Hakutulokset

1. S

G: te joilla kaksi lasta

Kaikin puolin tosi erilaisia mutta kestoltaan molemmat kymmenen tuntia. Ehkä eka oli vähän helpompi ulkoistaa kun vauvakin oli kiloa pienempi.
  2. S

Mitäs lasissa lauantai iltana?

Rainbown päärynäsiideriä. Olisin kyllä hienomman juoman ansainnut raskaan viikon päälle :D
  3. S

Paljon (20kg tai yli) laihduttaneet! Jäikö teillä nahka "roikkumaan"?

Jäi tietysti aluks, mutta kyllä se siitä sitten vuodessa tai parissa kiinteytyi.
  4. S

G: Missä asut..? Neliöt? Vuokra/vastike!!

Jyväskylä, keskusta, pienkerrostalo 4h+k, 84m2, 593E, sähkö ja vesi kuuluu vuokraan. Halpaa musta :)
  5. S

Mitä karkkeja voi imettävä syödä?????

Mä oon syöny molempien lasten raskausaikoina ihan oikeesti joka päivä suklaata eikä meidän lapsilla ole koskaan ollut mahanpuruja ja yöt on nukuttu täysin synnäriltä lähtien. Kun syö paljon suklaata tulee onnellisia lapsia :D
  6. S

Kahden vaiheilla ostanko tuplat =/ Asiallisia mielipiteitä kiitos!

Meillä jäi tuplat lähes käyttämättä vaikka esikoinen oli 1v3kk kun kakkonen syntyi. Seisomalaudalla oltais pärjätty ihan hyvin.
  7. S

Ystävänpäivälahja miehelle

Olishan se kiva kyllä ystävänpäivänä muistaa :) Antakaa ihmeessä vinkkejä...
  8. S

Tuli mieleen..

Kaupungissa mielummin kun kaikki on lähellä :)
  9. S

Ihon alle asennettavasta ehkäisykapselista kokemuksia?

Ei kai sataa prosenttia ole missään. Muakin tää kyllä kiinnostais...
  10. S

"äiti, joko saan herätä?"

Kuulostaa ihan samantasoiselta keskustelulta mitä meidän 4-vuotiaan kanssa käydään :)
  11. S

Mies lähtee yöksi pois ensikertaa ja mua pelottaa jäädä yksin

Kyllä muakin yksinolo aina pelottaa :ashamed: Ton siiderijutun hoksasin kanssa tässä joku aika sitten ja auttaa ihan oikeesti :D Alkoholilla kun on rentouttava ja väsyttävä vaikutus pienissä määrissä nautittuna. Mä käyn myös yleensä vuokraamassa jotain kivaa ja iloista katottavaa. Esimerkiks...
  12. S

Raskaana hierojalle?

Mä kuvittelin otsikon perusteella että oot paksuna sun hierojalle :D
  13. S

No voi ei, mihin katos?

Kiitos löytyihän se :) Mut osa viesteistä on kyllä poistettu...
  14. S

No voi ei, mihin katos?

Se ketju pikkusiskobody-kyselystä? Meinikö se mainostamisen puolelle vai miks sitä ei enää ole :(
  15. S

Lindex, KappAhl, H&M... vieläkö aleissa mitään.

Eilen ainakin vielä Kapp Ahl:sta löyty vaikka mitä mulle ja lapsille :)
  16. S

Miksi pitää ihmisen olla niin ujo ja saamaton, ettei uskalla soittaa takaisin mahdolliselle tulevalle työnantajalle?! :(

No nyt soitat sinne :) Mikä siinä on pahinta mitä voi tapahtua? :D Vertaapa siihen että saatat saada työpaikan.
  17. S

G: Ottaisitko yökylään?

Ihan mielellään ottaisin. Lapsilla on kivaa kun on kavereita yökylässä :)
  18. S

Karppaajille keitto-ohje

Kiitti :)
  19. S

toinen lapsi on 80% varmuudella samaa sukupuolta kun ensimmäinen!

Mun kaveripiirissä ei ainakaan pidä paikkaansa. Reilusti suurimmalla osalla ensimmäiset lapset eri sukupuolta (otos vajaa 20 perhettä :) ) Meillä myös ensimmäinen tyttö ja toinen poika eikä keskenmenoja missään vaiheessa.

Yhteistyössä