tyhmä
Lehtimyyjät soitelleet useana päivänä, ja tänäkin aamuna. Olen päättänyt, etten enää vastaa niille. Outo numero taas soitti ja arvelin heti olevan lehtimyyjä. Tuli kuitenkin sellainen outo tunne, että tämä juttu voi olla jotain tärkeämpää... Mietin, ettei vaan lapsen päiväkodista tms ole soitettu (ja numero vaikka on vaihtunut siellä tms) ja selvitin numeron. Numero oli erään sijaisrekisterin, jonne ilmoittauduin kesätyönhakijaksi. Luulen, että olisivat kutsuneet haastatteluun... Mutta MINÄ PÖLJÄ EN VASTANNUT!! Ja nyt en uskalla soittaa takaisin...
Koko ajan odotan, että soittaisivat taas. Päivystän puhelimen vieressä. Katson vähän väliä sähköpostin, josko sinne olisivat laittaneet jotain... ei mitään... En tiedä miksi olen näin saamaton, ja menen ihan lukkoon, kun jotain tärkeää pitäisi tehdä! Mies varmasti pauhaa, kun kerron tästä, että miksen soittanut takaisin ja että aina pitää vastata, kun puhelin soi, ettei koskaan tiedä mikä puhelu se on... VOI ETTÄ OLEN TYHMÄ!!
Koko ajan odotan, että soittaisivat taas. Päivystän puhelimen vieressä. Katson vähän väliä sähköpostin, josko sinne olisivat laittaneet jotain... ei mitään... En tiedä miksi olen näin saamaton, ja menen ihan lukkoon, kun jotain tärkeää pitäisi tehdä! Mies varmasti pauhaa, kun kerron tästä, että miksen soittanut takaisin ja että aina pitää vastata, kun puhelin soi, ettei koskaan tiedä mikä puhelu se on... VOI ETTÄ OLEN TYHMÄ!!