittamatta toinen vaan häipyis.

Mulla pyörii ero vaan mielessä, helpompaa olis ku ei v"#¤%%ais koko aikaa.

Sirkkeli
Mikä ihmeen isä se sun äijäs on, jos ei pärjää iltaa kahden oman tenavansa kanssa? Siis jos sattuisit sairastumaan tahi kuolemaan, tää jättäis varmaan mukulat muille :O
Sanot että teillä nyt ei ole tasapuolista, ja nyt on siun vuoro mennä. Ja menet, vaikka äijä vetäis lautasantennin nenäänsä niin menet.

Ap taas
Tästä on sit seurauksena se, et aina ku m lähden omile menoilleni ni seurauksena on tappelu. ELi mun on kestettävä sit mykkäkoulua ja riitelyä jos haluan mennä tuulettumaan sillä tavalla et otan vaan jalat alleni. Ja sit mies kostaa ihan varmasti ja tekee tollasi yllätys katoamisia itekin.

Mulla kärsii kohta jo terveyskin kun en voi käsittää tätä asiaa! Kun lpsia oli yksi, ei ongelmaa ollu ja mies jäi mielellään yksinkin kotiin. Oli molemmilla omia menoja ja lisäks yhteisiä. Nyt ei oo ku miehen menot ku en aina jaksa vaivata mummoja, mieluummin säästäis ne lasten hoitoon viemiset sit yhteisille menoille. Mut ei. Pää tässä hajoaa!

Yhteistyössä