kettuli
Chantilly; ihan sama homma täällä. Minulla ei ole mitään hätää kaupingin yössä yksin kaduilla tai kotonakaan niin kauan kun naapurit ovat lähellä, mutta odotas kun joudun anoppilaan tai omaan lapsuuden kotiini maalle, niin voi juma että olen paniikissa. Omassa tututssa lapsuuden kodissani korven keskellä ei taatusti ole öisiä kulkijoita, mutta siellä pelottaa niin maan viimeisen päälle.
Kaikki aina päivittelevät että kaupingissa ne todelliset uhkat ovat, tai sitten metsässä esim karhut, mutta tulkoot karhut sudet ja huumehörhöt, en minä niitä pelkää (no taatusti pelkäisin jos kohtaisin oikeasti) mutta kaikkea sitä pelkään, joka vaanii saunan takana, liiterin nurkalla, portaiden alla... hrrrrr
Kaikki aina päivittelevät että kaupingissa ne todelliset uhkat ovat, tai sitten metsässä esim karhut, mutta tulkoot karhut sudet ja huumehörhöt, en minä niitä pelkää (no taatusti pelkäisin jos kohtaisin oikeasti) mutta kaikkea sitä pelkään, joka vaanii saunan takana, liiterin nurkalla, portaiden alla... hrrrrr