"hiirulainen"
Osaako joku kertoa 2-tyypin diabeteksen oireista? Olen normaalipainoinen (176cm, 67 kg), mutta mulla oli raskausaikana raskausdiabetes lievänä. Nyt en ole siis raskaana, mutta saan outoja kohtauksia aamuisin n. tunti-pari aamupalan jälkeen. Aamupalaksi söin tänään kahvia, ruisleipää juustolla ja yhden bulgarian jogurtin (sellainen sitruunajogu eli sokeriakin on) ja parin tunnin päästä alkoi kädet täristä ja huimata. Tuntui, että sokerit meni tosi alas. Mutta onko tuollainen diabetekselle tyypillistä? Eikös siinä ole vaan korkeat sokerit? Mulle käy jo melkein joka aamu noin, että tarvitse aamupalan jälkeen tunnin-parin päästä ruokaa tai käy noin. Yksi aamu en pystynyt lastakaan syöttämään kun kädet vapisi niin.
Janoa mulla ei ole sen enempää kuin aiemmin, pikemminkin nykyisin ei janota juuri ollenkaan. On mahdollista, että hemoglobiinini olisi alhainen, voiko se aiheuttaa tuollaisia kohtauksia? Luulisi, että olisi sitten koko ajan huono/heikko olo.
Mulla on sellaisia raskausaikana käyttämiäni tikkuja, jotka mittaa virtsan sokeria. Virtsassa ei ole sokeria kyllä ollut niiden mukaan. Mut ne liuskat voi olla vanhentuneetkin.
Janoa mulla ei ole sen enempää kuin aiemmin, pikemminkin nykyisin ei janota juuri ollenkaan. On mahdollista, että hemoglobiinini olisi alhainen, voiko se aiheuttaa tuollaisia kohtauksia? Luulisi, että olisi sitten koko ajan huono/heikko olo.
Mulla on sellaisia raskausaikana käyttämiäni tikkuja, jotka mittaa virtsan sokeria. Virtsassa ei ole sokeria kyllä ollut niiden mukaan. Mut ne liuskat voi olla vanhentuneetkin.