Heippa kaikille taas :wave:
Niuku: mää oon ymmärtäny, ettei ne ovistikut näytä yleensä luotettavasti positiivista, jos on pco. Ihan niiden hormonitasojen vuoksi. Eli siis saattavat näyttää + jopa koko kierron ajan, vaikkei olisikaan mitään ovulaatiota tapahtunu :|
:hug: kaikille, joilla nyt surua/pettymystä tai muuten lannistunut mieli.
).( Kävin tällä viikolla siel yksityisel puolella gynellä. Ultras mut taas ja eihän se pco luonnollisestikaan mihinkään ollu hävinny. Vas. munasarjassa oli pikkasen vähempi rakkuloita kuin viimeksi, mut oik. puolella oli todella paljon viime kertaista enempi.. Niin ja sit kohdunlimakalvo oli kuulema aivan liian ohkanen kp:iin vrt:na eli sekin nyt sitte oli pielessä :ashamed: Syynä todennäköisesti mun ovuloimattomuus, mut ei voinu varmaksi sitä tietenkään sanoa. Nyt sitte pitäis vielä fsh käydä ottamassa ens viikolla labrassa.
Gyne kirjoitti meille lähetteen julkiselle puolelle, mutta kuulema eivät välttämättä ota viel meitä, kun ei olla sitä vuotta yritetty. Seuraakin kysymys: jos mulla on kierrot olleet yli vuoden ajan joko 15-21pvää tai 70-140pvää, niin MILLÄHÄN IHMEEN LOGIIKALLA me niitä luomulapsia nyt yhtäkkiä tän seuraavan vuoden aikana saatais :kieh: Mies sitten ihmetteli, että miksen valehdellu, kauanko ollaan yritetty.. nii-in, miksi ihmeessä en??? :ashamed: Jotenki vaan naiivisti ajattelin, että ne älyäisivät julkisella puolella, että meidän tilanteessa vuosi ei välttämättä kauheasti auta lisääntymään ilman lisäapuja..
Noh, sit se gyne kirjoitti miehelle lähetteen simppa-tutkimukseen. Ongelmallista vaan on se, milloin mun mies ehtisi käydä näytteen antamassa, kun viim. klo14 se pitäis käydä tekemässä ja mun mies on aina töissä klo7-17-19 :| Ei oikein kesken työpäivän viitsisi käväistä öljyltä haisevissa työvaatteissa spermaa lahjoittamassa
Saattaapi siis kestää, että se näyte on annettu/analysoitu.
Lisäksi sain gyneltä ohjeeksi ottaa teroja 2tbl kp15-24. Ottaako teistä muut useampia tbl:a teroluteja? Jos nuo ei auta, niin sit terot on vaan liian laimeita mulle..
Sori, kun taas niin pitkästi avauduin :ashamed:
Plussatuulta kaikille ++++++++++
d
b
ps. edelleen siis sama kierto mulla menossa.