apua
Jossa jotenkin hienosti kielletään muiden, kuin vuokrasopimuksessa mainittujen henkilöiden muuttaminen vuokra-asuntoon?
Ihanko laillista?
Ihanko laillista?
Eikä pidä, saa sitä puolison ottaa kysymättäkin.Alkuperäinen kirjoittaja minä:No ihan laillista se on ja täysin normaalia, ei sinne saa muuttaa muita ilmoittamatta, jos sinne muuttaa joku toinen aikuinen niin pitää tehdä uusi vuokrasoppari.
no juu, siis mikä luokitellaan muuttamiseksi?Alkuperäinen kirjoittaja minä:No ihan laillista se on ja täysin normaalia, ei sinne saa muuttaa muita ilmoittamatta, jos sinne muuttaa joku toinen aikuinen niin pitää tehdä uusi vuokrasoppari.
Saa ottaa juu ,muttei se siihen vuokrakämppään saa muuttaa ilman vuokranantajan lupaa! Näin on marjat!Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Eikä pidä, saa sitä puolison ottaa kysymättäkin.Alkuperäinen kirjoittaja minä:No ihan laillista se on ja täysin normaalia, ei sinne saa muuttaa muita ilmoittamatta, jos sinne muuttaa joku toinen aikuinen niin pitää tehdä uusi vuokrasoppari.
Jos kirjat muuttaa niin on muuttamista ja suomessa pitää jossain olla kirjoilla.Alkuperäinen kirjoittaja ap:no juu, siis mikä luokitellaan muuttamiseksi?Alkuperäinen kirjoittaja minä:No ihan laillista se on ja täysin normaalia, ei sinne saa muuttaa muita ilmoittamatta, jos sinne muuttaa joku toinen aikuinen niin pitää tehdä uusi vuokrasoppari.
se, että poikaystäväni on luonani sillointällöin, kuin myös minä hänen luonaan?
Tähän haluan mustaa valkoisella ennen kuin uskon.Alkuperäinen kirjoittaja santtu:Saa ottaa juu ,muttei se siihen vuokrakämppään saa muuttaa ilman vuokranantajan lupaa! Näin on marjat!Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Eikä pidä, saa sitä puolison ottaa kysymättäkin.Alkuperäinen kirjoittaja minä:No ihan laillista se on ja täysin normaalia, ei sinne saa muuttaa muita ilmoittamatta, jos sinne muuttaa joku toinen aikuinen niin pitää tehdä uusi vuokrasoppari.
mies on kirjoilla ihan omassa vuokra-asunnossaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos kirjat muuttaa niin on muuttamista ja suomessa pitää jossain olla kirjoilla.Alkuperäinen kirjoittaja ap:no juu, siis mikä luokitellaan muuttamiseksi?Alkuperäinen kirjoittaja minä:No ihan laillista se on ja täysin normaalia, ei sinne saa muuttaa muita ilmoittamatta, jos sinne muuttaa joku toinen aikuinen niin pitää tehdä uusi vuokrasoppari.
Naapuri saa vaikka isännöitsijän läsnäollessa tunnistaa "miehesi" ja te näytätte isännöitsijälle todistuksen, että miehellä on oma vuokra-asunto, jossa hän on kirjoilla.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mies on kirjoilla ihan omassa vuokra-asunnossaan.
naapuri on tehnyt isännöitsijälle ilmoituksen, että asunnossa asuu ylimääräinen henkilö.
miten todistan, ettei näin ole?
eikös väestörekisteristä tms näe osoitteessa kirjoilla olevat? kelan asumistuen saajan ainaki helppo hakee kelalt papru, jos ny siihen menis...Alkuperäinen kirjoittaja ap:mies on kirjoilla ihan omassa vuokra-asunnossaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos kirjat muuttaa niin on muuttamista ja suomessa pitää jossain olla kirjoilla.Alkuperäinen kirjoittaja ap:no juu, siis mikä luokitellaan muuttamiseksi?Alkuperäinen kirjoittaja minä:No ihan laillista se on ja täysin normaalia, ei sinne saa muuttaa muita ilmoittamatta, jos sinne muuttaa joku toinen aikuinen niin pitää tehdä uusi vuokrasoppari.
naapuri on tehnyt isännöitsijälle ilmoituksen, että asunnossa asuu ylimääräinen henkilö.
miten todistan, ettei näin ole?
ja tähän vielä lisään, että keskimäärin exäni oli kerran kuussa yhden viikonlopun ja ne pitemmät lomat ehkä kerran/ kaksi vuodessa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minulla aikoinaan olimme exän kanssa kaukosuhteessa ja vierailimme vuorotellen viikonloppuja ja joskus pitempiäkin lomia puolin ja toisin molempien luona. Minun ihanat ex-naapurit olivat sitten ottaneet asiakseen ilmoittaa tästä taloyhtiön hallitukselle, jossa olivat sitten vuokranantajan mukaan päättäneet, että meidän täytyy maksaa kahdet vesimaksut. Eivät sitten ottaneet huomioon, että saattoi olla useitakin viikkoja, etten ollut kuukaudesta omalla asunnollani tippaakaan vettä lorottamassa. Tätä kyseistä "päätöstä" en koskaan kirjallisena nähnyt, en tiedä, halusiko vuokranantaja itselleen vain hieman ekstraa kun vielä "vitsaili", että tässähän voidaan reilua vuokran korotusta miettiä, kun on kaksi maksajaakin!
Yhden kuukauden maksoin ylimääräisen vesimaksun, kun en jaksanut alkaa tappelemaan ja nuori kun olin, en tajunnut, että tuskin oli ihan laillistakaan tuommoinen. Ja muutin hyvin pian pois...