Meillä on vettä ja leipää :laugh: Maitokin loppu kun nää on vetäny sitä ku vasikat.
Katherine Wheel 05.04.2010 #1 Meillä on vettä ja leipää Maitokin loppu kun nää on vetäny sitä ku vasikat.
Christie 05.04.2010 #8 Itse väkerrettyä pizzaa, niistä aineista mitä sattu kaappiin viikonlopulta jäämään
de 05.04.2010 #12 vauva: puuroa leikki-ikäinen: ruisleipää ja hedelmäcoctailia vanhemmat: juuri uunista otettua sämpylää ja keitettyä munaa
vauva: puuroa leikki-ikäinen: ruisleipää ja hedelmäcoctailia vanhemmat: juuri uunista otettua sämpylää ja keitettyä munaa
munat 05.04.2010 #18 suklaamunia.... (No on sitä sitten jotain ihan oikeetakin.. kaurapuuroa varmaan)
Nessuliina 05.04.2010 #20 Nakkirullia (lehtitaikinan sisään nakkia, sinappia ja juustoo). Palanpainikkeeks cokista :/
minni 05.04.2010 #21 Alkuperäinen kirjoittaja omppu: Mä tein kinkkujuustopannaria, hyvin kelpas. Click to expand... ohje?? .)
Alkuperäinen kirjoittaja omppu: Mä tein kinkkujuustopannaria, hyvin kelpas. Click to expand... ohje?? .)
e 05.04.2010 #23 Tekis mieli karkkia, pitäskö hakea lähikaupasta... hmmm... taistelen täällä itteni kanssa!
Merlion 05.04.2010 #24 Mulla oli muutaman pv vanhaa perunamuussia, jotein tein perunarieskoja. Keitettiin teeta, leikkeleita, juustoa, salaattia, kurkkua ja tomaattia rieskojen paalle. Muksut ottivat viela jogurttia.
Mulla oli muutaman pv vanhaa perunamuussia, jotein tein perunarieskoja. Keitettiin teeta, leikkeleita, juustoa, salaattia, kurkkua ja tomaattia rieskojen paalle. Muksut ottivat viela jogurttia.