Jeps, sielläpä nuo meidän suloiset tytöt oli Hesarissa melkein vieretysten! Onnea teillekin lumianna ja äippäHki. :flower: :flower:
Jos et vielä ole laittanu, niin laita Evaellenille yksityisviestiä, niin saat salasanan ja pääset liittymään kerhoon =)Alkuperäinen kirjoittaja Olivia:Hei, kertokaan joku miljoonannen kerran et miten sinne kerhoon pääsi liittymään. Kiva olis kirjotella siellä hiukan yksityisemmin ku täällä mut en nyt millään muista miten se tapahtu. Kiitti jo etukäteen!
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Katti:Kertokaapas miten Hesarin ilmoitukseen saa liitettyä vauvan valokuvan? Pitäisikö sen onnistua netissä? Yritin eilen väsätä ilmoitusta, mutta en löytänyt sitä kohtaa missä kuvan saisi liitettyä ja jätin homman kesken. Ensi viikon hesariin olisi tarkoitus saada ilmoitus...
Mäkin kaipaisin mammatreffejä pääkaupunkiseutulaisten kanssa. Haluaisiko joku lähteä tällä viikolla mun kanssa kahvittelemaan ja shoppaamaan ristiäsvaatteita vaikka Selloon tai Kamppiin? Keskiviikkoa olisi aivan loistava päivä
Terveisin
Katti ja pieni
Joo mietin itsekin tuota hintaa...puhelimessa kyllä kaksi kertaa sanoivat että nyt on sitten se tarjous 75 ? sunnuntain hesariin ilmoitus....siinä mainoksessa oli kyllä jotain ihan muuta.Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Katti:Joo kiitos tiedoista lumianna! Itse asiassa tänään tulikin postissa sen Pikku Vauva Kirja Hesarilta, olisi vaan saanut tulla vähän aiemmin. Mies oli kyllä sitä mieltä että 90 ? ilmoituksesta on ihan liikaan, mutta saan nyt nähdä innostunko laittamaan sen...jos vaikka mummot maksais mielellään Niin, lumianna mä voin lähteä sun kanssa treffeille vaikka ensi viikolla kun nää ristiäskiireet helpottavat...
nyt suihkuun ja nukkumaan =) Hyvää yötä!
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Katti:Kertokaapas miten Hesarin ilmoitukseen saa liitettyä vauvan valokuvan? Pitäisikö sen onnistua netissä? Yritin eilen väsätä ilmoitusta, mutta en löytänyt sitä kohtaa missä kuvan saisi liitettyä ja jätin homman kesken. Ensi viikon hesariin olisi tarkoitus saada ilmoitus...
Mäkin kaipaisin mammatreffejä pääkaupunkiseutulaisten kanssa. Haluaisiko joku lähteä tällä viikolla mun kanssa kahvittelemaan ja shoppaamaan ristiäsvaatteita vaikka Selloon tai Kamppiin? Keskiviikkoa olisi aivan loistava päivä
Terveisin
Katti ja pieni
Hesarin ilmoituksesta Etkö saanut kotiin sellaista "pikku vauva" -kirjaa Hesarilta...no se on mainos juuri näistä ilmoituksista. Tulee tilaajille.
referoin.... varaa ilmoitus puhelin nrosta 122610 ja sieltä sitten pyytävät lähettämään sähköpostilla tekstin ja kuvan, osoitteeseen hs.ilmoitusaineisto@fc.sanomat.fi. Itse katselin malleja vanhoista lehdistä ja muokkasin tekstin haluamallani tavalla...laittoivat juuri niinkuin olin toivonut rivivaihdoista lähtien. Riville mahtuu 25 pientäkirjainta mukaan lukien välilyönnit. Meillä ilmoitus 8 cm korkea ja kuva vei noi 3cm.
*muoks vielä... treffeille voisin minäkin joskus lähteä...sello on hieman pitkällä kamppi ja itäkeskus ok.