Hakutulokset

1. C

Apuja lapsen pelkoon

Kiitoksia =) Huomenna taas uus juttu tuokio, voi kun pääsis pini peloistaan..
  2. C

Apuja lapsen pelkoon

Oon kans yrittäny sanoo, että ihan vähän aikaa kerrallaan, ehkä se tästä pikkuhiljaa.. Oon aina yrittäny muistaa kehua kuinka hienosti oli ulkona ja puhua paljon niistä peloista. Tuntuu vaan niin kurjalta kun ennen niin reipas ja sosiaalinen poika mökkiytyy mielummin kotiin, kun lähtis leikkiin...
  3. C

Apuja lapsen pelkoon

Isoveli sai kännykän, eikä tunnu sekään oikein helpottavan että voivat soittaa. Raukka tuli ihan hirveesti itkien kotiin kun oli ollu ulkona 5min, josta puolet varmaan rappukäytävässä.. Menee jotenkin ihan paniikkiin ulkona, eikä jää edes odottaan, että veli soittaa :(
  4. C

Apuja lapsen pelkoon

Kyseessä siis eskari-ikäinen poikani joka pelkää että minä/ muu tuttu aikuinen katoaa. Juttu juontaa juurensa viime kesästä, jolloin oltiin puuhamaassa ja poika yht´äkkiä katos, ei ehtiny oleen kun n.10 min kateissa, mutta kaikki pelästyttiin hirveesti. No, poika löyty muutaman mutkan kautta...
  5. C

Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

Omaa napaa... Eilen aamulla ihan puhdas nega :'( Tätiä odotellessa...
  6. C

Tetolle täältä kanssa pahoittelut :hug: Mä ajattelisin asian niin, että teidän on nyt sitten tarkoitus saada omilla soluilla se vauva :heart: Mä kans murehdin niitä "hukkaan" heitettyjä rahoja jos tää inssi ei tuota tulosta, mutta taas jos tärppää, nin on se kaiken sen arvoista...
  7. C

Miten ajattelitte jaksaa huomisen päivän?

:ashamed: no näköjään.. Mutta pohdin tota asiaa eilen illalla, ystäväpiirissä on pari lapsetonta paria, joista tuntuu varmasti ihan kamalalta tuo äitienpäivähössötys.
  8. C

Miten ajattelitte jaksaa huomisen päivän?

? B) ei ymmärrä...
  9. C

Teto: :hug: Calypsolle pupuiluiloa :whistle: On: Oireet hävinny kummasti, menkkakipuja nyt lähinnä, voi kun se täti pysyis poissa :/
  10. C

Toive81 onnee kovasti ovisplussasta :D Teto :hug: Mä niin tiedän ton tunteen, meillä paukku just 3000e tonne Ava:n suuntaan, ja rahat loppu nyt! Eli meidän tällä erää viimeinen inssi, toivottavasti tärppäis, mutta tuskin meillä sellanen onni kävis, kun kuitenkin oli vasta toinen...
  11. C

:wave: Omaa napaa taas :ashamed: Inssi oli tänään, kolme munista kooltaan 14mm, 19mm ja 23mm, isoin ihan "räjähtämäisillään" lääkärin mukaan :) Ja limakalvo jotain 11.. Ainakin mahdollisuuksia siis olis...
  12. C

kipinäkenkä :wave: Kiva kun jollain samat piinapäivät, tsemppiä sinne kans!
  13. C

Tervehdys kaikille! :wave: Minä täällä taas vaan omaa napaa... Ultrassa käyty tänään, olihan ne Clomit ja Fostimonit saanu jotain aikaseks :D 13,5mm, 15mm ja 16mm follit näky ja limakalvo näytti hyvältä. Nyt vielä tänään Fostimon ja keskiviikkona Pregnyl, niin pitäis olla torstaina...
  14. C

Suosittele hyvää kirjaa!

Liputan myös Stieg Larssonin trilogian puolesta, tosin en suosittele kaikkein heikkohermoisimmille. Jo kirjojen nimet Miehet jotka vihaavat naisia jne. puhuvat puolestaan. Mutta ihan mahtavia yhtäkaikki :D
  15. C

Mitä mieltä nimestä?

:heart: Ihana nimi!
  16. C

Mihin katosi mun TÄRKEÄ aloitus?!

:flower: No mutta se on oikeesti ihan juhlinnan arvonen asia, kyllä meilläkin soiteltiin mummut ja kummit läpi ku sellanen ihme tapahtu :D
  17. C

Marabou Dubbel nougat

Se on niiiiin hyvää :p
  18. C

:wave: Nyt pääsen minäkin uuteen kiertoon.. Kp1/23-28
  19. C

Kuka tommoset kristalli- / indigolapset on keksinyt?

Mikäs tää juttu on?
  20. C

:flower: Onnittelut Plussista :heart: ja pahoittelut negoista :hug: Pakko taas avautua täällä, vaikkakin oon tän kierron ollu sivusta seuraajana... Mä siis söin clomit ja piikittelin Fostimonit ja Pregnylin, mut hoito keskeytettiin kun h-hetki olis ollu pitkäperjantaina :( Nyt on...

Yhteistyössä