Paljonko olette lihoneet raskauden ekalla kolmanneksella?

• Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti
"Mie"
En yhtään ensimmäisen kolmanneksen aikana. Painoa tullut vasta rv 20-27, 2kg. Ja en todellakaan ole yrittänyt laihduttaa. Normaalisti olen syönyt ja jopa herkutellut enemmän.

"Miiu"
Paljon! Siis puoleen väliin mennessä kymmenen kiloa. Pahoinvointia helpottaakseni tuli syötyä aikaista paljon. Puolen välin jälkeen ei paino noussut niin hurjaa vauhtia, kaiken kaikkiaan keräsin 15kg.

"vieras"
Mulla laski paino, nyt raskausviikko 19 ja olen samoissa ku plussatessa. Esikostakaan ei paljoa paino noussu, laitoksella painoin 7 kg enemmän ku plussatessa (ja vauva siis oli vielä mahassa). Toivottavasti ei liik0oja tuu tästäkään.

"Vieras"
[QUOTE="vieras";28277189]Mulla laski paino, nyt raskausviikko 19 ja olen samoissa ku plussatessa. [/QUOTE]

Kuten myös täällä, alkuun lähti -4 kiloa totaalisen ruokahauttomuuden ja flunssakierteen vuoksi. Bmi on nyt 27, joten ei niin tarviikkaan nousta.

Kg
Ekan kolmanneksen aikana ei oo tullu yhtään vaikka pahoinvointia ei oo ollu,viimeisimmässä raskaudessa(vauva nyt 2kk) kiloja tuli yhteensä vaan 2,5kg.en tiedä kuinka mahdollista,söin normaalisti ja liikkuminen kuitenkin oli minimaalista -tai sit vaan kulutin näiden muiden lasten kans touhutessa niin paljon

Yhteistyössä