Hakutulokset

1. Kx3

Millanen turvaistuin pojalle 6kk? Mahd. pitkäikänen.

Oletko ollut kolarissa sen istuimen kanssa? Mihin perustat mielipiteesi istuimen huonoudesta? Ihan BTW, asioiden ilmaisutapasi on tosi hyökkäävä. Mikähän sunkin jouluruokiis on mennyt...
  2. Kx3

Tein muuten vertailun ja minusta oli hyvä. Sano mitä sanot.
  3. Kx3

siirille ja miettivälle tiedoksi, että lapset on tosi eri kokoisia (oletteko huomanneet?). Meidän 6 kk on 10 kg ja 72 senttiä. Poika ei talvivaatteissa mahdu kapeaan istuimeen. Twoway elite on kyllä ihan eri asia kuin turvavyöistuin.
  4. Kx3

Meillä on 6 kk (iso) poika ja Britaxin twoway elite. Meistä se on hyvä istuin.
  5. Kx3

Minkä ikäinen lapsi voi aloittaa Karaten?

Meidän seurassa (HML:ssa) voi aloittaa muistaakseni 5v. Silloin touhu on kyllä enemmän liikuntaleikkejä vielä. 7-vuotiaat reenaa jo enemmän varsinaista karatea.
  6. Kx3

Onko tämä haamu?

En oo saanu CB:llä vääriä positiivisia. Kyllä noi musta selkeitä plussia on.
  7. Kx3

Mistä saan ostettua käytetyn turvakaukalon?

Haluatko varmasti ostaa käytetyn kaukalon, kun et voi mistään tietää (100% varmasti), ettei sitä ole kolaroitu? Minä en ostaisi. Kaikkea mutta voin kyllä ostaa käytettynä.
  8. Kx3

En ymmärrä tuon nuoren lesken (3lasta) halua esiintyä julkisuudessa.

Siis kuka? Nyt oon ulkona.
  9. Kx3

Te joilla ollut keskenmeno...

Raskausoireisiinhan ei kannata sinänsä luottaa, koska nehän vaihtelee muutenkin päivästä toiseen. Toivottavasti jaksat nyt jotenkin oottaa sitä ultraa ja toivotaan, et kaikki olis kuitenkin kunnossa. Joskus niitäkin ihmeitä tapahtuu.
  10. Kx3

"Mä en ees tehnyt testiä. Oireet tuli niin selvänä et mitä tuota ees tekemään... Mulla on aina heittänyt la n. viikolla mut tuohon kuukauteen mä en usko" Koska ne oireet sitten alko?
  11. Kx3

On yleistä, että oireet loppuu, koska hormonitasot putoavat sikiön kuoltua. Mulla on muuten nyt terve poika ja meidän suvussa voidaan pojista pahemmin kuin tytöistä. Tosin, jokainen raskaus on erilainen ja pahoinvointi voi puuttua jossain raskaudessa vaikka sitä on aiemmissa raskauksissa...
  12. Kx3

Mulla loppui pahoinvointi viikolla 7. Viikkoja piti olla 10+6, kun tiputteluvuoto alkoi ja ultrassa alkio oli kokoa 6+1 eikä sykettä. Pahoittelen, ettei mulla ole lohduttavampaa tarinaa kerrottavana. Koska olet tehnyt ekan plussatestin? Jos teit testin esim. viikolla 5, ei laskettu aika...
  13. Kx3

Suositelkaa hyviä matkarattaita!

Meillä Graco Mirage. Kohtuuhintaset ja mielestäni hyvät (ollu käytössä vajaa puol vuotta).
  14. Kx3

Oon nauranu pissit housussa =D

Oli kyllä aika hyvä! Ootteko nähny tätä? http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw
  15. Kx3

kuinka nopeita synnytyksiä teillä kaikilla on ollut?

Mulla meni kaikkineen 38 tuntia, että revi siitä! Sairaalan papereissa tosin lukee 13,5 h, mutta minä lasken kyllä säännöllisten suppareiden alkamisesta... :|
  16. Kx3

Kuinka nopeaan teillä on alkanut menkat imetyksen lopetuksesta?

Mulla on poika tänään 6kk. Täysimetin 4 kk ja lopetin imetyksen 3 vko sitten kokonaan. Ekat menkat tuli vajaa 3 vko sitten ja ne oli tosi tosi niukat (ei siis ees punaset vaan ruskeet, kesti normaalin 4 päivää kyllä).
  17. Kx3

millä dpo:lla on plussa tullu testiin?

esikoisesta negat 9 ja 10 dpo ja sitten haamuplussa 12 dpo aamulla ja kunnon plussa samana iltapäivänä. Nyt pikkukakkonen yrityksessä (esikoinen 6 kk huomenna). =)
  18. Kx3

Onko kellen tullut tytöstä viivaa masuun?

Voi morjens että tuli toi mun yks nicci ihan sikaisolla tohon otsikoks. En sitten osaa yhtään käyttää tätä palstaa! :kieh: :headwall:

Yhteistyössä