Jes! mun pahaolo kaikkosi eilen aamupalan jälkeen eikä ole takasin tullut.Vähäkä ihanaa!piti eilen hieman herkutellakin pitkästä aikaa
opcorn: Edelleen kyllä väsyttää ja itkuherkkyyttä on sekä tissit kipeet että ei tässä ihan ilman oireita olla.Toivottavasti nyt pysyykin poissa,oon neljä viikkoa vaan pötkötelly ja kärsinyt joten kyllä jo riittäisi.
Mitäs täällä olikaan puheenaiheita...
Äitiyspakkaus: En oo vielä ihan varma.Vauvan vaatteita on ihan älytön määrä tuolla kaapissa jo odottamassa,joten lisää ei tarviis välttämättä...ehkä otan sen rahan ja käytän sen tuplarattaisiin tai turvakaukaloon..saa nähä.
Neuvola: Mies ei tule neuvolaan.Ei ole kertaakaan ollut missän raskaudessa mukana.Mie en sitä sinne mukaan tarvitse,eikä tuo itsekään ole mitenkään innostunut tulemaan,joten näin meillä.Jälkeen päin sitten raportoin jos jotain erikoista on siellä ilmennyt.Rakenneultrissa on ollut,mut ei niskapoimu-ultrassa.
Painonnousu ja maha: ei varmaan oo hyvinkään noussu tän huonon syömisen takia.Ekassa raskaudessa paino nousi kokonaisuudessaan 17,tokassa 18 ja kolmannessa 11kg ja mä toivon et nytkään ei nousis kun tuon 10 kiloa noin.Oon kyllä suht pitkä ja ihan normaalipainonen et ei tuo nousu nyt silleen haittaa mut kivahan se ois päästä vähillä kiloilla.Ruoka vaan tahtoo ruveta maistumaan jossain vaiheessa aikas hyvältä
ja nesteturvotusta on ollu kaikissa...Mitään vauvamassua ei oo vielä tullu esiin silleen et kukaan sitä huomais.Itse kyllä huomaan et alamaha on VÄHÄN pullahtanu.Kyllä se sieltä kerkii pömähtää,ja jossain vaiheessa siitä on jo saanut todellakin tarpeekseen.
Vaunut: joutuu ostamaan tuplat.Nuorin on juuri täyttänyt 2v kun vauva tulee joten ei vielä kävele vaunujen vieressä.Ja joudun saattamaan kävellen sit syksyllä esikkoa kouluun ensialkuun.Käytettynä aijon ne hommata.
Koirista: meillä kolme kappaletta,saksanpaimenkoira,sekarotuinen ja kääpiöpinseri...tuo pinseri on sellainen et saa vähän varoa lasten kanssa kun saattaa antaa hammasta jo ahistelevat liikaa eikä herra tykkää.Mut muuten osaa olla lasten kanssa tosi hyvin,ja varottaa aina ensin jos on saanut tarpeekseen.Silloin kerkee jo väliin lapsia komentamaan.Muut kaksi koiraa on semmosia lampaita lapsia kohtaan.
Nukkuminen: Nukahan kyllä suht helposti illalla mut sit herään yöllä kello 1 maita,enkä saa enää unta! ja tätä on jatkunu ihan raskauden alusta lähtien.Rasittavaa! sit menee aamuyö pyöriessä ja aamulla ei jaksas nousta sit ei millään.Ilmeisesti aika yleisiä nää uniongelmat..
Sit en muista joko laitoin niistä seulonnoista.Niskaturvotuksen saavat kahtoa mut mihinkään veriseulaan en aijo osallistua.En oo aijemminkaan osallistunut.Mulla se ei mitään muuttais vaikka sieltä jotain riskilukuja nousis esiin,ei se mun maailmaa kaatais jos meille tulis vaikka down-lapsi.
Ja en saanut sitä neuvolaa vaihettua.Koko ajan varattua,kun sinne on se perhanan soittoaika,joka kestää huiman tunnin,ja sit en kerenny enää soittaa kun piti viiä tyttö eskariin..laitoin viestin mut ei se sitä puhelintaan varmaan kato ennen huomisaamua.Saapi nyt ootella mua sinne tulevaks ihan turhaan.ARGH!
PikkuK 9+5