Hakutulokset

1. O

Nahkasohva koiraperheeseen?

Nahka on helppo puhdistaa koirien kuolasta ja muusta liasta kun voi vaan pyyhkiä kostealla. Mut huono puoli on se et kuluuhan se nahan pinta noista tassuista jonkin verran. Meillä ollut nahkasohvat nyt pari vuotta ja koira saa olla sohvalla. Isompi sohva hiukan kuluneempi kun jostain syystä...
  2. O

Minkä ikäisen vauvan kanssa reissuun autolla?

Eli minkä ikäisenä olette alkaneet vauvan kanssa reissaamaan autolla? Meille siis syntyy ihan hetkenä minä hyvänsä esikoinen ja nyt jo mietin et millon olis sopiva aika lähteä reissuun autolla hänen kanssaan? Meillä asuu sukulaiset ja ystävät kaukana (n. 300 kilsaa) muuton vuoksi ja tietty olis...
  3. O

** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

Hei kaikille helmikuisille pitkästä aikaa. Olen pysynyt pitkään taustailijana ja lukenut kyllä teidän kirjoituksia päivittäin, mutta jostain syystä kirjoittaminen on taas ollut ylivoimaista. Ihan ensiksi suuret onnittelut kaikille vauvautuneille! Teitähän on jo paljon ja on ollut tosi kiva lukea...
  4. O

Viiltävä kipu oikealla puolella mahaa rv 30?

Mulla alkoi rv 33 myös tuollainen viiltävä kipu nivusissa. Välillä oli ihan sietämätöntä se kipu ja etenkin kyljillä makaaminen oli hirveää. Tietysti säikähdin kans kovasti et onko joku hätänä, varsinkin kun eka raskaus menossa. Äitipolilla olin tarkastuksessa ja kaikki oli vauvalla hyvin...
  5. O

Jyväskylän Odottajat & Äidit

Mä aattelin vaan ilmoittaa, että poistun täältä Jyväskylän odottajien porukasta kun ensi viikolla olisi muutto edessä tuonne Rauman suunnalle. Miehen työn perässä muutetaan ja aika haikeilla fiiliksillä jätetään ystävät ja sukulaiset tänne seudulle. Eihän se onneksi sentään ulkomailla ole joten...
  6. O

Body omalla painatuksella!

Joo heh heh! Eikö kellään tosiaan ole tietoa mistä saisi?
  7. O

Body omalla painatuksella!

Eli mistä saisi tilattua/ostettua vauvalle bodyn omalla painatuksella? Haluaisin miehelle hankkia isänpäiväksi sellasen johon tulis oma teksti. Onko kellään tietoa?

Yhteistyössä