Hakutulokset

1. C

Täydellinen äiti on huono äiti.

B) Juuri tätä asiaa itsekseni pohdiskelin saatuani pojat nukkuun ihan hirveen huudon ja räyhäämisen jälkeen. Kiitos tästä :flower:
  2. C

Mitä teillä on iltapalana?

Itse väkerrettyä pizzaa, niistä aineista mitä sattu kaappiin viikonlopulta jäämään :D
  3. C

Tää paskamutsi avaa nyt sateenvarjonsa ja tekee tunnustuksen

Ihan loistavaa :D Mä tekisin ihan samanlailla, jos vaan mahdollisuus siihen olis :wave:
  4. C

Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

Tervetuloa kaikille uusille! :wave: krizze mulla on kans ihan mahottoman lyhyiks nuo kierrot nyt jostain syystä jääny, tiedä sitten onko clomeilla jotain osuutta siihen, kun niiden käytön jälkeen lyhentyny. kipinäkenkä koitahan saada itses kuntoon noron kynsistä :) On: alotin siis tässä...
  5. C

Nallekarkille hirmuisesti onnea :flower: Kipinäkenkä, mä uskon siihen et poikkeus vahvistaa säännön :D Jouluvauvoja nyt meille kaikille :whistle: On: Piikitelly nyt kaks iltaa Fostimoneja ja vielä pitäis Pregnyl pistää, pitäkää nyt kaikki peukkuja et munikset olis ottanu loppukirin ja...
  6. C

Tiijona teretulemasta :) Diinulle jaksamisia peittojen heilutteluun :D On: Fostimonit saatiin sittenkin täksi päiväksi, kun klinikalta soiteltiin tulikivenkatkusia puheluita lähiapteekkiin. Toivottavasti kahdessa päivässä saadaan ihmeitä aikaseks ja torstaina päästäis inssiin :whistle:
  7. C

On: Tänään käyty ultrassa ja munikset oli aikas surkeen kokosia, 12mm, tuskin siis ehtii kiriä kokoa enää tähän kiertoon... Lääkäri määräs Fostimon 75 UI, mutta kappas vaan, sitä ei löydy Tampereen mistään apteekista :( Sitä olisin pistelly kolmena päivänä, olis ehkä ollu pieni mahdollisuus...
  8. C

AaVee onnea ihan hirmuisesti :heart: Just päätin minäkin plussata tässä kierrossa :whistle: Ja kaikki muutkin joukolla mukaan :D
  9. C

Teto täällä kans peukut pystyssä et pääsette inssiin =) On: Täältä taas koitetaan nousta hyvillä mielin uuteen yritykseen, taitaa riittää nyt tää itsesäälissä rypeminen.. Clomit on alotettu 3. päivänä ja ultra-aika varattu maanantaille.. Aika täpärä on tosiaan tän kierron ajotus tuon...
  10. C

Toiveelle :hug: Täällä tällaista... Testi tänä aamuna, tyylipuhdas nega, ja vuoto alkoi sit melkein samantien. :( Menossa tänään kp 1/23 yk2.. Ketuttaa kyllä vietävästi, vaikka tuntuu ettei siihen mitään oikeutta ole, kun niin moni muu yrittää vuosia. Miten te oikein kestätte? :ashamed:
  11. C

:| Alko sit pieni tiputtelu tänään, samanlaista kun päivä ennen menkkoja.. :'( Ihmettelen vaan ajankohtaa, kp22 ja inssistä 10 päivää.. :ashamed: Taisin siis kuvitella kaikki oireeni.
  12. C

Silent whisper, hui! Ihan kamala tunne varmasti ja hirveä pelko pienen puolesta :( Ihana että pääsitte pelkällä säikähdyksellä :heart: Itellä taitaa alkaa mielikuvitus tekeen tepposia, ihan kun rinnat olis arat (luultavasti johtuu huonoista rintsikoista :D ) ja muutenkin tunnen jos...
  13. C

Pitääpi tässä vähän taas purkaa näitä ajatuksia... Kp 19 menossa, inssistä ja oviksesta on nyt 6 päivää ja mitä ihmeellisempiä oireita oon ollu tuntevinani. "Nipistelee" vattasta molemmilta puolilta vuoron perään ja ihan kun pissattaiskin koko ajan.. Ihan hirveetä odotella vielä viikko että...
  14. C

Onnea Silent whisper :heart: Elämme jännittäviä aikoja, nyt kp 12/26? ja aamupäivällä pregnylpistos ja iltapäivällä inssi.. Olo on siis omenainen, posket punasina ja siemenet sisällä :D Voi kunpa vielä itäisivät.
  15. C

Heips vaan kaikille! Änkeän joukkoon... Olen siis kahden ihanan pojan äiti, ikää heillä nyt 5v ja 6v. Haaveissa kolmas :heart: Pojat saaneet ihan luomusti alkunsa helposti, mutta kolmas ei ihan niin helppo tapaus tule olemaan. Ava:lla hoidoissa nyt, ssg tehty ja Clomeja syöty, inssi...
  16. C

Hervantalaisia kuulolla?

Onko kellään kokemusta Kanjonin tai Pallopuiston päiväkodista? Muutto sinne lähiaikoina, joten päikky menee vaihtoon...
  17. C

Hervantalaiset! Onko kellään kokemusta näistä päiväkodeista?

Päiväkodin vaihto edessä, vaihtoehtoina Kanjonin päikky, Pallopuiston päikky ja Kyyhkysen päikky... suositelkaas :D

Yhteistyössä