Hakutulokset

1. O

**Helmikuun Helmet 2008** heinäkuiset kuulumiset

Keiju: suuri :hug: ja osanotto.
  2. O

Minkämerkkisiä autoja palstailijoilta löytyy?

Suosittelen tuota skoda octaviaa. Meillä vm -06 ja tosi tyytyväisiä ollaan oltu.
  3. O

Heipä hei taas pitkästä aikaa. Kiva että monilla oli iloisia ultra kuulumisia. Niitä on aina mukava lukea. Mun on vähän pakko avautua tänne kun ei oikein ketään muita ole lähellä ja miehelle en kehtaa koko ajan valittaa. Eli ollaan nyt oltu yli 2 kuukautta 450km päässä kotoa töissä ja nyt...
  4. O

Ultrasta!

Mä kävin varhaisultrassa viikolla 8+0 ja ultrattiin mahan päältä ja hyvin näkyi sekä alkio (12mm) ja sydämen syke. Lääkäri jotain mutisi siinä alussa että jos ei näy niin sitten sisäkautta. Mutta ei sitten tarvinnut. Eli näin meillä. Riippuu varmaan paljon omasta rakenteesta näkyykö vai ei.
  5. O

Jyväskylän odottajat...

Rhea: ultra maksoi täällä pohjois-suomessa suomen terveystaloon kuuluvassa firmassa 78?. Eipä siinä muuta katsottu kun just se että alkio on oikeassa paikassa ja sydän lyö. Ja sitten tuo koko eli mun vastasi suunnilleen laskettuja viikkoja. Tosin noin pienessä mittaheitot voi olla suuriakin kun...
  6. O

Jyväskylän odottajat...

yksi odottaja jyväskylän maalaiskunnasta. Tosin kesän vietän muualla mut syksyllä taas home sweet home. Esikoinen olis tulossa nyt rv 8+2 ja laskettu aika 13.2.2008. Mä kävin ekassa ultrassa yksityisellä just to. Siellä se pieni 12mm alkio köllöttelia ja sydän löi lujaa. Olipa helpottavaa ku...
  7. O

Meitä taitaakin nyt olla jo kaksi melkein samalla nimimerkillä kirjoittelijaa eli minä Olivia ja sit olivia82. Yritetäänhän nyt sit jotenkin pitää meidät erillään ettei tule väärinkäsityksiä mistään. =) Mä kävin eilen ekass ultrassa, rv 8+0. Pieni n. 12mm alkiohon sieltä näkyi ja sydän löi...
  8. O

Alkuraskauden ultra (vko8)

No mähän menen paikalle ja katsotaan sitten näkyykö vai ei. Kyllä pitäis vastaanoton naisenkin sen verran tietää et ku sitä erikseen vielä tänään kysyin että ei puhu puuta heinää. Olis kysyny joltain varmaan jos ei ite olis tienny. Mut luotan nyt sitten siihen paikkaan että tietävät mitä tekevät.
  9. O

koira. Punainen irlanninsetteri rodultaan. :)
  10. O

Onko teillä jotka olette käyneet tuossa varhaisultrassa niin tehty se tuosta vatsan päältä? Mua hämää kun varasin ajan ens torstaille ja sillon kasassa rv8+0 ja täti sanoi tänään puhelimessa ku varta vasten vielä soitin ja kysyin että se tehdään vatsan päältä. Ihmettelen vaan että näkyykö vatsan...
  11. O

Täällä vaan pahoinvointi jatkuu eikä helpotusta tunnu löytyvän mistään. To ja pe olin saikulla töistä, v-loppu meni makoillessa sohvalla ja sit taas tänä aamuna oli pakko ekana mennä oksentamaan. Sitä jatkui sitten koko päivän ja voimat tietysti ihan lopussa kun ei mikään pysy sisällä. Kyllä...
  12. O

missä hyvä nettikauppa isorintaiselle

Mä olen myös erikoiskokoinen ja olen tilannut monia liivejä bravissimolta (bravissimo.com). En tosin noita imetysliivejä, mutta näkyi niitäkin muutamat olevan. Englantilainen yritys mutta kaikki lähetykset, maksut ja palautukset toimineet aina moitteettomasti. Visalla maksetaan ja toimitus...
  13. O

**Helmikuun Helmet 2008**

Täällä myös paha olo jyllää. Eilen aamupäivän jo oksensin töissä. Koko päivänä ei saanu oikein mitään pysymään sisällä ja tänä aamuna taas mehut tuli ulos ja ei muuta työterveyshoitajalle hakeen saikkua. Tän ja huomisen kirjotti. Mulla hirveän huono omatunto kun oon vaan kesätöissä ja paljon...
  14. O

**Helmikuun Helmet 2008**

Aattelin kans ennen jussin viettoon lähtöä vielä kirjotella. Täälläkin paha olo jyllää niinkuin monella muullakin tuntuu tekevän. Olen siis vaan kesätöissä ja töissä kamalasti töitä niin ettei kerkeä istua ylimääräisiä niin kyllä tänäänkin tuntui päivä pahalta. Mä varasin yksityiseltä ultran...
  15. O

Irlanninsetterin omistajat tähän pinoon!

Hei pompelmo. Kuulostaapa tosiaan oudolta tuollainen ohje. Meillä siis 5v setteriuros ja on koko pienen ikänsä kyllä juoksennellut vapaana metsissä. Meidän koiralle ainakin tuo juokseminen on ihan elinehto, ainoastaan vapaana se saa akkujaan purettua ja nauttii täysin siemauksin ulkoilusta...
  16. O

Irlanninsetterin omistajat tähän pinoon!

Meiltä löytyy 5v punanuttu uros. Näyttelyitä eri harrasteta, ei ole päässyt sellainen kärpänen koskaan puremaan. Lähinnä lenkkeillään ja leikitään, täällä myös pallo ja keppileikit on suurta huutoa. Perheeseen kuuluu lisäksi avomies ja masussa esikoinen rv 5+3. Mitenkäs koira on suhtautunut...
  17. O

meillä on lättykestit :D

Ihan tuli vesi kielelle teidän lettu jutuista.. Mulla eväänä lähinnä irtokarkkeja joita söin jo liikaa ja nyt on paha olo. Mut juhannuksena paistan muurikkapannulla lettuja. Nekös vasta on hyviä.. :p
  18. O

no kiva kiva(juhannuksesta)

Kyllä noi miehet on sit huomaavaisia. Yritä pitää puolesi ja tehdä selväksi että ensi kerralla on sinun vuorosi. Eihän hän voi yksistään päättää teidän menoja. Ei meillä ainakaan onnistuisi noin yksipuolinen meneminen.
  19. O

se siitä sitten..

Iso :hug: ja jaksamisia kaalimaan kaisalle.
  20. O

Työstressiä

Ehdottomasti kieltäydyt tekemästä töitä liuottimien kanssa. Kyllä esimiehen pitäisi ymmärtää ettei raskaana olevaa saa tuollaisiin töihin laittaa. Itse olen töissä laboratoriossa ja kun kerroin pomolle raskaudesta, hän sanoi heti ettei tarvitse yhtä työtä tehdä laisinkaan kun siinä käytetään...

Yhteistyössä