näe vain, mut oikeesti toinen voi pelätä vaik sinä et pelkäisikään..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä näen PUNAISTA. Ei kai kukaan voi olla noin nolo?
Näin juuri. Yksinjäämisen pelko on fobia siinä missä muutkin. Mä näen punaista, kun tällaisia väheksytään.Alkuperäinen kirjoittaja dat:näe vain, mut oikeesti toinen voi pelätä vaik sinä et pelkäisikään..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä näen PUNAISTA. Ei kai kukaan voi olla noin nolo?
Alkuperäinen kirjoittaja ha-ha:Ethän sä ole nytkään. Möröt, peikot ja naapurin kamala pedofiilimies tulee sun luo pitämään kädestä.
No eihän ihminen peloilleen mitään voi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä näen PUNAISTA. Ei kai kukaan voi olla noin nolo?
mun mies onkii töissä 20vrk kuukaudessa... olenko nyt urheampi? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:mietis, mun mies on töissä monta yötä viikossa...
höh.. ajattelin saada kunnon itsekehuketjun tästä. kyse taitaa kuitenki olla siitä mihin on tottunut. mun mies on keskimäärin sen kymmenen päivää kuussa kotona ja mä tuun paremmin toimeen itsekseni. kun oon tottunu nukkumaan keskellä sänkyä levällään ilman että joku potkii takasin ku itse pyörii ympäri sänkyä. eikä tekeminenkään lopu kesken, saan siivota ja remontoida väsymykseen asti kun päivällä lasten kanssa hommien tekeminen ei oikein onnistu. muutenki sellanen omien rutiinien noudattaminen, että saa tehdä silloin ku huvittaa ja mennä kun huvittaa ilman että tarvii lähtiessä ottaa huomioon toisen menoja.. se on ihanaa. mut mä oonki totaalisen yh silloin ku mies on töissä. tosin saahan siihen puhelimella yhteyden jos haluaa.Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:en mä urheudesta tiiä, mut se on oikeesti tylsää kun joskus ei tuu uni, ja etenki pimeenä sadeiltana alkaa kuulla vaikka mitä rapinoitaAlkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:mun mies onkii töissä 20vrk kuukaudessa... olenko nyt urheampi? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:mietis, mun mies on töissä monta yötä viikossa...
Siis ootko sä ap??Alkuperäinen kirjoittaja Mun:mies jätti juuri minut. Siis voi vittu että meni loputkin halut tähän maailmaan. Jätän hyvästit nyt.
ei sullakaan hyvin mee. jumalauta.Alkuperäinen kirjoittaja hei:hyvin se menee. mun mies aloitti reissutyöt vuosi sitten ja eka kerraks se lähti 4 yöksi!!! mä luulin että hajoon oikeesti. se oli ihan kauheaa.
täällä olikin jo noita hyviä vinkkejä. syöt hyvin ja ota vaan se sidukka jos tiedät että se uneen auttaa. ja sitten, mä ainakin itkin sillon eka iltana kuin vuolasvirta. se jotenkin helpotti. itkin kun pelotti ja oli ikävä ja vaikka mitä... säälinkin itteäni. mut tiedätkö se helpotti. nukkumaan mennessä ei ollu enää ollenkaan niin paha mieli. kun oli purkanu sitä pois.
ei ole.Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:Siis ootko sä ap??Alkuperäinen kirjoittaja Mun:mies jätti juuri minut. Siis voi vittu että meni loputkin halut tähän maailmaan. Jätän hyvästit nyt.
No eikä!! Tää ei ole todellista, eihän?!Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Mitä jos menisit yöksi jollekin ystävälle tai pyydät jonkun sun luokse?
:wave: Tunnustaudun kaupunkilaistolloksi.Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-80:Voi weee, ei tuollasta voi ollakaan. Itse olen elänyt lapsuuteni maalla, lähin naapuri kilometrin päässä, ei katuvaloja, ei mitään, vain peltoa ja metsää (ja metsäneläimet seurana :kieh: ), silti ihan pienestä pitäen esim.yksinäni kävelin pimeällä tiellä kaverilleni, jsokus oli taskulamppu seuranani, joskus pelkkä kuunvalo taivaalla. Ei silloin vanhemmat kuskanneet mihinkään. Ja monet kerrat olin yksinäni kotona (n.10-17 vanhana, kunnes muutin kotoa pois) jos vanhemmilla oli menoja. Ja meidän kotitalo oli TOSI wanha, jotain 200 v. Tuulet vaan paukkui nurkissa ja vanhat lattialankut narisi jalkojen alla kävellessä. Hiiret tepasteli seinien välissä...Eikä minua ainakaan koskaan pelottanut!
Monesti ne ovatkin kaupunkilais-tolloja (anteeksi yleistäminen), jotka pimeää pelkäävät ja yksin oloa - tottuneet liikaa olemaan ihmisjoukon ja melun keskellä! Kannattaa lähteä siis sinne "erämaamökkiin" yksinäisyyteen, opitte varmasti samalla jotakin uutta itsestänne!
Ap:lle, ei niitä mörköjä ole olemassakaan, olet katsonut liikaa amerikkalaisia tv-hömppä-kauhusarjoja vaan tv:stä!!! Kyllä nyt aikuisen ihmisen OMASSA kodissaan pitää uskaltaa elää!