Mitkä imetysliivit tukevia isoille rinnoille??

LEP
Aloitanpas ihan aiheen tästä, että saisi mahdollisimman paljon kokemuksia imetysliiveistä. Alkaa tässä H-hetki lähestymään kovaa vauhtia ja olisi aika ostella imetysliivitkin tai paritkin. Olisi vaan kiva saada hieman suosituksia eri liiveistä mitä olette todenneet hyviksi? :) Ja etenkin siis tukeviksi isommille rinnoille. Itselläni kun liivien pitää olla kokoa E-F, niin ei ihan mitä vaan viitsi ostaa ja sitten rinnat painaa navassa menee kipeinä. :D

Mun liivit on koko 70G ja kahdet Anita-merkkiset imetysliivit olen ostanut. Tosi hyviä, istuu päälle hyvin, on tukevia ja ihan kauniitakin. Toiset ostin ihan alusvaateliikkeestä ja toiset tilasin sit netistä. Noita voin kyllä suositella lämpimästi. Kaaritukia ei noissa ole, eikä niitä ainakaan imetyksen aluksi suositellakaan.

Mun on niin hirmusen vaikea arvioida millaset rintsikat ostaa sitten.. Pitääkö odotella vain sit sinne jotain 35 vkolle? vai sen jälkeen vast ostaa ku maito on noussu? Carriwellilla kahtoin olevan tosi hyviä rintsikoita, et monelle kuppikoolle menevät, ni ne vois ainaki siinä maidonnousuvaiheessa olla hyvät! Omat nykyiset rintsikat sopii viel iha ok:sti ku vkoja mul ei oo vasta kuin 15+6 kohta.

Mulla normaalikoko menee siinä E-F mutta esikoisen raskaus- ja imetysaikana koko kasvoi G-H kokoon :ashamed: . Ostin silloin kahdet Anitan kaarituettomat liivit öitä varten ja kaarituelliset menoja varten mutta tykkäsin alkuun pitää vain noita tuettomia. Olivat ihanat päällä, kun mistään ei painanut ja todella painavat rinnat pysyivät hyvin tuettuna. Suosittelen siis Anitan imetysliivejä. Ainakin Stockmannilta löytyy Anitaa, samoin lastentarvikeliikkeistä. Toki netistäkin niitä voi tilata.

Tässä linkki siihen ihanaan kaarituettomaan malliin:

http://www.bebes.fi/kauppa/product_info.php?cPath=36_76&products_id=78

mä tilasin tuos yks päivä carriwellin soft touch seamless drop brat...tuli tänää ja het ol päälle laitettava...aika mukavan tuntuset mutta menee nyt mut ei välttämättä sit ku pikkune syntyy...hm...noh menin sit ja tilasin tommoset anitan liivit ja ihan reilumman kokoset...Mä tilasin netistä ku täältä korvesta ei jouda kaupungille hömpöttämään...Ja meil ku ei oo ku yks auto ja isäntä käy sillä töissä vuoroviikoin...Ja on muutenki tätä hässäkkää täällä....Toivotaan et noi anitat o hyvät.Mä oon aika kriittinen kupinmuodosta..ei missää nimessä saa olla semmoset töröt... :D tai lörpöt...heh... :D

Yhteistyössä