Mies lähtee yöksi pois ensikertaa ja mua pelottaa jäädä yksin

• Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti
apua
ollaan oltu aina yöt yhdessä. Miten mahdan saada unta kun asutaan vielä ok-talossa ja makkarikin on alakerrassa. kuvittelen kuitenkin että siellä ikkunan takana on joku tai ovella. En oo koskaan ollut yötä yksin.

:hug:
hyvin menee. kyllähän aikuisen on korkea aika oppia olemaan yön yksin.

mä olen kanssa vainoharhainen ja onnellinen kun meen ikkunat niin ylhäällä ettei kukaan pääse kurkkumaan tai murtautumaan niistä

:hug:
Meilläkin mies oli ekan kerran yötä poissa kotoa tuossa syksyllä-ja vielä neljä yötä putkeen :eek:
Hyvin se menee, ajoissa nukkumaan ja kattelet jotain kepeitä komedioita

*mörköjä ei ole olemassa*

Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Mies sanoi että saan soittaa koska vaan, pitää yönkin puhelimen auki. Kultanen. :heart:
Auttaisiko jos juon siiderin illalla, enempää ei uppoa. oon jo paniikissa.
Kyllähän alkoholi rauhottaa ;)
Kultanen mies todellakin, hienoa, että ymmärtää sinua noin hyvin

et oo koskaan asunut yksin tai ollu teininäkään yötä? keksi itelles hauskaa tekemistä, tee herkkuja, syö ja katso leffaa. älä valitse kauhua! :D
mä oon suurimman osan aikaa yksin miehen töiden takia eikä se ole sen kummempaa ku kahdestaan nukkuminen. samat unet tulee silti.

Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:
et oo koskaan asunut yksin tai ollu teininäkään yötä? keksi itelles hauskaa tekemistä, tee herkkuja, syö ja katso leffaa. älä valitse kauhua! :D
mä oon suurimman osan aikaa yksin miehen töiden takia eikä se ole sen kummempaa ku kahdestaan nukkuminen. samat unet tulee silti.
Se on ihan erillaista yksinoloa sen jälkeen, kun on tottunut, et mies on aina vierssä nukkumassa :D
Mulle meinas olla maailmanloppu, kun mies joutu kurssille :ashamed:

apua
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Kai sä sentään joskus olet ollut yötä yksin? :D

Ovet lukkoon, ikkunat kiinni, ei kukaan sisään tule :)
En ole koskaan. Kotoa suoraan muutin miehen kanssa asumaan. Kertaakaan ei ole yötä oltu erossa. Synnärilläkin oltiin perhehuoneessa.

millipilli
Voi jessus... ehkä on tosiaan jo aika olla yksinkin. Tähän vois soveltaa sitä kun pieni lapsi sanoo: "Minä olen jo niin iso tyttö että nukun omassa sängyssä, mutta äitin täytyy vielä nukkua isin vieressä"

Kyllä muakin yksinolo aina pelottaa :ashamed: Ton siiderijutun hoksasin kanssa tässä joku aika sitten ja auttaa ihan oikeesti :D Alkoholilla kun on rentouttava ja väsyttävä vaikutus pienissä määrissä nautittuna. Mä käyn myös yleensä vuokraamassa jotain kivaa ja iloista katottavaa. Esimerkiks Frendien ja Beverly Hillsien muutama tuotankokausi on pimeinä iltoina tullut katseltua :whistle: Ei tuu pahoja uniakaan näillä eväillä.

Annu
ollaan oltu aina yöt yhdessä. Miten mahdan saada unta kun asutaan vielä ok-talossa ja makkarikin on alakerrassa. kuvittelen kuitenkin että siellä ikkunan takana on joku tai ovella. En oo koskaan ollut yötä yksin.
Vähänkö minä nauttisin, jos saisi olla yksin kotona joskos...

millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Satuja:
Kyllä muakin yksinolo aina pelottaa :ashamed: Ton siiderijutun hoksasin kanssa tässä joku aika sitten ja auttaa ihan oikeesti :D Alkoholilla kun on rentouttava ja väsyttävä vaikutus pienissä määrissä nautittuna. Mä käyn myös yleensä vuokraamassa jotain kivaa ja iloista katottavaa. Esimerkiks Frendien ja Beverly Hillsien muutama tuotankokausi on pimeinä iltoina tullut katseltua :whistle: Ei tuu pahoja uniakaan näillä eväillä.
Ja sitten kun tulee ero tai puoliso menehtyy niin avot... alkoholiongelma tulee niin että hupsis vaan kun ei ilman siideriä uskala nukkua yksin

häh
No voi kamala. Miten olet suostunut muuttamaan sellaiseen paikkaan, jossa et yksin uskalla olla?
Ei sulle kuinkaan käy, senkun vedät vaan peiton korviin ja rupeat nukkumaan. Vasta sitten kannattaa pelätä, jos jotain sattuu. Turhaa pelätä varmuuden vuoksi jo edeltäkäsin.

En ole koskaan. Kotoa suoraan muutin miehen kanssa asumaan. Kertaakaan ei ole yötä oltu erossa. Synnärilläkin oltiin perhehuoneessa.
Et kotona asuessakaan ollut koskaan, edes teininä, yksin kotona? :eek:

Vautsi :D. No, nyt on aika opetella sekin taito. Ei se vaikeaa ole =)

apua

Et kotona asuessakaan ollut koskaan, edes teininä, yksin kotona? :eek:

Vautsi :D. No, nyt on aika opetella sekin taito. Ei se vaikeaa ole =)
En ole. Aina oli edes jompikumpi vanhempi kotona.

Yhteistyössä