Hakutulokset

1. O

Ählämit pois suomesta jos on rikollista taustaa!!

Mä olen myös sitä mieltä että ulkomaalaiset rikolliset pitäis karkottaa suomesta. Oli sitten mistä tahansa kotosin ja mikä tilanne tahansa kotimaassa. Epäreiluahan se on että suomi ottaa vastaan sellasia jotka ei pysty omassa maassa asumaan ja sit ne tulee tänne rötöstelemään. Enkä nyt yleistä...
  2. O

SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

Onnea kaikille plussanneille. Kivaa että pino vaan kasvaa ja kasvaa. Tänään tein vielä tuollaisen clearblue digitaalisen testin johon tulee ne viikotkin ja kyllähän sekin näytti raskaana ja viikot 1-2. Pakko alkaa uskoa että totta se on. :) Kavereille tulossa monta vauvaa tänä vuonna ja ihana...
  3. O

SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

Heips kaikille! Jokohan uskaltaisin liittyä joukkoo? Tänään tein testin ja oikein kahteen kertaan. Ekaan pedictor testiin tuli aika selvä viiva ja apteekin omaan hiukan yli sen viiden minuutin ajan myös viiva. Eli kai sitä raskaana ollaan. LA olis sit niinku suunnilleen 11.9, viime kierto oli...
  4. O

Miten teidän 11kk syö?

Poika juo pullosta maidon. En anna just ennen ruokaa enkä heti jälkeen vaan ruokailuiden välissä aina. Ja esim. aamulla ekana maitoa. Täytyy siis vaan uskoa et tuokin vaihe ohi menee et ruokailut on yhtä sirkusta. Ja tietty kun ikää tulee lisää niin voi alkaa sit jo vaatimaan parempaa käytöstä...
  5. O

Risteilylle

En osaa sanoa et saako laivalta mitään ostettua. Mä ottasin mukaan ettei sit käy niin ettei olekaan jotain tiettyä. Teidän matka on kyllä jo niin pian että tuskin ehtisitte vielä niin pitkälle soseiden opettelussa että se vielä riittäisi täyttämään mahaa. Alkuunhan se on kuitenkin pelkkään...
  6. O

Miten teidän 11kk syö?

Meillä poika nyt 10,kk ja syöminen mennyt tosi huonoksi viime aikoina. Ruokailut on enemmän ja vähemmän sirkusta ja sikailua. Lisäksi syö huonosti, kunnolla just yhden ruuan ja iltapuuron päivässä. Aina pitäis olla joku lelu kädessä, mistä mä en tykkää yhtään mut pakko välillä antaa periksi et...
  7. O

niin pirteä olo :D

Kyllä ne noi hyvät unet saa maailman näyttämään paljon paremmalta. Meillä poika 10,5kk nukkunut muutaman yön kokonaan ilman syömistä. Yhden yön myös niin ettei kertaakaan tarvinnut edes tutia laittaa suuhun. Toivottavasti hyvät unet jatkuu teillä!
  8. O

Odotusarvot miestäsi kohtaan?

Tää oli kyllä kun mun kirjoittama juttu. Siis noin niinkuin ajatusmaailmaltaan, erojakin tietty kun mun mies tekee vuorotöitä mut esim. noi yöherätykset ja pullon lämmitykset menee noin meilläkin. Meillä poika 10,5kk.
  9. O

Niin ja mies kyllä osallistuu kodinhoitoonkin sen minkä ehtii. Mun täytyy kyllä siis kans olla onnellinen tuosta ukkokullasta et ei tartte yksin pärjätä.
  10. O

Meillä mies on vuorotöissä eli tekee aamua, iltaa ja yötä. On alusta asti auttanut myös öisin koska aika harvoin sen tarttee aamulla aikasin herätä. Tietysti imetykset hoidin minä eikä hänen tarttenut herätä mut jos vaippaa on tarttenut vaihtaa yöllä tai poika valvonut niin mies on kyllä tosi...
  11. O

Mitkä imetysliivit tukevia isoille rinnoille??

Mun liivit on koko 70G ja kahdet Anita-merkkiset imetysliivit olen ostanut. Tosi hyviä, istuu päälle hyvin, on tukevia ja ihan kauniitakin. Toiset ostin ihan alusvaateliikkeestä ja toiset tilasin sit netistä. Noita voin kyllä suositella lämpimästi. Kaaritukia ei noissa ole, eikä niitä ainakaan...
  12. O

Surullinen olo

Kuulostaa ihan mun kirjottamalta.. Nyt muutamana päivänä ollut tosi masentunu olo ja itkettää jatkuvasti.. Mulla 4kk vanha poika, ihana mies ja asiat kunnossa mut silti tuntuu pahalta. Ajattelin ensi viikolla soitella neuvolaan jos ei helpota. Mietin jatkuvasti ihmisten kuolemaa ja menettämisen...
  13. O

***HELMET 2008*** Kesäkuu

Hannipupu: Mä myös menossa tuonne keikalle. Tullaan kauempaa ja olen sopinut kaverin kans et katsoo siinä lähistöllä poikaa sen aikaa kun ollaan konsertissa. Meillä poika kans teki pullolakon tuossa viikko sitten, ei sitten millään suostu enää pulloa huolimaan eli sama ongelma ku teillä. Mä...
  14. O

Millainen oli ensimmäisen äitienpäiväsi aamu?

Tänään on mun ensimmäinen äitienpäivä.. Poika kohta 3kk herätti aamulla jokelluksella ja kun sain silmät auki ensimmäisenä poika heitti leveän hymyn äitille. Ei siis aamu olis voinut paremmin alkaa. Mies töissä mut oli tehnyt aamiaisen valmiiksi jääkaappiin ja ladannut keittimen valmiiksi. Ihana...
  15. O

***HELMET 2008*** Toukokuu

Oikein hyvää äitienpäivää kaikille helmien äideille! Varsinkin niille joille tämä on ensimmäinen laatuaan.. Mies töissä mut oli aamulla tehnyt aamiaisen valmiiksi jääkaappiin ja ladannut keittimen valmiiksi. Ja Rakas J pötkistelee tuolla leikkimatolla. Ehkä mua vielä iltapäivällä jotenkin...
  16. O

Anopit

Äippä23v: kuulostaa ihan mun kirjottamalta tuo sun kirjotus. Meillä myös esikoinen ja appivanhemmat seonnu ihan täysin ekasta lapsenlapsesta. Anoppi myös katsoo vierestä kun imetän ja kommentoi vauvan syömistä, siis esim. otetta ja ottaako hänen mielestään kunnon imuja. Kerran myös otti vauvan...
  17. O

***HELMET 2008***

Hei, kertokaan joku miljoonannen kerran et miten sinne kerhoon pääsi liittymään. Kiva olis kirjotella siellä hiukan yksityisemmin ku täällä mut en nyt millään muista miten se tapahtu. Kiitti jo etukäteen!
  18. O

** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

Meille syntyi 18.2.2008 klo 10.17 poika. Pojan mitat 3320g, 50cm ja pipo 36cm. Imukuppia jouduttiin käyttämään apuna kun pienen sydänäänissä tapahtui pieniä laskuja. Kaikki kuitenkin vauvalla oikein hyvin, lähinnä varmuuden vuoksi lääkäri halusi jouduttaa ulostuloa. Tänään kotiuduttiin ja...
  19. O

Kuinka usein siivoatte?

Meillä molemmat sekä mies että minä inhooa siivoomista joten viime viikolla kävi ekaa kertaa siivooja apuna. Tarkoitus jatkaa tuota siivoojaan käyttöä 2 viikon välein ja sitten siinä välissä itse imuroida pari kertaa ja siivota vessa. Keittiötä tulee tietty siivottua joka päivä kun tekee ruokaa...
  20. O

** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

Onnittelut c81, hissukka ja meillevauva nyyteistä. Ja kaikki muut vauvautuneet jos joku uutinen meni ohi. Ihanaa että niin moni on saanut vauvan kainaloon ja porukka alkaa tosiaan vähenemään täältä. Täällä myös aika huonosti nukuttu yö takana. Mies nukkui myös levottomasti niin sekin...

Yhteistyössä