Hakutulokset

1. K

Inseminaatio 2012

Aurinko79 Koitan tasapainoilla,mulla tota valkovuotoa tulee ja lähinnä aamupäivisin.Voisiko juhtua lugeista,mutta eikö niiden pitäisi estää kiertohäiriöt.? Otan niitä suun kautta,en sitten tiedä ja tunnen jotain poreilun kaltaista toisella puolen. Kuulostaa hassulta. Ihmettelen myön...
  2. K

Inseminaatio 2012

JULIET83 Pidän sulle peukkuja inssiin:) SOLSOLET Toivottavasti kaikki menee siellä hyvin ja positiivisiä ajatuksia. Mulla on pp8 menossa ja on Lugesteronit 4 päivää käytössä. Mulla on jonkinlaista tiputtelua tosi niukasti, johtuukohan noista lugeista. aiemmin en ole sellasta huomannu...
  3. K

Inseminaatio 2012

Joo niin tarkotin :D Taitaa olla aikamoista oppimista tämä homma ;) On ollu jännäilyä,kyn töissäkin näköjään käy supinat. Kai musta näkyy sitten päällepäin ja nyt hävettää kun on joutunut olla pois,aaarrrkkk.
  4. K

Inseminaatio 2012

Siis meille kaikille PLUSSAA ja TARRASUKKIA matkaan,korjausta edelliseen. :)
  5. K

Inseminaatio 2012

No niin jos vielä mukaan mahtuu kirjottelemaan,niin tänään oli sitten meillä inssi. :) eli tänään oli sitten pp13 ja folli oli aika lailla 20mm. Nyt meille paljon PLUSSA - ja TARRASUKKIA matkaan. !!! :)
  6. K

Inseminaatio 2012

Scarleth isot onnittelut ja halit myös täältä. :)
  7. K

Inseminaatio 2012

Albus Mulla menee inssi lähipäiville nyt jännäilen ovista,ei kauaan enää mene,että kaippa samassa ketjussa ollaan. :)
  8. K

Inseminaatio 2012

Albus, kiitos. Peikko89 kysyit Puregonin oireista. On niitä ollut ja sitä hormonit teettää. :) Mulla alko oviksen tikuttelu tänään pp31/11. Mitenkäs muilla? :)
  9. K

Inseminaatio 2012

Juliet ja muut. samoja tunteita täällä myös käyty läpi ja luettu plogeja,vaikka mulla on ollut tähän asti kaikki ok,niin tuntuu että onyhtää tasapainoa. Mullakin inssi parin päivän päästä. Mullakin oli verikokeet ok ja sain kyllä noi piikit ja luget kuulemma tukilääkkeeksi. Niinhän ja ollaan...
  10. K

Inseminaatio 2012

Julielle kiitokset,hiukkasen alkaa jo jännittämään. Ei niitä munasolun kasvuja kannata hirveesti jännätä,vaikka tiedän kyllä että helpommin sanottu,kuin tehty. Välillä raastaa kun sitä vaan toivoo sitä omaa pienokaista ja plussia testiin:) Mulla on jalat maassa,etten pety jos ei ekalla...
  11. K

Inseminaatio 2012

Kiitos peikko:) No kyllä se varmaan niin on että ne laskee ajotuksen 24h-36h Pregnylin jälkeen.Mulle määrättiin tukilääkkeeksi Lugesteroneja 1x2vrk. eli aamuin ja illoin inssin jälkeen.
  12. K

Inseminaatio 2012

Korjaan tuohon edelliseen vielä,että puregonia pistely siis jatkuu ovikseen asti,tais tulla äsken ajatus katko. :)
  13. K

Inseminaatio 2012

Hyvin meni ja 1 14mm folli kasvussa ja limakalvot hyvällä mallilla,P: sain jatkaa ovikseen asti ja to alkaa sitten oviksen tikuttelu. 31/9pp menossa viime kierron mukaan ja itse kysyin pregnylin ajankohdasta,eli heti kun ovulaatio on huipussa niin saman tien pregnyl pistetään ja varataan aika...
  14. K

Inseminaatio 2012

Kiitos Juliet :) Mulla on huomenna ultra ja mielenkiinnolla ootan onko Purgonista ollut hyötyä,vai jatketaanko. toivottavasti ei olis nyt sitten hyperstimulaatioita. Täällä päässä alkaa taas jännittämään inssi,onko siitä hyötyä. kun meille sanottiin että luvut on tilastotietoa,mutta kaippa...
  15. K

Hoitoihin 2012

Täällä pistetään menopuria ja minäkin teen fyysistä työtä. ei lääkäri mulle ainakaan mitään nosteluista ole puhunut. Tiistaina ultra ja positivisella mielellä oottelen,onko pistelyidtä ollut hyötyä.Inssiin kohtapuoliin menossa ja jännittää. Ei se pistely ekan kerran niin inhottavalta tunnu,itse...
  16. K

Inseminaatio 2012

Täällä yks,joka menossa ekaan inssiin muutaman viikon kuluttua. Yritystä n. 4v. Kiertoa tukemassa Puregon Pregnyl. Loppukiertoon Lugesteronit. Jännitys ja yms päällä.
  17. K

Hoitoihin 2012

Moi toivottavasti tänne mahtuis vielä mukaan. :) Eli meillä hoidot todennäköisesti alkaa tammikuussa väestöliitossa ilman jonoa ja lähetettä. molemmat tutkittu,eikä varsinaista vikaa kuulemma ole. Muutaman kerran kuullut kyllä olen että toinen munasarja oisi PCO:N tyyppistä,kuitenkaan ei...

Yhteistyössä