Hakutulokset

1. P

Vauvan jalan virheasnnon korjaantuminen

korjaantu,asentovirhe kummassakin jalassa,huomattiin 6kk iässä kun lähti kävelemään itse,mutta puututtiin vasta liki vuoden ikäsenä. korjaantu nillä tukevilla ensi kengillä mitä pidettiin kokoajan kun hereillä. käänsi jalkaterät ulos mutta piti polvet ja lonkat suorina niinkuin kuuluu,käveli...
  2. P

Saamarin neuvolanemäntä ku aina valittaa lapsen painosta

mulle sanottiin ekasta muksusta jo silloin kun se oli mahassa että on liika lihava :) nyt melkein 8vuoden jälkeen sama virsi neuvolan/koulun puolella jatkunut, kolmen vanhana olis pitäny ensimmäisen kerran laittaa laihikselle poika. ei laitettu. kaikkein hauskinta tässä on se että sairaala on...
  3. P

Raskaana olevat

ilmoitin jääväni saikulle kun muksu ei meinaa mahassa pysyä,että ilmoittelen kuinka pysyvä saikku on. mä ilmoitin töissä jo vkolla 10 että oon raskaana kun piti siirtoa pyytää toisiin töihin.. eikä ollu ees vakipaikka vaan ihan "hälytys"työ eli tarvittaessa kutsutaan..
  4. P

G: Mitä typerää olette tehneet synnytyksessä?

esikoisen kohdalla soitin tyksiin kun mies pakotti,pidin niin kovaa ääntä että pilasin hänen aamupalansa,no soitin ja ilmoitin että mulla on tosi kauhee mahatauti,että uskallanko olla kotona kun kramppaa niin kovin yms. kätilö kuunteli hetken ja totes että jospas alat tulemaan,sulla on synnytys...
  5. P

Onko mulla diabetes?

6. P

Ahdistaa

mä valitin ettei oo rahaa ostaa ruokaa muksulle ja pankki on kurkussa kiinni kun lainan lyhennyksiä ei voi ottaa kun ei ees tiiä millo tulee päätös.. sano sitten siellä että pistää viestiä että tarttee nopeesti sen päätöksen ja rahaa. tuli vajaassa viikossa. paperit ollu siihen mennessä kelassa...
  7. P

Ahdistaa

mitäs jos soittaisit kelaan jos meinaan se on sun raha päätöksen takana ja jos se on liitto niin soita sinne. sairaspäivärahan päätös tulee kelalta ainakin parissa viikossa,just meinaan otin itseni takia selvää.
  8. P

Rv7+0 ja hirveä stressi keskenmenosta.

itsellä kolme keskenmenoa,yksi lapsi ja toinen loppusuoralla,kyllä mä olen pelännyt kummankin kohdalla keskenmenoa tai kohtu kuolemaa ihan samalla lailla kun ennenkin. ei se pelko ja huoli mihinkään lopu vaikka niitä lapsia olis kymmenen! itsellä on melkein käyny niin päin että keskenmenon...
  9. P

Pehmeä piirakkapohja??

pulla taikinasta teet pohjan.. se on sitten pehmee..

Yhteistyössä