Hakutulokset

1. S

~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

Itsellä ei ole kovin suuria odotuksia raskauden suhteen. NEljästä raskaudesta kolme on päätynyt keskenmenon ja yksi lapsi syntynyt. Kaksi näistä raskauksista on ollut geminejä,toinen km ja toinen kkm. Lisäksi ollut yksi tuulimuna raskaus. Ennen en kyllä juhli mitään ennenku nt-ultra on takana...
  2. S

Kestoista Meillä ykkösen kanssa edelleen osa kestoillaan...Jäi hieman päälle noi kerttikset kun pesukone oli hajalla,mutta tosiaan ne kyl haisee niin jäätävälle! Ja kestoliivinsuojat oli myös mulla käytössä. Pitää vaihtaa useammin mutta olivat mukavemmat,varsinkin herkkätissiselle :) Ainiin...
  3. S

Iso halaus menetyksen kohdanneille :hug: Tulin tuosta äitiyspakkauksesta vielä sanomaan,että meillä on kun oli pitkä vauva niin ainoat vaatteet mitkä pakkauksesta meni niin 50-56 ja 62cm..sen jälkeen oliki vaatteissa aina enemmän leveyttä ku pituutta ja tuolla ne lojui sitten turhanpanttina...
  4. S

Meillä pysyy sukupuoli salassa ellei tämä yhtä auliisti meinaa itseään esitellä kuin veljensä :D Veli piti huolen ettei näytä kasvojaan 4D kuvassa mutta munat kyllä tuli ruudulle kokoajan vaikka mistä suunnasta olis katsonut. Itse huikkasinki et "ää sillon munat!" ja kätilö siihen et "niin...
  5. S

Mun piti mennä tänään jumppaan, mutta ahdistaa oma ulkonäkö - rv 20+ ja painoa tullut 10kg...

Meet vaan! Ittelläs on parempi olo kun meet ja ylität oman ahdistuksen :)
  6. S

Vaunuista Siskolta saatiin ilmaseksi käyttöön jotkut kaksi vuotta sitten Liettuasta ostetut yhdistelmäkärryt kun "ne on vaan jokku tollaset halppis pilipalit,ei maksanut jo 200€,me käytetään meen emmaljungia". Ok,menin sitten viime talvena kun meidän ensimmäistä odotin niin työntelemään siskon...
  7. S

Bambini Mä laitoin sulle viestiä :) Äitiyspakkaus Otetaan ehdottomasti vaikka kaikki tarvittava löytyy ykkösen jäljiltä,mut se uus pakkaus on vaan niin söpönen musta et pakko saaha :) olin niin pettynyt edellisen pakkauksen vaateväritykseen kun olivat niin värittömiä ja meillä kävi vielä...
  8. S

jeennaa Meiltä ttulee myöhemmin myyntiin turkoosina viime vuoden britaxin b-smartit,jos kiinnostaa ;) Diinu En myöskään osaa oikein nauttia raskaudesta. Ensinnäkin olo on aivan kakka kokoaika ja pelottaa ultra :/

Yhteistyössä