Hakutulokset

1. S

~~ Elokuun 2013 Ihmeet kesäkuussa ~~

Vastaan Pii-n puolesta tuohon vauvan kokoarvioon,että johtunee tuosta diabeteksesta.
  2. S

~~ Elokuun 2013 Ihmeet kesäkuussa ~~

Kellään muulla ollu sykkeiden kanssa hämminkiä? Tänään kun vihdosta viimein sykkeet saatiin kuulumaan niin olivat todella epäsäännölliset ja aika-ajoin omaankin korvaan tosi laiskan kuuloset :/ keskiviikkona vasta pääsen polille. :(
  3. S

~~ Elokuun 2013 Ihmeet huhtikuussa ~~

Multa meni kyl ihan ohi että sanoiko joku sitten sf-mitan vaikuttavan vauvan kokoon. En mä ainakaan missään nimessä oleta että tyttö olis nyt jotain 6viikkoa isompi ko kuuluis :laugh: Esikoisesta sf-mitta meni tasaisesti aivan keskikäyrällä ja painoi yli 4kg syntyessään ja oli 52cm pitkä. Itse...
  4. S

Voi pyhäsylvi!!!! Kattoin et jonku sf ollu rv24 19cm..meikäläisellä mitattiin tänään rv25 lääkärineuvolassa viattomat 26cm :D voi kurttu musta tulloo kauhia lehmä vielä!
  5. S

Asumisesta Meitä onkin elokuussa sitten neljä tässä meidän 58neliöisessä kaksiossa :D Esikko asuu tällä hetkellä makuhuoneessa ja me olkkarin nurkassa. Kyllä tänne vielä toinen mahtuu mutta hissittömän talon kolmannessa kerroksessa oleminen ei kauheesti riemastuta. Vielä kierreportaat ja...
  6. S

Paljonko olette lihoneet raskauden ekalla kolmanneksella?

Itellä ekasta meni vasta viikolla 24 plussan puolelle. Nyt on viikot 21+1 ja edelleen oon lähtöpainosta 7kg päässä. Ja siltikin ensimmäisestä lihosin 25kg. 18kiloa tais olla pelkkää turvotusta
  7. S

~~ Elokuun 2013 Ihmeet maaliskuussa ~~

Me saatiin tänään tyttölupaus :heart:
  8. S

jaanino Meillä kestoillaan esikoisen kanssa. Yöt mennään kerttiksilla,kun on niin kova pissimään :) Ja kyllä Kattoin jo imvevimsen flaneletit esille ja hankein lisääkin tuleevaa varten. Kyllä se vaan teki paljon lompakossa kun sai kaverilta halvalla jätesäkillisen kestotavaraa!
  9. S

Kistalle kiitokset kun jaksat päivittää :) Nauratti kun luin tuota listaa mikä oli kasattu,että esikolle ei missään vaiheessa mahtuneet 1 (newborn) vaipat,kun syntymäpaino oli yli 4kg. Ja varmaan toinen on vielä isompi,varmaan kuusi kilonen :D Tuntuu että aika menee kuin siivillä. Eihän...
  10. S

~~ Elokuun 2013 Ihmeet HELMIKUUSSA ~~

mamimam kysytki vielä... :D esikolle just jaksaa tehdä ruuan mut ite syöny viiimeks varmaa viikko sit lämmintä ruokaa ja sillonki taisin hakea sen rollsista. Ei oikeesti jaksa! päätä särkee myös turhan usein. Mut lääkäri meinas että johtunee siitä kuivuudesta.
  11. S

Facebook ryhmät

ÄITYLIT!!!! :D se on karmein solvaus ryhmä ikinä.
  12. S

Joo kyllähän mä sen tiedän...itse en oo oksentanut ollenkaan.
  13. S

Onko kaikilla huonovointisillakin paino nousussa? Mulla on lähtöpainosta lähtenyt 7kiloa ja jatkaa vaan laskuaan. Lääkäri sanoi,että vielä ei ole syytä huolestua kun sain tosiaan sen RD-diagnoosin,jonka rinnalla ne nyt tarkkailee sitä että kuivuuko mun keho? Juon hullana vettä janooni,mut pissaa...
  14. S

Hyviä listoja ootte kirjotelleet :) onneks kaikki ensimmäiden jäljiltä tallessa. Mutta noita kääntöhihabodyja on tännekin hankittava. Oon just parhaillaan sokerirasituksessa. Kaikki sisuskalut rullalla ja ihme on tapahtunut jos ei oksennus tuu ennen viimesen arvon ottoa.
  15. S

Kiva että tänne tuli kuitenkin vielä uusi pino ja kirjottajiakin löytyy. :) Aattelin jo et kuihtu koko pino. Itekkin kävin kurkkaamassa face ryhmässä ja parin päivän jälkeen poistuin. Ei tuntunut yhtään hyvältä. Otan helposti netissä kirjoitetut tekstit henkilökohtaisesti,koskaan kun ei voi...
  16. S

~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

Eheeh väärä hälytys..kun ei noi aivot oo mahtunu tähän samaan pääkoppaan silmien kanssa :D eli siis mä pääsin nyt ryhmään. Avaruuskissalle laitoin viestiä!
  17. S

Oon vähä harmistunu kun tää pino hiljeni aikas paljon ton suljetun ryhmän jälkeen :( Facebook ryhmäänki laitoin pyynnön varmaa viikko sit eikä kukaan oo mukaan huolinu.. Huomenna aamulla onpi ultra ja melkoset sisuskalujen väänteet on vatsassa :(
  18. S

Tuun aina vaan harvemmin käymään täällä,koska en kestä näitä huonoja uutisia. Tässä sen näkee kuinka monen kohdalle se suru oikeesti osuu :'( toivon teille voimia jaksaa.
  19. S

Miwwi Ei löydy sanoja :hug: Epa Paskis juttu noi sokerit..Mä luulen et tuskaillaan samoissa TAAS. Voi meitä vaivasia. Mulla nyt jo aamu ja iltaturvotus heittää neljällä kilolla,että perästä kuuluu varmasti. :/ Mitkä fiilikset asian tiimoilta. (.) Tänään oli toinen päivä töitä äitiysloman...
  20. S

Miwwi Niin onhan se totta ku ei tiedä jos vaikka joku hullu venäläinen laskee päin..niillä kun ei ole tietooka näistä alkeellisista rinnesäännöistä kuten,että takaa/ylhäältä tuleva väistää :F mut toivottavasti ette oo menos rukalle.. :D

Yhteistyössä