G: Rv + olotila?

• Viestiketjun aloittaja miten muilla
  • Ensimmäinen viesti
miten muilla
Täällä 39+2 ja ihan ok. Tuntuu, että nää päivät vaan hupenee ja sata asiaa olisi vielä tehtävänä ennen vauvan tuloa. :eek:

Turvotusta alkanut nyt vähän olemaan enemmän.

32+2, ja olo on semmonen et antaisin mitä vaan ku voisin nukkua mahallani, vähintään 12h unet ilman heräilemisiä, eikä ois kipuja. Tai vois ees syödä jotain niin äkästä kipulääkettä, että se auttais.

"hmm"
RV 28. Supistelee ja jouduin sairaslomalle. Selkäkipuja on istuessa. Huh, vielä 2,5 kk jäljellä. Onneksi sentään pahoinvointi meni ohi (sekin vasta n. rv 20 ), se yhdistettynä väsymykseen oli paljon pahempaa.

[QUOTE="hmm";27442442]RV 28. Supistelee ja jouduin sairaslomalle. Selkäkipuja on istuessa. Huh, vielä 2,5 kk jäljellä. Onneksi sentään pahoinvointi meni ohi (sekin vasta n. rv 20 ), se yhdistettynä väsymykseen oli paljon pahempaa.[/QUOTE]

Mulla supistellut 20 viikolta asti, ja selkäkivut on ollu koko ajan paikalla (vanhoja ongelmia tosin), joten voin kuvitella ettei oo kovin kiva olo :hug: Ootko kokeillut uintia? Se on kuulemma aika hyvä terapiakeino kipeälle selälle jos vaan tykkää sitä harrastaa. Mulle suositeltiin uintia säännöllisesti, mut en osaa uida niin jäi siitä syystä kokeilematta itellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Eipäs Juupas;27442504:
36+2 maannu 2kk jotta vauva pysyis viel mahassa, nyt tuntuu että sais jo tulla kyllästyttää tää makaaminen..
Eikös se jotenki nii ollu, et vkolta 35 etteenpäi ei ennää estellä jos vauva haluaa pihalle tulla? Muistelisin jostain niin lukeneeni aikoinaan.

dead
Rv 36+3. Maannut viikolta 21 supistelujen takia. Nyt ei yllättäen juuri supistele kun ei enää kauheasti haittaisi. En keksi kohtaa mihin ei koskisi ja nenä jatkuvasti tukossa. Helvetillinen päänsärky ja lyhyenä ihmisenä saan hädin tuskin hengitettyä. Iskias vaivaa ja helvetillinen närästys. Loppuis jo!

"hmm"
Mulla supistellut 20 viikolta asti, ja selkäkivut on ollu koko ajan paikalla (vanhoja ongelmia tosin), joten voin kuvitella ettei oo kovin kiva olo :hug: Ootko kokeillut uintia? Se on kuulemma aika hyvä terapiakeino kipeälle selälle jos vaan tykkää sitä harrastaa. Mulle suositeltiin uintia säännöllisesti, mut en osaa uida niin jäi siitä syystä kokeilematta itellä.
Juu, uintia itse asiassa harrastan mutta saa nähdä onnistuuko enää supistelujen vuoksi. Monta viikkoa sitten kävin viimeksi. Mitään urheilua en nyt pysty harrastaa kun en juuri kävelemään pysty. Mutta toivottavasti menee ohi niin pääsen kuntoon ennen synnytystä :)

dead
Närästykseen auttaa iltaisin ennen nukkumaan menoa kun

Ottaa pari lasia piimää... Ja kun juo pitkin päivää piimää niin ei ehdi alkaakaan närästää...

juu olet onnekas jos sulle auttaa. Minulla ihan reseptilääkkeet ja reseptittämät j akotikostit päälle ja ei vaan auta. Oksennusta tulee suuhun vähän väliä vaikka sitten sitä piimää ja kyllä korventaa...

Yhteistyössä