Hakutulokset

1. O

**Helmikuun Helmet** lokakuu

Pitkästä aikaa taas kerkeän kirjoitella kuulumisia. Päivittäin kyllä luen teidän muiden juttuja, mut tää kirjottaminen on jotenkin kauhee urakka aina. Me käyty myös rakenneultrassa ja hyvin näytti vauvalla kaikki olevan. Kysyttiin sukupuolta ja lääkäri sanoi, että suurella varmuudella poika...
  2. O

Pojalle nimeksi Nooa??!

Eli mitä mieltä olette nimestä Nooa? Meille tulossa poika ja nimeä mietitään jo hyvissä ajoin. Tytölle olisi ollut nimi valmiina. Mielipiteitä siis vaan kyselen. Tän perusteella en nimeä valitse mut kiva tietää mitä muut aattelee kun ristiäisissä tarkotus vasta nimen paljastua.
  3. O

Masentaa

Pakko purkaa johonkin tätä ketutusta. Mies sai töitä 300km päässä kotoa missä asutaan nyt sukulaisten ja ystävien lähettyvillä ja edessä siis muutto. Esikoinen tulossa helmikuussa joten muutto tulee tosi huonoon paikkaan. Kaksi noin isoa elämänmuutosta ei oikein sovi samaan aikaan...
  4. O

**Helmikuun Helmet 2008** syyskuu

Pinja79 ja muut selkävaivaiset: mulle tosiaan fysioterapeutti jolle neuvolasta ohjasivat sanoi että luultavasti kivut johtuu mulla liian löysästä si-nivelestä. Toi si-nivel on kahden luun ristiluun ja lantioluun välinen nivel ja raskauden myötä kun paikat alkaa hormoonien vaikutuksesta muutenkin...
  5. O

**Helmikuun Helmet 2008** syyskuu

Pitkästä aikaa pääsin lukemaan kuulumisia täältä. Tosi vilkasta keskustelua kun tullut niin mahdottomasti uusia juttuja. En millään pysty kaikkea lukemaan joten suuret pahoittelut etten kauheesti kommentoi. Mä en ole vielä rakenneultraa varannu, huomenna aattelin soitella siitä. Mies on niin...
  6. O

Raumalaiset odottajat!

Hei, meillä on kohta edessä muutto Raumalle, ennen helmikuuta todennäköisesti. Olisi kiva näin netin välityksellä jo tutustua raumalaisiin odottajiin, koska koko kaupunki on täysin outo minulle eikä ketään tuttavia asu siellä. Mä olen 24v ja avomies 26v. Esikoisen laskettu aika helmikuussa ja...
  7. O

Jyväskylän odottajat...

TinniPinnille onnittelut. Meinaan aina unohtaa, että täällähän on kaikki kirjottelijat niin eri vaiheessa raskautta kun tuolla oman kuun pinossa kaikki on suunnilleen samassa tilanteessa. Kyllähän se sit taas muistuu mieleen ku hetken miettii. Mä kävin eilen ekassa lääkärintarkastuksessa...
  8. O

**Helmikuun Helmet 2008** elokuiset kuulumiset

Heipä hei pitkästä aikaa, tosi paljon juttuja taas tullut, kaikkea ei millään muista. LaaLaa, täällä yksi jolla loppuu työt viikon päästä eikä uudesta työstä tietoa. Olenkin päättänyt olla työttömänä äitiyslomaan asti ja nauttia mahan kasvusta ja ottaa rennosti. Saan työttömyyskorvausta...
  9. O

Kuopus lähti "yökylään" ensimmäistä kertaa.. (turhis)

Toivottavasti saat nukuttua hyvin ensi yönä. Jaksat sitten taas paremmin vauvan kanssa kun olet saanut levätä.. Hyviä unia!
  10. O

Jyväskylän odottajat...

Hei vaan pitkästä aikaa taas. Meillähän on jo pitkä lista odottajia ja aurinkoinen oli tainnu ehtiä jo pojan saada maailmaan. Mulla ultra ja neuvola takana. Oli tosiaan hiukan sellanen katsotaan nyt onko siellä liikettä vai ei tapaus tuo ultra. Olihan siellä liikettä ja kaikki näytti...
  11. O

**Helmikuun Helmet 2008** elokuiset kuulumiset

Tervetuloa Pinja79. Meillä näyttääkin olevan sama sairaala ja la aika lähekkäin, voi olla että ollaan samoihin aikoihin sit osastolla helmikuussa. Kiva saada ainakin yksi samaan sairaalaan menevä tähänkin pinoon. :) Meill oli viime viikolla eka neuvola ja ultra. Neuvola sitä perinteistä...
  12. O

Kuinka pian "tärppäsi"?

Meillä tärppäsi toisesta kierrosta. Pillereiden jälkeen tuli kahdet menkat ja sitten kun ehkäisy jätettiin pois kokonaan niin toisesta kierrosta plussa.
  13. O

Kohdunapukka tai jotain!

Kyl mä sitäkin aattelin mut tuntuu aika pieneltä. No ens viikolla ultra, jospa se siellä selviäis.
  14. O

Kohdunapukka tai jotain!

Eli voiko tuo tollanen kohdunnapukka tuntua mahan päältä kun painaa? Kun istun etukenossa ja painan sormilla alavatsaa niin tuntuu sellainen kova patti tai jotain. Nyt menossa rv 11+1 ja mietin tässä mikä tuo voisi olla.
  15. O

**Helmikuun Helmet 2008** heinäkuiset kuulumiset

Helmitaustailija: mä asun jkl:n maalaiskunnassa ja olen kans tosi pettyny kun olen kuullut ettei tarjota kuin yksi ultra. Mitataankohan tuossa ultrassa joka mulla siis tasan vko 12+0 niin se niskapoimu? Kun eikös se yleensä tuohon ekaan ultraan kuulu? Mä haluan sen mittauttaa ja mietin et jos ei...
  16. O

Vaunut + koira peräkontissa

Eli esikoinen meille tulossa ja jo hyvissä ajoin on mietitty tuota tilan riittävyyttä auton peräkontissa. Auto on farmari eli tilaa peräkontissa on aika hyvin. Onko kellään kokemusta siitä ett mahtuisi sekä vaunut että koira (meillä 35kg) yhdessä peräkonttiin? Siis silleen että vaunut mahtuisi...
  17. O

Äitiysloman alku

Tuossa laskennassa perusteena käytetään viimeksi vahvistettua verotusta, ei niin että se muuttuisi heti vuodenvaihteen jälkeen. Nyt käytössä vielä vuoden 2005 verotus koska viime vuoden verostusta ei ole vielä vahvistettu. Näin mä olen ainakin ymmärtäny tän.
  18. O

Hoitopöytä vai ei!

Kiitos vastauksista. Aika moni oli niillä linjoilla ettei todella ole tarpeen. Vahvisti vaan mun mietteitä siitä että ei varmasti hankita pöytää lainkaan. Toi pesukoneen päällä oleva alusta oli muuten hyvä vinkki. Pyllyn pesu paikka vieressä jne.
  19. O

Hoitopöytä vai ei!

Eli kysymys löytyy otsikosta. Onko teidän mielestä hoitopöytä tarpeellinen? Mä vähän harkitsen ettei hankittas sellasta ollenkaan vaan ostettas sellanen pehmeä alusta ja sitten tilanteen mukaan hoidettas sängyllä tai lattialla. Pöytä vie aika paljon tilaa eikä kaikki lapset taida siinä edes...
  20. O

**Helmikuun Helmet 2008** heinäkuiset kuulumiset

Shiva ja Pupi: kiitokset kannustavista ajatuksista. Jospa tämä viimeiset 6 viikkoa tästä jotenkin sujuisi. 2.8 on eka neuvola ja ultra kotipaikalla ja toivon mukaan kaikki on hyvin niin eiköhän sen voimalla sit ainakin tuon loppuajan selviä. Mä jään sit vielä syksyksi ainakin yksin kotiin, mies...

Yhteistyössä