Raskaana hierojalle?

Paikat ihan jumissa ja haluisin päästä hierojalle. Raskaus puolivälissä ja maha jo sen verran edessä ettei vatsallaan makaaminen oikein luonnistu. Onko kaikki hierojat semmosia että ne hieroo vaan niin että asiakas on makuultaan? Vai voiskohan jossain istuskella ja olla hierottavana.

Onnistuukohan selän hieronta mitenkään..

Kippuravarvas
Useimmat hieroo kyllä istuvaakin, mulle on yksi hieroja sanonut että alaselkää ei saisi hieroa raskausaikana ollenkaan ja yksi että vasta loppuvaiheessa pitää välttää.

Mä vähän tota selän hieromista kanssa ajattelin että mahtaako olla ihan hyvä juttu. Mut hartiahieronta tekis kyllä niiiiin hyvää :) Täytyy vissii alkaa soitteleen eri paikkoihin ja kysellä että kuinka on :) En vaan koskaan oo "törmänny" mihinkään hierontatuoliin tms :D Pöytiin vain..

aina jumissa
joillain hierojilla on sellaisia erikoisia pöytiä mihin pääsee raskaanakin oleva mahalleen. hierojani kertoi. sitä en vaan tiedä että miten sellaisen löytää... mut kannattaa varmaan ihan soitta hierojalle ja se keksii keinot hieroa, tai kertoo jos ei syystä tai toisesta onnistuisi.

Jenni
Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:
Alkuperäinen kirjoittaja Jenni:
Mä olin 5 kuulle mahallaan hierottavana ja sen jälkeen istuvilteen :)
Mulla ei oo vatsallaan makaaminen onnistunu enää aikoihin.. Tuntuu luonnottomalta ja tukalalta.
Nii ei se kyl niin rentouttavaa ollu se istumahieronta ku mahallaan hierottavana....sillon mä ukolle sanoinki et on se kumma ettei ne oo kehitelly sellasta hieromapöytää missä ois aukko siin pöudällä mahan kohdalla et sais maha riippuu siitä aukosta :D

Alkuperäinen kirjoittaja aina jumissa:
joillain hierojilla on sellaisia erikoisia pöytiä mihin pääsee raskaanakin oleva mahalleen. hierojani kertoi. sitä en vaan tiedä että miten sellaisen löytää... mut kannattaa varmaan ihan soitta hierojalle ja se keksii keinot hieroa, tai kertoo jos ei syystä tai toisesta onnistuisi.
Ai niitä on semmosia?? :eek: Ei varmaan ihan joka hierojalta löydy kyllä.

"Hieroja"
Hei!
Olen hieroja ja minä olen hankkimassa juuri sellaisia vatsanaukolla olevia pöytiä. Eli vatsanaukolla olevia pöytiä on matka ja sähkö mallisena pöytänä, mutta ne pitää tilata ulkomailta. Matkapäöydässä on myös aukot rinnoille. Sähkötoimisessa pöydässä on niin iso alue avoinna että siihen mahtuu niin masu kuin rinnatkin olemaan vapaana. Pöyitiä käytetään myös muille isovatsaisille hierottaville. Olen itsekkin 4 jo aikuisen lapsen äiti ja ymmärrän hyvin kuinka monet raskaana olevat kaipaisivat hierontaa raskautensa aikana, joten t oivotaan että nämä vatsanaukolla olevat hierontapöydät yleistyvät suomessakin myytäviksi. Olen harkinnut jopa niiden maahantuontia itselleni. T: Hieroja

Yhteistyössä