Hakutulokset

1. P

Paljonko saa rahaa kun luovuttaa verta?

nii ja aatelkaas tätä vaihtoehtoa,jos joskus tarvitset itse lahjoitettua verta... niin mistäs tiiät että millainen ihminen sen on lahjoittanut! sehän lahjoittaja voi olla vaikka tappaja,perhettään pahoinpitelevä tai vaikka lapsen raiskaaja eihän kaikkia rikollisia saada kiinni tai ei tuomita...
  2. P

minähän olen sen veren antanut pois,silloin kun se ei ole mussa enää virtaamassa,se ei ole mun. en mä sitä ala seuraamaan ja vahtimaan millainen tapaus sitä tarvitsee. jos noin paljon asia ahdistaa ei varmaan kannata sitä lahjoittaa..
  3. P

Mikä on alkuperäinen biisi? Aikakoneen nirvana

mahtaisko olla ihan aikakoneen nirvana... ? näähän ei oo mitään käännös biisejä tms...
  4. P

se veri on niin puhdistettu/käsitelty/eroteltu että ei se oo enää kenenkään tietyn ihmisen verta! mitä ihmeen väliä sillä on kenelle ne verivalmisteet sitten päätyy kun olet toista ihmistä halunnut auttaa siihen pystyessään..? ethän sä voi elinluovutuksessakaan päättää kenelle elimet menee (toki...
  5. P

Siis auttakaa nyt palstalaiset oikeasti mua.. Mitä tämä mies meinaa?!

haluaa vakipanon ei muuta.. jos olet itse valmis vain siihen niin anna mennä!
  6. P

Tortillaa pitsapohjana?

meillä vaan on päivittäin jauhot käytössä niin tuntuu itseltä ihmeelliseltä ettei niitä kaapissa ole.. enkä todellakaan ole mikään jauhopeukalo joka leipois jatkuvasti vaan ihan ruuanlaitossa päivittäin käytän.
  7. P

Tortillaa pitsapohjana?

en vänkää vaan ihmettelen ettei kaapissa ole perustavaraa...
  8. P

Tortillaa pitsapohjana?

siis sulla ei kaapissa ole vehnäjauhoja,suolaa ja hanasta ei tule vettä? kun hiivan voi oikein hyvin jättää pois tai korvata leivinjauheella/soodalla..
  9. P

Mitä on sekametelisoppa?

siis... rops vastaa kysymykseen viestissä nro.2. sekametelisoppa on kuivatuista hedelmistä(esim. luumu,omena,päärynä,aprikoosi yms.)tehty usein joulun ajan jälkiruoka soppa jota usein syödään riisipuuron kanssa.. eli mitä ap haistattelee?
  10. P

Onko Citymarketeissa jouluparaati- tapahtumaa?

turussa ainakin on,mainokset tuli mulla ainakin fb:n tänään pyörimään..
  11. P

Joulun jälkiruuat

kermahyydyke. kuohukermaa,sokeria,sitruunamehua,pipari/kanelimaustetta jos tykkää ja tietty liivatetta.. ei kevyttä todellakaan mutta syntisen hyvää,sopii jouluun kun nyrkki silmään.
  12. P

Päivystyksestä..

kyllä muuten soitetaan,paitsi jos moottorisahalla on kaveri vetässy käden auki.. tms.
  13. P

kirje joulupukille

lähetä se korvatunturille ihan oikeesti.. mitä vahinkoa siitä voi tulla?
  14. P

Mistä rahaa.... Olen aivan pulassa....

soitat nyt vaikka verottajalle,jos niille mitenkään kävis että maksat pienemmissä erissä mätkyjä. erottaja on perseestä,mutta minä aikanani ollessani samankaltaisessa tilanteessa sain sovittua mätkyjen maksua pitemmälle aikavälille. koita nyt sitäkin.ja muuten pihistelet sitten ruuastasi,et...
  15. P

hugmeez-pehmot

ei ainakaan vielä ole noihin kauppoihin tullu... ei ainakaan länsikeskukseen,anoppi siellä töissä niin sekin etsi,ei ole koko kaupassa. toi toimittaja/maahantuoja/jakelia kertoi saman "faktan" mulle viime viikolla,kyllä kuormien purku kuitenkin pitäis olla nopeempaa,tai sitten niitä pantataan..
  16. P

Onko tyksin synnärillä

normaalisti siellä synnäri toimii..
  17. P

raskausdiabeetikot synnyttämässä karkin ja limsan voimalla...

yrittäkää nyt hyvät ihmiset ymmärtää ettei se alkupaino automaattisesti kerro siitä että sulla on/tulee olemaan raskausajan diabeetes! ihan normi painoinen(kin) odottaja voi sen saada.. esim. minä olen obeesi,sokereissa ei koskaan (3raskautta) ole ollu ongelmia. serkku ihanne painossaan...
  18. P

hugmeez-pehmot

Onko joku löytänyt jostain kyseisiä leluja myynnissä noin niikuin suomen maassa... lelu lehdessä on mainos ja olen nyt viikon verran metsästäny,jakelia ilmoitti että kyseisiä tuotteita olisi cittarin ja anttilan valikoimissa mutta eipä ainakaan täällä turun seudulla löydy.. alkaa itseä...
  19. P

kuinkahan äkkiä pääsis lääkäriin/gynelle nyt?

yksityiselle pääset parin tunnin sisällä jos nyt soittaisit. julkiselle puolelle sitten.....?!
  20. P

Mitä noissa lelujoulukalentereissa on sisällä?? (barbie, lego, littlepony jne.)

meillä ollut kolmena vuotena lego city-kalenteri ja poika tykännyt paljon! joka päivä luukuista tuli jotain lego tavaraa,ukkoja/kelkkoja/kuusia/yms. nyt kalenteri maksaa jo todella paljon mutta aikaisempina vuosina "vaan" pari kymppiä,pikkutavaraa tulee niin reippaasti kuitenkin että en sillai...

Yhteistyössä