Hakutulokset

1. P

Ehkä joku siivousalan ihminen voisi nyt valaista mua...

kyseinen työ vaatii useamman tunnin,ensiksi tehdään vahan poisto jonka jälkeen pitää odottaa että lattia kuivuu,jonka jälkeen vahataan ja koska rappukäytävässä on kova kulutus niin vahaa pitää laittaa vähintään 2kerrosta.kerrosten kuivuminen on vaha kohtaista,tämä ohjelma nro toistetaan joka...
  2. P

Rv 25+4 ja supistaa!!

mulla on kaikista näistä ollut vastaanotto sen tyylistä että luulen vaan,sit on oltu ihmeissään kun on laitettu käyrille ja supistukset piirtyykin sinne myös.. ja joka raskaudessa sama sota jatkuu,kun en kuulemma voi olla näin kipeä näillä viikoilla... no nyt ne alkaa myöntämään että mulla on...
  3. P

Rv 25+4 ja supistaa!!

paitsi lääkäreiden mielestä. mulla ollu supisteluja kaiista jo alusta asti,täyttävät kaikki kriteerit paitsi että ennen 25 vkoa ei alhaalla tapahdu mitään muuutoksia. sitten onkin osasto keikka,kumpikin syntynyt viikoilla 38-39... soita synnarille ja kysy!
  4. P

Minkä ikäiselle lapselle sallit herkut?

kumpikin saanu keksejä ym siinä 6kk ja siitä sitten silloin tällöin muitakin herkkuja.. paha äiti..
  5. P

Lapsella astma, otatteko influenssarokotetta?

9v ja 1.5v kumpikaan ei ota piikkiä,eikä mieskään jolla paha astma. pojilla vaan lievä.
  6. P

Veisitkö lapsen hoitoon jos olisit itse sairaslomalla?

veisin ja olen vienytkin.
  7. P

G: Rv + olotila?

21+2, kolmas tulossa. olo on kuin viikkoja olis tuplasti. ei saa nukuttua,turvottaa,supistaa,oksettaa,maha on tiellä...
  8. P

Peruspäivärahaa enimmäisaika ja mitä sitten?

sun ei tartte tehä mitään,raha muuttuu automaattisesti.
  9. P

hyvä pankki, mutta jotain epäilyttävää

asiaa muuten puimatta,mutta.. lainan takasin maksu erä myöhässä ja soitettu äidille,onko hän takaajana lainassa? mullekkin on joskus soitettu pankista jos takaamani lainan maksu on myöhässä.. ja kuinka paljon erä oli myöhässä,pari pvää vai kuukausia..
  10. P

Minkä ikäisenä lapsesi on oppinut kävelemään?

eka lähti tukea pitkin menemään 5kk ja parin viikon päästä ilman tukea. keskimmäinen sitten sitten oli puoli vuotias kun nousi tukea vasten menemään ja 7kk suurin piirtein kun käveli. viimonen vielä mahassa..
  11. P

kausi-influenssarokotuksesta

meillä kuuluu mies ja kaks mukulaa riskiryhmiin ja itse raskaana. kukaan meistä ei ota tota piikkiä,vaikka normi rokotteet on kaikilla otettu rokotusohjelman mukaan.
  12. P

Näkeekö ultralla onko vauva ns. sokerivauva?

mulle ilmoitettiin ekaksta että tämä on aivan liian lihava,kauheasti rasvaa mahassa. sokerit niin hyvät koko raskauden ajan että tyks ei edes uskonut että ne on mun tulokset vaan soittivat neuvolaan varmistaen että mä en ollu niitä tuloksia itse kirjotellu korttiini.. :) nyt naurattaa silloin...
  13. P

paljon teillä vuokralla asuvilla ens vuonna vuokra?

reilu 100 m2 + kylmä aula tila 700€ sis. sähkö,vesi (4henk.),lämmitys (öljy). vuokralla omakotitalossa. vuokra ei nouse.
  14. P

En kai sitten nähtävästi saakaan ansiosidonnaista päivärahaa, kun .....

yhteensä noiden 28 kuukauden aikana pitää tulla toi viikko määrä,sillä ei oo väliä kuinka monesta paikasta viikot koostuu.
  15. P

Lastensuojelu kun saatiin toimeentulotukea

syö pääs! siis ihan oikeesti vainoharhainen oot,kyllä kunta/kaupunki mielummin pitää lapset kotona vanhemmillaan,se on nääs halvempaa kun tuo huostaanotto...
  16. P

lapsi haluaa isän

12-vuotiaan mielipidettä kuunnellaan ja sillä on painoarvoa mm. missä haluaa erotilanteessa asua. lastensuojelu on se oikea osoite mihin sun pitää nyt ottaa yhteyttä ja pyytää toiminta ohjeita sekä puhua äidin kanssa joskos asia selvis ilman suurta draamaa. kun mä halusin muuttaa isälleni...
  17. P

Miksi vanhempia ei varoiteta mitenkään päivähoidossa näistä " erityisistä" lapsista?

salassapitovelvollisuus koskee tätäkin asiaa,mutta yleensä vanhemmilla on kyllä tieto siitä että ryhmässä on integroituna ns.erityislapsia. Nykyään useissa ryhmissä on erityisiä ja ns. normilapsia,tällä yritetään opettaa kumpiakin elämään erinlaisten ihmisten kanssa ja kitkemään yli menevää...
  18. P

Lastensuojelusta taas kerran..

eivät puhuta ilman huoltajan lupaa alle 12vee lasta.
  19. P

Lapsellani on adhd

consertan yleisin haitta on väsymys varsinkin lääkkeen käytön alussa. jos ei 2 ssa viikossa helppaa niin sitten yhteyttä hoitavaan tahoon. ne kuitenkin suosittelee koittamaan pari viikkoa lääkettä ennenkuin luovuttaa. kropalla kestää parisen viikkoa tottua lääkkeisiin niin että nähdään toimiiko...
  20. P

Mitkä vaipat on parhaita allergiselle/atoopikolle?

libero sopi toiselle ja toiselle muumit. kumpikin atoopikkoja jne...

Yhteistyössä