Äitienpäivää kaikille :flower:
Meillä pikkujäbä nukkui pitkän putken 23.30-4.30, ihan huippua =) Tais tietää, että on äitienpäivä tulossa Joskos se rytmi tästä lähtis (toivoo hiljaa puuta koputtaen). Kokonaisuudessaan nukkui 20-7.30. Minä myös sain aamiaisen sänkyyn ja mies oli antanut pojan allekirjoittaa kortin itse tussilla
Ja lahjan sain myös, vuolukivisiä tulikukkia. Kakun mies teki mun jo noustua, kun halus, että mä annan vähän ohjeita, ettei tuu ihan fiasko ja jos sitten ens vuonna onnistuis ihan omin avuin=) Nätti ja maukashan siitä tuli.
Päivähoidosta tuli juteltua taas tänään, kun mun äiti on "tarhatäti" ja se aikoo hakea nyt yhteen tässä meidän lähellä olevaan pvkotiin töihin. Sinne jos pääsis mummu ja poika, niin ei tarttis ainakaan pelätä pojan puolesta, kun niin pienenä joutuu jo hoidonkin aloittamaan. Ryhmikseen mä voisin pojan laittaa, mut perhepäivähoitajalle en, kun en niitä näiltä seuduilta tunne. Mun monella läheisellä on niin paljon ollu negatiivisia kokemuksia pphoitajista (mm. suljettu lapsi yksin huoneeseen pitkäksi aikaa jos kiukuttelee, huudettu lapsille ja jopa tukistettu)...mut ryhmiksessä ois kuitenkin useampi aikuinen, joten ei kait niin helpolla joutuis kaltoinkohdelluksi :/ Pitää tässä miettiä tosissaan näitä vaihtoehtoja.
Zukun tilanne hoitopaikan suhteen on kyllä hiukan kinkkinen, mut onneksi tässä on vielä hiukan aikaa miettiä, miten tuonkin ratkaisisi. Ja on se kumma, jos miehes työn luonnetta ei otettas huomioon lapsen sairastaessa, vaikka hän kotona töitä tekeekin.
Tutinheitto on kyllä oikeen taitolaji
Ei sitä itse varmasti sais niin napakasti ja pitkälle sylkäistyä hienossa kaaressa. Ja se on huvittavaa, kun poika tarraa tuttiin käsin ja viskasee sen sitten kädellään jonnekin huitsin nevadaan.
Viettäkäähän kaikki äidit oikein ihana päivä perheenne parissa!